ITIL Service Operation

Niveau
Tijdsduur
Logo van IT Management Group BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IT Management Group BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 530 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor ITIL Service Operation
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Desiree Kox
starstarstarstarstar_border
Desiree Kox
Consultant Service Management
8
ITIL Service Operation

"De training ITIL Service Operation is een prettige training. De theorie wordt actief met praktijkervaringen aangevuld. Het tempo is prima en wordt aangepast aan het kennisniveau van de deelnemers. Ook de facilitaire zaken zijn goed voor elkaar." - 27-05-2015 10:07

"De training ITIL Service Operation is een prettige training. De theorie wordt actief met praktijkervaringen aangevuld. Het tempo is prima en… alles lezen - 27-05-2015 10:07

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

ITIL Service Operation

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u (IT-)manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant of -professional of service (level) manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integ…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Service Manager, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, PRINCE2 Foundation en PRINCE2 Practitioner.

ITIL Service Operation

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u (IT-)manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant of -professional of service (level) manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integreren en/of implementeren van IT Service Operation processen en functies? Én u wilt de kwaliteit van dienstverlening verhogen? Of werkt u dicht tegen de Service Operation omgeving aan? Dan is deze training ITIL Service Operation geschikt voor u!

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Service Operation krijgt u inzicht in:

1. Het doel en de uitgangspunten van Service Operation;
2. Het managen, besturen, coördineren, organiseren en integreren van Service Operation Lifecycle processen en functies en de (technologische) activiteiten/technieken daarbinnen;
3. Organisatie van Incident Management, Event Management, Problem Management, Service Desk, Technical Management, Application Management, IT Operation Management, etcetera;
4. Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
5. Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.
6. Voorbereiding op het examen.

Voorkennis
Om het examen ITIL Service Operation te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Service Operation bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

Certificaat
Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Service Operation.

Examen en voertaal
Het examen wordt aansluitend op de derde trainingsdag afgenomen. De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

Trainingsduur en kosten
De training ITIL Service Operation duurt 3 dagen. De kosten voor de training bedragen €1250,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een btw-correctie van 10% toegepast. Neemt u voor meer informatie contact op met de IT Management Group.

8,5
Gemiddeld cijfer voor ITIL Service Operation
Gebaseerd op 7 ervaringen
Desiree Kox
starstarstarstarstar_border
Desiree Kox
Consultant Service Management
8
ITIL Service Operation

"De training ITIL Service Operation is een prettige training. De theorie wordt actief met praktijkervaringen aangevuld. Het tempo is prima en wordt aangepast aan het kennisniveau van de deelnemers. Ook de facilitaire zaken zijn goed voor elkaar." - 27-05-2015 10:07

"De training ITIL Service Operation is een prettige training. De theorie wordt actief met praktijkervaringen aangevuld. Het tempo is prima en… alles lezen - 27-05-2015 10:07

starstarstarstarstar_half
S. Krastman
9
ITIL Service Operation

"De training ITIL Service Operation (op 12, 13 en 14 mei in Utrecht) van de IT Management Group is een prima en goed verzorgde training. Ik waardeer de training en de trainer met een negen. " - 24-05-2014 13:25

"De training ITIL Service Operation (op 12, 13 en 14 mei in Utrecht) van de IT Management Group is een prima en goed verzorgde training. Ik w… alles lezen - 24-05-2014 13:25

starstarstarstarstar_border
A. Beerendonk
8
ITIL Service Operation

"De training ITIL Service Operation is een goede training. Er was voldoende aandacht voor praktijkervaringen en -voorbeelden." - 09-11-2013 15:31

"De training ITIL Service Operation is een goede training. Er was voldoende aandacht voor praktijkervaringen en -voorbeelden. " - 09-11-2013 15:31

starstarstarstarstar_half
M. Gonesh
9
ITIL Service Operation

"De stof van de training ITIL SO en de trainer waren goed. Ook de opbouw was goed en het geheel was dicht bij de realiteit. " - 06-11-2012 21:54

"De stof van de training ITIL SO en de trainer waren goed. Ook de opbouw was goed en het geheel was dicht bij de realiteit. " - 06-11-2012 21:54

starstarstarstarstar_border
Y. Koot
8
ITIL Service Operation

"Interessante training waarin de bedrijfssituatie kan reflecteren aan de theorie. Wat doen wij en wat zouden we kunnen verbeteren? Superfaciliteiten en goede lunch. Veel praktijkvoorbeelden. Deze training heb ik als heel prettig en leuk ervaren, er was een goede sfeer!" - 06-11-2012 15:56

"Interessante training waarin de bedrijfssituatie kan reflecteren aan de theorie. Wat doen wij en wat zouden we kunnen verbeteren? Superfacil… alles lezen - 06-11-2012 15:56

starstarstarstarstar_border
Erik Emmerzaal
8
ITIL Service Operation

"Interessante en interactieve training met veel voorbeelden uit de praktijk en met veel humor gebracht. De verzorging was goed." - 06-11-2012 15:40

"Interessante en interactieve training met veel voorbeelden uit de praktijk en met veel humor gebracht. De verzorging was goed. " - 06-11-2012 15:40

starstarstarstarstar
Larissa Bondarenko
9,6
ITIL Service Operation

"heb ik een cursus bij D ict solutions bv in Amsterdam. De docent was Louk Lutz. Heb ik voldoende aandacht en materiaal gekregen voor het examen en geslaagd. " - 19-03-2012 13:20

"heb ik een cursus bij D ict solutions bv in Amsterdam. De docent was Louk Lutz. Heb ik voldoende aandacht en materiaal gekregen voor het exa… alles lezen - 19-03-2012 13:20

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.