Kepner-Tregoe (KT) Troubleshooting Foundation - NL

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Kepner-Tregoe
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Kepner-Tregoe heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Den Dolder
19 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020

Beschrijving

LEADERS IN PROBLEM SOLVING
KT Clear Thinking: de gouden standaard voor kritisch en helder denken

Organisaties wereldwijd worden geconfronteerd met de noodzaak om leiders te ontwikkelen die lastige problemen kunnen oplossen, beslissingen met significante impact weloverwogen kunnen nemen en veranderingen efficiënt en effectief kunnen implementeren.

 Kepner-Tregoe’s bewezen, data-driven Clear Thinking processen vormen de basis van effectief leiderschap. Met een gemeenschappelijke taal en proces laten we individuen en teams hun mogelijkheid om samen helder te denken significant toenemen. Als eenmaal deze vaardigheden ontwikkeld zijn, kunnen ze zelfs de meest complexe uitdagingen van uw organisatie aan.

Het resultaat: snelle oplossing van problemen, slimme planning, effectieve besluitvorming, en voortdurende verbetering van de effectiviteit van management. Omdat we onze kennis overdragen en implementeren, bieden wij waarde voor vandaag en in de toekomst.

Leer de basisprincipes van Kepner-Tregoe’s (KT) trouble-shooting aanpak. In deze inleidende cursus leer je hoe je een systematisch proces voor probleemoplossing kunt volgen om op ITSM-incidenten en -problemen te reageren. Leer de basis kennen om ervoor te zorgen dat effectieve hulp geboden wordt bij het afhandelen van klantvragen en vooral, dat producten en diensten doorgaans aangeboden kunnen worden. Dit programma is bedoeld voor personen die werken in probleemoplossing en klantenondersteuning die de kwaliteit van hun bijdragen aan incidenten en probleemoplossing willen verbeteren.

Doelgroep: eerstelijns ondersteuning, service/helpdesk analisten, incident/probleem managers, teamleiders van…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Digitale transformatie, Innovatiemanagement, Innovatie, Veranderen / Omgaan met Verandering en Assertiviteit.

LEADERS IN PROBLEM SOLVING
KT Clear Thinking: de gouden standaard voor kritisch en helder denken

Organisaties wereldwijd worden geconfronteerd met de noodzaak om leiders te ontwikkelen die lastige problemen kunnen oplossen, beslissingen met significante impact weloverwogen kunnen nemen en veranderingen efficiënt en effectief kunnen implementeren.

 Kepner-Tregoe’s bewezen, data-driven Clear Thinking processen vormen de basis van effectief leiderschap. Met een gemeenschappelijke taal en proces laten we individuen en teams hun mogelijkheid om samen helder te denken significant toenemen. Als eenmaal deze vaardigheden ontwikkeld zijn, kunnen ze zelfs de meest complexe uitdagingen van uw organisatie aan.

Het resultaat: snelle oplossing van problemen, slimme planning, effectieve besluitvorming, en voortdurende verbetering van de effectiviteit van management. Omdat we onze kennis overdragen en implementeren, bieden wij waarde voor vandaag en in de toekomst.

Leer de basisprincipes van Kepner-Tregoe’s (KT) trouble-shooting aanpak. In deze inleidende cursus leer je hoe je een systematisch proces voor probleemoplossing kunt volgen om op ITSM-incidenten en -problemen te reageren. Leer de basis kennen om ervoor te zorgen dat effectieve hulp geboden wordt bij het afhandelen van klantvragen en vooral, dat producten en diensten doorgaans aangeboden kunnen worden. Dit programma is bedoeld voor personen die werken in probleemoplossing en klantenondersteuning die de kwaliteit van hun bijdragen aan incidenten en probleemoplossing willen verbeteren.

Doelgroep: eerstelijns ondersteuning, service/helpdesk analisten, incident/probleem managers, teamleiders van callcenters, materie deskundigen en early adopters van het opsporen van best practices.

Belangrijkste voordelen

Demonstreer ‘best practices’ in vaardigheden voor het oplossen van kernproblemen.

Ontwikkel een consistente aanpak en structuur voor het afhandelen van incidenten en problemen.

Ontwikkel duidelijke probleemomschrijvingen.

Verbeter de kwaliteit van escalaties en overdrachten voor een snellere probleemoplossing.

Neem de leiding over de situatie door de betrokkenheid van middelen te optimaliseren.

Vaardigheden ontwikkeld

• Basiskennis van de terminologie, structuur en concepten van KT's kerntechnieken voor probleemoplossing.

• Gestructureerd, kritisch denken om de analyse van incidenten en problemen te ondersteunen.

• Het vermogen om beschikbare informatie te verduidelijken, de impact te beoordelen en prioriteit te geven aan waar eerst aan gewerkt moet worden.

• Duidelijkheid in probleemomschrijving samen met een proces om snel belangrijke informatie te verzamelen om de oorzaak te achterhalen.

• Voorwaarde voor het leren van Kepner-Tregoe’s Major Incident Management (MIM)en Problem Management (PM) programma's en het ontwikkelen van deskundige MIM / PM leiderschapsvaardigheden.

Workshop details

Duur: 2 dagen

Leermiddelen inbegrepen: Alle deelnemers aan de workshop ontvangen de Kepner-Tregoe Tablet-app en krijgen toegang tot online ondersteuningshulpmiddelen voor het gebruik na de workshop (coaching video’s, tips, trucs, werkbladen en meer) met een My KT-lidmaatschap.

Trainingsopties: Beschikbaar als een open inschrijving of als Incompany training op uw locatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Kepner-Tregoe, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.