Verkoop Binnendienst

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Kenneth Smit Direct
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Kenneth Smit Direct heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 15 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNIEUWEGEIN
19 mei. 2021 tot 24 jun. 2021
Toon rooster
event 19 mei 2021, 09:30-16:30, NIEUWEGEIN, Lesdag 1
event 20 mei 2021, 09:30-16:30, NIEUWEGEIN, Lesdag 2
event 24 juni 2021, 09:30-16:30, NIEUWEGEIN, Lesdag 3

Beschrijving

Salesprofessionals in de buitendienst kunnen niet zonder een ondersteunende, signalerende binnendienst met een neus voor commercie. Wil jij ontdekken hoe jij in jouw ondersteunende rol de behoefte van de klant kunt omzetten in meer rendement voor jouw organisatie? Tijdens deze driedaagse training leer je commercieel te denken en de juiste vragen te stellen om de daadwerkelijke klantbehoefte te achterhalen. Je ontdekt hoe je nieuwe kansen eenvoudig en op een proactieve manier benut, bijvoorbeeld door een goede follow-up aan offertes te geven en jouw buitendienst-collega te voeden met de juiste informatie. Samen zijn jullie een onverslaanbaar team. De volgende onderwerpen worden in de training…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, NIMA A Sales, Verkoopstrategie, Verkoopgesprek en Verkoopvaardigheden.

Salesprofessionals in de buitendienst kunnen niet zonder een ondersteunende, signalerende binnendienst met een neus voor commercie. Wil jij ontdekken hoe jij in jouw ondersteunende rol de behoefte van de klant kunt omzetten in meer rendement voor jouw organisatie? Tijdens deze driedaagse training leer je commercieel te denken en de juiste vragen te stellen om de daadwerkelijke klantbehoefte te achterhalen. Je ontdekt hoe je nieuwe kansen eenvoudig en op een proactieve manier benut, bijvoorbeeld door een goede follow-up aan offertes te geven en jouw buitendienst-collega te voeden met de juiste informatie. Samen zijn jullie een onverslaanbaar team. De volgende onderwerpen worden in de training behandeld: Behoefte- en probleemanalyse Weet jij wat jouw klant beweegt en hoe je zijn vertrouwen wint? Gesprekstechnieken Houd jij evenwicht en het initiatief in een (telefoon)gesprek? Klachtenafhandeling Hoe reageer jij op verwijten, beweringen en klachten aan de telefoon? Bedrijfspresentatie Hoe speel jij in op koopsignalen en haal je meer rendement uit jouw klantcontact?

Kenneth Smit Direct is hét directe kanaal voor persoonlijke ontwikkeling. Kenneth Smit Direct maakt groei en resultaat beschikbaar voor iedereen die zelf centraal en aan het roer wil staan van zijn carrièrepad, maar vooral voor de professional die ook zelf aan de knoppen dúrft te draaien.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Kenneth Smit Direct, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.