Training Klantgericht Telefoneren

De producten van de aanbieder Lindenhaeghe Trainingen zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

8,2
Gemiddeld cijfer voor Training Klantgericht Telefoneren
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren Master

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort: Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergro…

check_box_outline_blank

Goede e-mails tevreden klanten | Klantgericht schrijven

Logo van Molijn Training
|META_INFO|

Goede e-mails, tevreden klanten Met een e-mail kun je razendsnel een vraag stellen of beantwoorden. Waarschijnlijk sta je niet altijd stil …

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies
|META_INFO|

Klantgericht communiceren - 14 mei 2019 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de tr…

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze taalc…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Klantgericht en Zakelijk Telefoneren

Logo van Bouthoorn Tele-Training
|META_INFO|

Telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’ In de telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’ gaan we in op: Basisv…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholp…

starstarstarstarstar_border
Ina Schoorl
8
warning Training Klantgericht Telefoneren is niet meer beschikbaar

"Geen dingen doen, die niet bij je passen, anders kom je niet geloofwaardig over. Lastig voor mij maar rust houden tijdens het gesprek helpt de ander te laten spreken. En er mag ook een stilte vallen. Fijne training was het! " - 17-04-2018 15:13

"Geen dingen doen, die niet bij je passen, anders kom je niet geloofwaardig over. Lastig voor mij maar rust houden tijdens het gesprek helpt … alles lezen - 17-04-2018 15:13

starstarstarstarstar_half
Freek Hordijk
Junior Accountmanager
9
warning Training Klantgericht Telefoneren is niet meer beschikbaar

"Wat ik denk dat belangrijk ik om te benadrukken is het empatische luisteren. Wat wil de klant precies? Tijdens de theorielessen is hierover gesproken, in de praktijk komt dit in elk gesprek naar boven. Bij de individuele training gaf Valerie feedback waar ik weer verder op kan bouwen tijdens mijn salesgesprekken." - 03-04-2018 14:47

"Wat ik denk dat belangrijk ik om te benadrukken is het empatische luisteren. Wat wil de klant precies? Tijdens de theorielessen is hierover … alles lezen - 03-04-2018 14:47

starstarstarstarstar_border
Sharon berghout
Accountmanager
8
warning Training Klantgericht Telefoneren is niet meer beschikbaar

"Vandaag dacht ik dat ik tijdens de training en de laatste één op één sessie voldoende had geleerd, maar ook bij deze laatste training bleek dat ik nog genoeg te leren heb. Alle feedback klopte en werd op vooral tijdens de individuele sessie fijn gedeeld. De trainingen en begeleiding bieden handvaten om mijn sales op te krikken. " - 03-04-2018 14:15

"Vandaag dacht ik dat ik tijdens de training en de laatste één op één sessie voldoende had geleerd, maar ook bij deze laatste training bleek … alles lezen - 03-04-2018 14:15

Giovanni Bholai
starstarstarstarstar_border
Giovanni Bholai
Account Manager at ANP
8
warning Training Klantgericht Telefoneren is niet meer beschikbaar

"De stijl van verkopen om vanuit een breder perspectief de klanten te benaderen. Het goede vond ik ook het individuele gedeelte, waarbij er zeker bruikbare tips werden gegeven. Valerie brengt de kennis en theorie op een zeer duidelijke en rustige manier over." - 03-04-2018 13:34

"De stijl van verkopen om vanuit een breder perspectief de klanten te benaderen. Het goede vond ik ook het individuele gedeelte, waarbij er z… alles lezen - 03-04-2018 13:34

Ronnie van der Linden
starstarstarstarstar_border
Ronnie van der Linden
Accountmanager Binnendienst bij ANP Pers Support | Media & Communicatie | Contentmanagement |
8
warning Training Klantgericht Telefoneren is niet meer beschikbaar

"Het mooie aan deze training is het feit dat het bestond uit twee delen; een groepsgedeelte en een individuele training. Zo kon je goed wat je geleerd hebt in het groepsdeel, in de praktijk toepassen tijdens de individuele training.

Mooi aan de groepstraining zijn de interactieve momenten. Zo werden sommige probleempunten/uitdagingen ineens héél concreet.

Ik heb nog geen andere training gehad dus heb geen vergelijkingsmateriaal, maar de inhoud, tempo, 'docent', etc. vond ik allemaal goed! " - 03-04-2018 12:31

"Het mooie aan deze training is het feit dat het bestond uit twee delen; een groepsgedeelte en een individuele training. Zo kon je goed wat j… alles lezen - 03-04-2018 12:31