Kepner-Tregoe (KT) Problem Management - Engels

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Kepner-Tregoe
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Kepner-Tregoe heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeDen Dolder
19 okt. 2020 tot 20 okt. 2020

Beschrijving

LEADERS IN PROBLEM SOLVING
KT Clear Thinking: de gouden standaard voor kritisch en helder denken

Organisaties wereldwijd worden geconfronteerd met de noodzaak om leiders te ontwikkelen die lastige problemen kunnen oplossen, beslissingen met significante impact weloverwogen kunnen nemen en veranderingen efficiënt en effectief kunnen implementeren.

 Kepner-Tregoe’s bewezen, data-driven Clear Thinking processen vormen de basis van effectief leiderschap. Met een gemeenschappelijke taal en proces laten we individuen en teams hun mogelijkheid om samen helder te denken significant toenemen. Als eenmaal deze vaardigheden ontwikkeld zijn, kunnen ze zelfs de meest complexe uitdagingen van uw organisatie aan.

Het resultaat: snelle oplossing van problemen, slimme planning, effectieve besluitvorming, en voortdurende verbetering van de effectiviteit van management. Omdat we onze kennis overdragen en implementeren, bieden wij waarde voor vandaag en in de toekomst.

Kepner-Tregoe’s Problem Management workshop provides a time-tested, systematic approach to help resolve technical and IT issues and get to root cause fast. Our best practice ITIL®-recognized troubleshooting methodology helps minimize negative business impact and increase IT stability by reducing time-to-resolution through efficient data gathering and analysis, objective-driven resolution, and successful implementation for rapid recovery.

Audience: Ideal for service desk staff, problem managers, quality managers, analysts, technicians, subject matter experts, auditors, engineers and others responsible for resolution of critical incidents and problems. 

Key Benefits

The KT Problem Managemen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Engels, Nederlands, Duits, Engels schrijven en Zakelijk Engels.

LEADERS IN PROBLEM SOLVING
KT Clear Thinking: de gouden standaard voor kritisch en helder denken

Organisaties wereldwijd worden geconfronteerd met de noodzaak om leiders te ontwikkelen die lastige problemen kunnen oplossen, beslissingen met significante impact weloverwogen kunnen nemen en veranderingen efficiënt en effectief kunnen implementeren.

 Kepner-Tregoe’s bewezen, data-driven Clear Thinking processen vormen de basis van effectief leiderschap. Met een gemeenschappelijke taal en proces laten we individuen en teams hun mogelijkheid om samen helder te denken significant toenemen. Als eenmaal deze vaardigheden ontwikkeld zijn, kunnen ze zelfs de meest complexe uitdagingen van uw organisatie aan.

Het resultaat: snelle oplossing van problemen, slimme planning, effectieve besluitvorming, en voortdurende verbetering van de effectiviteit van management. Omdat we onze kennis overdragen en implementeren, bieden wij waarde voor vandaag en in de toekomst.

Kepner-Tregoe’s Problem Management workshop provides a time-tested, systematic approach to help resolve technical and IT issues and get to root cause fast. Our best practice ITIL®-recognized troubleshooting methodology helps minimize negative business impact and increase IT stability by reducing time-to-resolution through efficient data gathering and analysis, objective-driven resolution, and successful implementation for rapid recovery.

Audience: Ideal for service desk staff, problem managers, quality managers, analysts, technicians, subject matter experts, auditors, engineers and others responsible for resolution of critical incidents and problems. 

Key Benefits

The KT Problem Management approach...

  • Drives a high quality and consistent troubleshooting process.
  • Gets you to the root cause of problems faster.
  • Enables your team to think and communicate clearly and confidently under pressure.
  • Eliminates trial-and-error behavior, waste and loss of key data.
  • Creates a seamless information flow and knowledge sharing.
  • Ensures that everyone speaks the same "problem solving language".

Skills Developed

You will learn:

  • A structured, critical thinking approach to analyze problems, get to root cause and select the best fix or workaround to proactively avoid problems.
  • To systematically clarify and prioritize problems.
  • To clearly describe a problem and gather the most relevant data.
  • A strategic approach to problem solving based on problem type, e.g. start-up and recurring problems.
  • How to capitalize by making thinking visible.
  • Succinct and effective stakeholder communication and resource management throughout the problem or problem life-cycle.

Return on Investment

Kepner-Tregoe's Problem & Incident management solutions have been used worldwide to help organizations maximize ROI. Using our systematic approach for managing problems, KT clients have achieved dramatic improvements, such as:

  • Shortened Mean Time to Resolve
  • Reduced Time-to-Close
  • Increased First-Time-Fix Rate
  • Improved Customer Satisfaction
  • Maximized Customer Lifetime Value
  • Greater IT Stability and Production Uptime

Workshop Details

Duration: 3 or 4 days

Learning Tools Included: All workshop attendees will receive the Kepner-Tregoe Tablet App and access to online post-workshop learning support tools (coaching videos, tips, tricks, worksheets, and more) with a My KT membership

Certification Credits: 2.8 CEUs / 28 PDUs (4 days)

Exam:
To take the KT ITSM Problem Management exam, you must attend an accredited 4-day KT Problem Management workshop ("ITIL flavor"). The exam is offered using webcam proctoring, taken at a time and location convenient for you and the exam proctors. For exam details and more information, click here

Training Options:
Explore the class schedule below to register for a public session workshop or contact us to bring this workshop on-site to your organization

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Engels.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Kepner-Tregoe, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.