star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 80.000 onafhankelijke ervaringen.

15 ITIL Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: ITIL Foundation, ITIL Service Manager, Projectmanagement, ITIL v3 en ITIL Practitioner.

Bekijk ook: ITIL Foundation, ITIL Service Manager en Projectmanagement.

Tip: bekijk ook de ITIL Overzicht producten die niet aan een specifieke startdatum of plaats gebonden zijn: E-Learning (20) of ITIL in heel Nederland (214). Of vraag vrijblijvend een offerte aan voor een incompany training.

check_box_outline_blank

ITIL®4 Foundation - Extended

Logo van Capgemini Academy
date_rangeDinsdag 30 juli 2019 in 3543 KA Utrecht en 9 andere data

Korte beschrijving: ITIL® is de internationale standaard voor IT Service Management. Het maakt het mogelijk IT-diensten nog efficienter en …

check_box_outline_blank

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Logo van ExplainiT
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in Amsterdam en 24 andere data

De training ITIL® Intermediate: Planning, Protection & Optimization (PPO) is onderdeel van het ITIL® intermediate niveau en de Capability m…

check_box_outline_blank

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Logo van ExplainiT
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in Amsterdam en 24 andere data

De training ITIL® Operational Support & Analysis is onderdeel van het ITIL® intermediate niveau en de Capability module als vervolg op ITIL…

check_box_outline_blank

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Logo van ExplainiT
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in Amsterdam en 24 andere data

De training ITIL® Intermediate: Release, Control & Validation (RCV) is onderdeel van het ITIL® intermediate niveau en de Capability module …

check_box_outline_blank

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Logo van ExplainiT
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in Amsterdam en 24 andere data

De training ITIL® Intermediate: Service Offerings & Agreements (SOA) is onderdeel van het ITIL® intermediate niveau en de Capability module…

check_box_outline_blank

ITIL® - Managing Across the Life Cycle (ITIL MALC)

Logo van StarTel bv
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in StarTel en 3 andere data

Het doel van deze training en het bijbehorend examen en certificatie is het overbrengen, testen en valideren van de kennis over de inhoud v…

check_box_outline_blank

ITIL® - Foundation (S420)

Logo van StarTel bv
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in StarTel en 2 andere data

Het ITIL® Foundation certificaat in IT Service Management is niet bedoeld om ITIL® practices for Service Management toe te passen zonder ve…

check_box_outline_blank

ITIL® - Capability module Operational Support and Analysis (I3-OSA)

Logo van StarTel bv
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in StarTel

Het is een praktijkgerichte opleiding voor deelnemers die willen doorgroeien naar de rol van procesmanager, proceseigenaar of teamleider va…

check_box_outline_blank

ITIL® - Capability module Planning, Protection and Optimization (I3-PPO)

Logo van StarTel bv
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in StarTel en 3 andere data

De training ITIL® Intermediate: Planning, Protection & Optimization (PPO) is onderdeel van het ITIL® intermediate niveau en de Capability m…

check_box_outline_blank

upgrade naar ITIL® 4 Foundation (IT4-WN)

Logo van StarTel bv
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in StarTel

Daar waar IT vroeger ondersteunend was aan het primaire bedrijfsproces, is IT nu geïntegreerd met het primaire bedrijfsproces. Om ervoor te…

check_box_outline_blank

ITIL 4: Foundation (IT4-foundation)

Logo van StarTel bv
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in StarTel en 2 andere data

DeITIL® 4 Foundation training is bedoeld als een introductie in het kunnen managen van moderne IT-omgevingen De cursist leert hierbij de ve…

check_box_outline_blank

ITIL® - Capability module Service Offerings and Agreements (I3-SOA)

Logo van StarTel bv
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in StarTel en 3 andere data

Gedurende deze training leert u: het plannen van de hoofdactiviteiten voor de processen Service Level Management en Financial Management; h…

check_box_outline_blank

ITIL® - Life Cycle Continual Service Improvement (ITIL CSI)

Logo van StarTel bv
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in StarTel en 2 andere data

De training 'ITIL Continual Service Improvement' behandelt hoe u sturing kunt geven aan de processen. Continual Service Improvement heeft d…

check_box_outline_blank

ITIL® - Lifecycle module Service Operation (I3-SO)

Logo van StarTel bv
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in StarTel en 3 andere data

De training ITIL® Lifecycle module is onderdeel van het ITIL® Intermediate niveau en het vervolg op ITIL® Foundation. De Lifecycle module b…

check_box_outline_blank

ITIL® - Lifecycle module Service Transition (I3-ST)

Logo van StarTel bv
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in StarTel en 3 andere data

De training ITIL® Lifecycle module is onderdeel van het ITIL® Intermediate niveau en het vervolg op ITIL® Foundation. De Lifecycle module b…