Excellente Gastvrijheid | Hospitality | Gastvrijheidstraining | Servicegericht werken
Startdata en plaatsen
placeAmstelveen 11 dec. 2023check_circle Startgarantie |
Beschrijving
Gastvrijheidstraining: Excellente Gastvrijheid
Ben je op zoek naar een training op het gebied van gastvrijheid, hospitality of klantvriendelijkheid? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wat is nu precies het verschil tussen gastvrijheid en excellente gastvrijheid? In deze gastvrijheidstraining willen we de medewerkers net even dat stapje extra laten maken waardoor jouw bedrijf of organisatie uiteindelijk in de praktijk ook daadwerkelijk het verschil kan maken.
Excellente gastvrijheid kan het verschil maken tussen een gemiddelde en een geweldige klantervaring. Het is een combinatie van kennis, vaardigheden en houding die ervoor zorgt dat jouw klanten zich welkom en gewaardeerd voelen.
…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Gastvrijheidstraining: Excellente Gastvrijheid
Ben je op zoek naar een training op het gebied van gastvrijheid, hospitality of klantvriendelijkheid? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wat is nu precies het verschil tussen gastvrijheid en excellente gastvrijheid? In deze gastvrijheidstraining willen we de medewerkers net even dat stapje extra laten maken waardoor jouw bedrijf of organisatie uiteindelijk in de praktijk ook daadwerkelijk het verschil kan maken.
Excellente gastvrijheid kan het verschil maken tussen een gemiddelde en een geweldige klantervaring. Het is een combinatie van kennis, vaardigheden en houding die ervoor zorgt dat jouw klanten zich welkom en gewaardeerd voelen.
Het bieden van excellente gastvrijheid begint bij het trainen van jouw medewerkers. Door hen te voorzien van de juiste kennis, vaardigheden en houding, kunnen ze een positieve invloed hebben op de klantervaring en jouw bedrijfsresultaten.
Dus, als je het verschil wilt maken in de praktijk, zorg dan voor excellente gastvrijheid in jouw bedrijf en geef jouw klanten de beste ervaring die ze ooit hebben gehad!
Voor wie is deze gastvrijheidstraining interessant?
Onze training ‘Excellente gastvrijheid’ is gericht op
medewerkers die in contact staan met interne of externe klanten
en/of gasten. Wist je dat je als medewerker eigenlijk niet één
maar twee beroepen uitoefent? Naast je professie ben je ook nog
eens gastheer/-vrouw en dus het meest belangrijke visitekaartje van
het bedrijf. Of je nu werkt op kantoor, bij de overheid, in de
horeca of de zorg of misschien in een winkel, het bedrijfsleven of
de beveiliging, voor iedereen is gastheerschap een must!
Door de kleine groepsgrootte kunnen we maatwerk leveren en goed
inzoomen op bijvoorbeeld de branche waarbinnen jij werkzaam
bent.
Inhoud gastvrijheidstraining
Iedere training is maatwerk. Wij ontwikkelen deze gastvrijheidstraining geheel naar de behoefte van jouw organisatie. Met als leidraad thema’s als:
- De kracht van (excellente) gastvrijheid
- De stap van gastvrijheid naar excellente gastvrijheid
- Daadwerkelijk het verschil maken in de praktijk
- Maak van iedere klant een loyale ‘ambassadeur’
- Door de ogen van de klant kijken
- Verschillende klanttypes en hun behoeften herkennen
- Persoonlijke kwaliteiten en valkuilen inzichtelijk krijgen
- Hoe om te gaan met grenzen en belemmeringen van gastvrijheid
- Ontevreden klanten (weer) tot fan maken
Gastvrijheidstraining: oefenen met een trainingsacteur
De kracht van excellente gastvrijheid leer je vooral door het te
doen en te ervaren middels realistische
praktijkscenario’s. Binnen deze training bieden we de
mogelijkheid om te werken met een professionele
trainingsacteur.
Door de inzet van een trainingsacteur kunnen situaties snel
inzichtelijk en visueel aangeboden worden. Maar ook om
deelnemers daadwerkelijk te laten ervaren wat gedrag doet en welk
effect dit heeft is de inzet van een trainingsacteur van grote
toegevoegde waarde binnen deze gastvrijheidstraining.
Dit alles uiteraard in een veilige leeromgeving waarin iedereen
de mogelijkheid aangeboden krijgt om daadwerkelijk te ervaren en te
oefenen met de aangereikte tools om zo de spreekwoordelijke eerste
stappen te kunnen zetten.
Door de opbouw van de training, bestaande uit verschillende
werkvormen, zal op laagdrempelige wijze de cursist meegenomen
worden in de leermomenten met de trainingsacteur. Liever vanaf de
zijlijn met de praktijkscenario's meekijken? Ook dit is uiteraard
mogelijk.
Algemeen trainingsdoel
Na deze gastvrijheidstraining weet je als geen ander hoe je binnen het team, en als organisatie, het verschil kan maken ten opzichte van concurrerende bedrijven op het gebied van gastvrijheid. Je bent jezelf bewust van de kracht en het effect van (excellente) gastvrijheid, hoe dit door jou praktisch in de praktijk is toe te passen en hoe dit de groei van de organisatie stimuleert. Je bent in staat om gasten/klanten te binden, loyale ambassadeurs te creëren en je bent in staat om op effectieve wijze aan te sluiten bij de verschillende klanttype. Kom je onverhoopt toch een ontevreden klant tegen? Dan weet je na deze training hoe je deze klant weer opnieuw een ”trouwe fan” kan maken van jullie bedrijf en/of product!
Gastvrijheidstraining: Leren en ontwikkelen mag leuk zijn!
Wij zijn van mening dat persoonlijke ontwikkeling naast leerzaam ook leuk mag zijn! Sterker nog: de ervaring leert dat de leerstof hier ook veel beter door wordt opgenomen. Door de opbouw en inhoud van onze trainingen, met daarin afwisselende werkvormen en een goede balans tussen theorie en praktijk, investeren wij in een positieve en energieke leerbeleving.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.