Feedback Geven en Ontvangen

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Kenneth Smit Direct
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Kenneth Smit Direct heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 13 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAMSTERDAM
12 mei. 2021 tot 27 mei. 2021
Toon rooster
event 12 mei 2021, 09:30-16:30, AMSTERDAM, Lesdag 1
event 27 mei 2021, 09:30-16:30, AMSTERDAM, Lesdag 2
placeBILTHOVEN
12 mei. 2021 tot 27 mei. 2021
Toon rooster
event 12 mei 2021, 09:30-16:30, BILTHOVEN, Lesdag 1
event 27 mei 2021, 09:30-16:30, BILTHOVEN, Lesdag 2
placeEINDHOVEN
12 mei. 2021 tot 27 mei. 2021
Toon rooster
event 12 mei 2021, 09:30-16:30, EINDHOVEN, Lesdag 1
event 27 mei 2021, 09:30-16:30, EINDHOVEN, Lesdag 2
placeZWOLLE
12 mei. 2021 tot 27 mei. 2021
Toon rooster
event 12 mei 2021, 09:30-16:30, ZWOLLE, Lesdag 1
event 27 mei 2021, 09:30-16:30, ZWOLLE, Lesdag 2

Beschrijving

Feedback krijgen vinden veel mensen niet leuk, terwijl er ook mensen zijn die het bestempelen als ‘cadeautje’. Daarnaast is het geven van feedback ook lastig, de tone of voice is hierin heel belangrijk. Hoe zorg jij ervoor dat je feedback inzet als instrument om het beste resultaat te krijgen? Het geven van feedback kan heel lastig zijn, je weet namelijk nooit zeker hoe iemand reageert. Soms spelen ook je eigen gedachten daarbij een rol, veel mensen denken namelijk dat feedback geven aan een collega de samenwerking kan verslechteren. Terwijl je als persoon kan groeien door het krijgen van feedback, je moet het dan alleen wel echt aannemen en niet wegwuiven. Merk je dat je het geven of ontvan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Feedback geven en ontvangen, Assertiviteit, Communicatieve vaardigheden, Zelfvertrouwen en Omgaan met.

Feedback krijgen vinden veel mensen niet leuk, terwijl er ook mensen zijn die het bestempelen als ‘cadeautje’. Daarnaast is het geven van feedback ook lastig, de tone of voice is hierin heel belangrijk. Hoe zorg jij ervoor dat je feedback inzet als instrument om het beste resultaat te krijgen? Het geven van feedback kan heel lastig zijn, je weet namelijk nooit zeker hoe iemand reageert. Soms spelen ook je eigen gedachten daarbij een rol, veel mensen denken namelijk dat feedback geven aan een collega de samenwerking kan verslechteren. Terwijl je als persoon kan groeien door het krijgen van feedback, je moet het dan alleen wel echt aannemen en niet wegwuiven. Merk je dat je het geven of ontvangen lastig vindt? Dan helpt deze training je daarbij. De volgende onderwerpen worden in de training besproken: FeedbackmodellenSlechtnieuwsgesprekTone of voiceOpenstaan voor feedbackLuisteren en interpreterenHet creëren van een feedback-cultuur

Kenneth Smit Direct is hét directe kanaal voor persoonlijke ontwikkeling. Kenneth Smit Direct maakt groei en resultaat beschikbaar voor iedereen die zelf centraal en aan het roer wil staan van zijn carrièrepad, maar vooral voor de professional die ook zelf aan de knoppen dúrft te draaien.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Kenneth Smit Direct, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.