Workshop Digitale Transformatie naar Economie 4.0

Niveau
Tijdsduur
Logo van Kosanuq Academy

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Kosanuq Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Breda, Delft, Den Haag, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Haarlem, Haarlemmermeer, Hilversum, Leiden, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Zaanstad, Zoetermeer

Beschrijving

Kosanuq: diverse business processen automatiseren zonder programmeerkennis!

Kosanuq Academy organiseert open workshops voor iedereen die zich zakelijk in korte tijd wil laten bijpraten over onderwerpen die van belang zijn voor de digitale transformatie van organisaties en hun klanten naar Economie 4.0. Wij denken dan bijvoorbeeld aan Directies, management, leidinggevenden en medewerkers in niet-IT functies.

Digitale transformatie naar Economie 4.0
Digitale transformatie is ‘hot & happening’. Het bedrijfsleven en de overheid lijkt zich van het nut en de urgentie van het onderwerp bewust. Maar hoe pak je de transformatie aan als het niet eens duidelijk is wat nu precies met digitale transformatie wordt bedoeld!

Waarom is de digitale transformatie ‘happening’

Als u …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Kosanuq: diverse business processen automatiseren zonder programmeerkennis!

Kosanuq Academy organiseert open workshops voor iedereen die zich zakelijk in korte tijd wil laten bijpraten over onderwerpen die van belang zijn voor de digitale transformatie van organisaties en hun klanten naar Economie 4.0. Wij denken dan bijvoorbeeld aan Directies, management, leidinggevenden en medewerkers in niet-IT functies.

Digitale transformatie naar Economie 4.0
Digitale transformatie is ‘hot & happening’. Het bedrijfsleven en de overheid lijkt zich van het nut en de urgentie van het onderwerp bewust. Maar hoe pak je de transformatie aan als het niet eens duidelijk is wat nu precies met digitale transformatie wordt bedoeld!

Waarom is de digitale transformatie ‘happening’

Als u ook de mening bent toegedaan dat de relatie met u klanten sterk aan het veranderen is door internet (minder trouw, meer op afstand, meer transparantie, eenvoudig vergelijken/beoordelen) dan begrijpt u dat u de klanten een onvergetelijke ervaring moet kunnen aanbieden als er gebruik wordt gemaakt van uw diensten of producten. Een perfect uitgebalanceerde en geoptimaliseerde client journey processen zijn daarvoor een must.

Digitale transformatie raakt daarmee ook alle andere stakeholders van een organisatie (medewerkers, leidinggevenden, aandeelhouders en zelfs de maatschappij).  Het kan daarom gezien worden als het 3e (en voorlopig hoogste) stadium van de inzet van digitale technologie.

Door digitaal te transformeren worden organisaties in staat gesteld om optimaal gebruik te maken van technologie en digitale media voor zakelijke doeleinden. Dit creëert onbetwistbaar kansen:

  • Aanboren nieuwe markten, binnen en buiten Nederland;
  • Verbeteren ontwikkeling producten en diensten;
  • Verhogen betrokkenheid van klanten, waaronder de aanstormende millennials (generatie X);
  • Snel reageren op behoeften van gebruikers binnen en buiten de organisatie.

Hoe ziet de transformatie eruit?

U denkt misschien dat Keulen en Aken niet op een dag zijn gebouwd en dat daarom de digitale transformatie ook niet zo’n vaart zal lopen? Het lijkt er op dat ontwikkelingen sneller gaan dan gedacht. Vraagt u maar eens aan Nokia wat het gevolg was van de introductie van de iPhone.

Om goed voorbereid te zijn dienen onderstaande onderwerpen zeker op uw agenda te staan:

  • Bescherming en beveiliging digitale assets
  • Ontwikkelen vaardigheden voor digitaal tijdperk
  • Vergroten digitaal potentieel
  • Samenwerking met technologie partners
  • Update technologie
  • Verandering cultuur onderneming

Inhoud workshop (inklapbaar)

Wij zullen de digitale transformatie uiteenzetten aan het hand van de samenwerking tussen mensen, processen en systemen op basis van een digitaal platform in een EX-CO-NOMY setting waarbij:

  • EX staat voor client EXperience en Experimenteren met nieuwe business- en verdienmodellen
  • CO staat voor CO-creatie en eCO-systeem.

Praktisch gezien gaat u in de workshop aan de slag met een digitaal platform dat fungeert op basis van zero-code programming (programmeren voor NIET-IT’ers). U leert een client journey modelleren én automatiseren op basis van de BPMN 2.0 taal. U leert hoe u snel (agile) procesmodellen kunt aanpassen. U gaat het ExtraNet gebruiken als communicatiemedium in plaats van e-mail. En wij leren u het belang inzien van de beschikbaarheid van uw eigen database server(s) om zodoende de belofte van Big Data analytics te kunnen realiseren.

  • Nut en noodzaak van een digitaal platform
  • Vervanging e-mail door ExtraNet
  • Feiten en fictie van Big Data
  • Automatiseren zonder programmeercode
  • Standaardisatie processen met BPMN 2.0
  • Componenten van de customer journey
  • EX-Co-nomy
  • Beantwoording vragen deelnemers

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.