Hoffelijke communicatie: klantvriendelijk 2.0

Tijdsduur
Logo van FlirtManagement

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

FlirtManagement biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

FlirtManagement staat al 20 jaar garant voor even leuke als leerzame communicatietrainingen. 

Deze probleemstelling van een zakelijke relatie van mij, inspireerde mij tot het ontwikkelen van de training Hoffelijk communiceren, klantvriendelijk 2.0:

“Mijn consultants zijn wellicht de beste van Nederland. Klanten zijn lovend over hun expertise en toch werden ze laatst teruggestuurd door een belangrijke klant. Ze zijn wel klantvriendelijk maar op een of andere manier weten ze geen klik te krijgen met de klant. En de relatie met de klant is heel belangrijk.”

Wilt u een leuke relatie opbouwen met uw klanten, dan is de training Hoffelijke communicatie: klantvriendelijk 2.0 een uitstekende keuze.
Vindt u dat u al klantvriendelijk genoeg bent dan is deze training zeker iets meer voor u.
Is…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

FlirtManagement staat al 20 jaar garant voor even leuke als leerzame communicatietrainingen. 

Deze probleemstelling van een zakelijke relatie van mij, inspireerde mij tot het ontwikkelen van de training Hoffelijk communiceren, klantvriendelijk 2.0:

“Mijn consultants zijn wellicht de beste van Nederland. Klanten zijn lovend over hun expertise en toch werden ze laatst teruggestuurd door een belangrijke klant. Ze zijn wel klantvriendelijk maar op een of andere manier weten ze geen klik te krijgen met de klant. En de relatie met de klant is heel belangrijk.”

Wilt u een leuke relatie opbouwen met uw klanten, dan is de training Hoffelijke communicatie: klantvriendelijk 2.0 een uitstekende keuze.
Vindt u dat u al klantvriendelijk genoeg bent dan is deze training zeker iets meer voor u.
Is uw branche ‘anders’ en ‘uw klanten hopeloos lastig’, dan is deze training helemaal voor u. ­­­­
Deze training is hoe dan ook gemaakt voor u. Voor ‘u als organisatie’ en voor ‘u als dienstverlener’ binnen de organisatie.

Een goede dienst en klantvriendelijkheid zijn niet genoeg. Van kalntvriendelijkheid worden klanten tevreden, niet enthousiast. Terwijl alleen enthousiaste klanten trouwe klanten zijn. Vriendelijkheid is slechts de ondergrens van hoffelijk communiceren. Hoffelijke communicatie is hartelijk en bezield. Hoffelijk communiceren komt van binnenuit. Geen nepglimlach, gespeelde aandacht en vriendelijkheid zonder bezieling.

De kern van de hoffelijke communicatie is de emotionele meerwaarde voor de klant. U gaat zo om met uw klanten zodat ze zich geweldig voelen. Communiceer hoffelijk met uw klanten en ze zullen niet meer zonder u willen.  

In de training Hoffelijke communicatie: klantvriendelijkheid 2.0 werken we aan de juiste werkhouding, stippelen we het ideale gedrag uit per contactmoment en slijpen we de contactuele vaardigheden bij.

We doorlopen deze 10 stappen onderweg naar een ongeëvenaard klantcontact:

Stap 1: ga voor klanthoffelijkheid      

Stap 2: maak klantcontact belangrijk

Stap 3: behandel uw klant als Paus!

Stap 4: doe het niet slechter dan Lady Gaga!

Stap 5: geef de juiste extra    

Stap 6: zorg voor de hu&ho mentaliteit

Stap 7: durf stout te dromen 

Stap 8: maak van contactmomenten klantmomenten

Stap 9: stippel uw droomgedrag uit per klantmoment         

Stap 10: koester uw droomwijzer      

Een doorstap: de hoffelijkheidsscan  

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.