ITIL Operational Support & Analysis

Niveau
Totale lesduur
Logo van IT Management Group BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IT Management Group BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 530 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,4
Gemiddeld cijfer voor ITIL Operational Support & Analysis
Gebaseerd op 24 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
R Doorson
9
ITIL Operational Support & Analysis

"ITIL Operational Support & Analysis is een perfecte training. De trainer heeft alle kennis paraat en geeft voldoende ruimte om vragen te stellen. De training is interactief, waardoor de stof beter opgenomen wordt" - 28-02-2017 07:18

"ITIL Operational Support & Analysis is een perfecte training. De trainer heeft alle kennis paraat en geeft voldoende ruimte om vragen te ste… alles lezen - 28-02-2017 07:18

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

ITIL OPERATIONAL SUPPORT & ANALYSIS

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u werkzaam als incidentmanager, problem manager, service (level) manager of bent u actief binnen de service desk? Bent u als IT professional werkzaam in een organ…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

ITIL OPERATIONAL SUPPORT & ANALYSIS

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u werkzaam als incidentmanager, problem manager, service (level) manager of bent u actief binnen de service desk? Bent u als IT professional werkzaam in een organisatie die ITIL® als raamwerk heeft geadopteerd? Of is verdere certificering en professionalisering in ITIL® uw wens? Dan is de training ITIL® Operational Support & Analysis een geschikte training voor u.

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Operational Support and Analysis krijgt men inzicht in alle aspecten die van belang zijn wanneer het gaat om het analyseren en operationeel houden van services. Tijdens de training ligt de focus op het continu leveren en analyseren van services. Het verbeteren van de kwaliteit van een service binnen een organisatie staat centraal. Na de training ITIL Operational Support & Analysis heeft de cursist voldoende handvatten voor de succesvolle uitvoering van servicemanagement in de praktijk.

Voorkennis
Om het examen ITIL® Operational Support & Analysis te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Operational Support & Analysis bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

Trainingsduur en kosten
De training ITIL Operational Support and Analysis duurt 4 dagen. De kosten voor de training bedragen €1.750,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een btw-correctie van 10% toegepast. Neemt u voor meer informatie contact op met de IT Management Group.

8,4
Gemiddeld cijfer voor ITIL Operational Support & Analysis
Gebaseerd op 24 ervaringen
starstarstarstarstar_half
R Doorson
9
ITIL Operational Support & Analysis

"ITIL Operational Support & Analysis is een perfecte training. De trainer heeft alle kennis paraat en geeft voldoende ruimte om vragen te stellen. De training is interactief, waardoor de stof beter opgenomen wordt" - 28-02-2017 07:18

"ITIL Operational Support & Analysis is een perfecte training. De trainer heeft alle kennis paraat en geeft voldoende ruimte om vragen te ste… alles lezen - 28-02-2017 07:18

Jurgen Valks
starstarstarstarstar_border
Jurgen Valks
Service Manager / Incident Manager
8
ITIL Operational Support & Analysis

"We hadden een volle groep, desondanks verliep de training er prettig en was er voldoende ruimte voor discussie en verdieping. Michel is een prettige trainer die de stof goed weer over te brengen.
Prettige locatie met voldoende drinken en wat lekkers, ook makkelijk te bereiken per OV en goede lunch! Top!" - 02-12-2016 12:23

"We hadden een volle groep, desondanks verliep de training er prettig en was er voldoende ruimte voor discussie en verdieping. Michel is een … alles lezen - 02-12-2016 12:23

Frank Elfert
starstarstarstarstar_half
Frank Elfert
External: Employee ICT / Project Manager at Vestia
9
ITIL Operational Support & Analysis

"Kleine groep wat zeer goed werkte. Hierdoor was er ruimte genoeg om goed in te gaan op de vragen vanuit de groep.

De docent had duidelijke praktijkvoorbeelden en examen tips. Ook de locatie was top! Makkelijk bereikbaar, zowel met de auto als trein." - 27-10-2015 12:33

"Kleine groep wat zeer goed werkte. Hierdoor was er ruimte genoeg om goed in te gaan op de vragen vanuit de groep. De docent had duidelijk… alles lezen - 27-10-2015 12:33

Joyce Kruithof
starstarstarstarstar
Joyce Kruithof
Teamleider Support
10
ITIL Operational Support & Analysis

"De trainer en de training zijn van uitstekende kwaliteit! Heel inspirerend en interactief met mensen uit verschillende branches en organisaties. Zowel interessant voor mensen die net met ITIL in aanraking zijn gekomen als voor mensen die er al heel lang bekend mee zijn." - 04-03-2015 08:06

"De trainer en de training zijn van uitstekende kwaliteit! Heel inspirerend en interactief met mensen uit verschillende branches en organisat… alles lezen - 04-03-2015 08:06

starstarstarstarstar_half
Marielfa Scheltens
Support specialist
9
ITIL Operational Support & Analysis

"De training ITIL Operational Support & Analysis van IT Management Group is een zeer goede training . De theorie wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden waardoor de stof beter landt. De trainer is zeer betrokken." - 03-03-2015 11:09

"De training ITIL Operational Support & Analysis van IT Management Group is een zeer goede training . De theorie wordt afgewisseld met prakti… alles lezen - 03-03-2015 11:09

starstarstarstarstar_border
Raymond Rollema
systeembeheerder/ problem manager
8
ITIL Operational Support & Analysis

"De training Itil Operational support and analysis was duidelijk, ontspannen en goed ingedeeld zoals ik gewend ben van ITMG. Het is zeker aan te raden om hier de cursus te volgen." - 03-03-2015 10:04

"De training Itil Operational support and analysis was duidelijk, ontspannen en goed ingedeeld zoals ik gewend ben van ITMG. Het is zeker aan… alles lezen - 03-03-2015 10:04

starstarstarstarstar_border
F. van Haandel
8
ITIL Operational Support & Analysis

"De training ITIL Operational Support & Analysis, onderdeel van het ITIL Expert Track, van de IT Management Group is een goede training. De trainer geeft goede uitleg en neemt de tijd voor vragen." - 25-05-2014 19:00

"De training ITIL Operational Support & Analysis, onderdeel van het ITIL Expert Track, van de IT Management Group is een goede training. De t… alles lezen - 25-05-2014 19:00

starstarstarstarstar_half
Kanita Schultz
9
ITIL Operational Support & Analysis

"Ik waardeer de training ITIL OSA van de IT Management Group met een 9! De informatie werd op een prettige wijze aangeboden." - 24-11-2013 09:16

"Ik waardeer de training ITIL OSA van de IT Management Group met een 9! De informatie werd op een prettige wijze aangeboden. " - 24-11-2013 09:16

starstarstarstarstar_half
J. van der Linden
9
ITIL Operational Support & Analysis

"Een erg leerzaame en plezierige training. Het tempo van de training was prima en per onderdeel afgestemd." - 24-06-2013 08:00

"Een erg leerzaame en plezierige training. Het tempo van de training was prima en per onderdeel afgestemd. " - 24-06-2013 08:00

starstarstarstarstar_half
W. Veenstra
9
ITIL Operational Support & Analysis

"Een prima training met een heldere uitleg. De diapresentatie bevat wel veel sheets. De training waardeer ik overall met een 9." - 06-05-2013 16:43

"Een prima training met een heldere uitleg. De diapresentatie bevat wel veel sheets. De training waardeer ik overall met een 9. " - 06-05-2013 16:43

starstarstarstarstar_half
M. van der Toorn
9
ITIL Operational Support & Analysis

"De training ITIL Operational Support and Analysis is vol passie gegeven. Het tempo was goed en de sfeer was prettig." - 29-10-2012 07:47

"De training ITIL Operational Support and Analysis is vol passie gegeven. Het tempo was goed en de sfeer was prettig. " - 29-10-2012 07:47

starstarstarstarstar_border
M. Brundel
7,8
ITIL Operational Support & Analysis

"Een goede voorbereiding op het examen. De stof is duidelijk behandeld. Veel oefenopgaven. De interactie had meer gemogen." - 24-03-2012 15:04

"Een goede voorbereiding op het examen. De stof is duidelijk behandeld. Veel oefenopgaven. De interactie had meer gemogen. " - 24-03-2012 15:04

starstarstarstarstar_border
Gerard Abma
7,8
ITIL Operational Support & Analysis

"De training ITIL V3 Intermediate Operational Support and Analysis waardeer ik overall met een 8. De trainer, organisatie en faciliteiten waardeer ik met een 8, de inhoud van de training met een 7." - 24-03-2012 14:56

"De training ITIL V3 Intermediate Operational Support and Analysis waardeer ik overall met een 8. De trainer, organisatie en faciliteiten waa… alles lezen - 24-03-2012 14:56

starstarstarstarstar_half
F. van Zanten
9
ITIL Operational Support & Analysis

"Prima training, goede beheersing van de theorie. Het tempo was goed en goede voorbereiding op het examen. Goede huisvesting." - 24-03-2012 14:49

"Prima training, goede beheersing van de theorie. Het tempo was goed en goede voorbereiding op het examen. Goede huisvesting. " - 24-03-2012 14:49

starstarstarstarstar_border
Bart de Best
8
ITIL Operational Support & Analysis

"Het cijfer dat ik in zijn algemeenheid aan de training toeken: 8. Waardering voor faciliteiten rondom de training, waardering voor trainer, inhoud en organisatie geef ik ook een 8. " - 24-03-2012 14:23

"Het cijfer dat ik in zijn algemeenheid aan de training toeken: 8. Waardering voor faciliteiten rondom de training, waardering voor trainer, … alles lezen - 24-03-2012 14:23

starstarstarstar_halfstar_border
Y. Yuri
6,8
ITIL Operational Support & Analysis

"Veel van de stof die behandeld werd tijdens de training was mij al bekend. De trainer had voldoende praktijkkennis. Stoelen waren niet goed. " - 24-03-2012 13:59

"Veel van de stof die behandeld werd tijdens de training was mij al bekend. De trainer had voldoende praktijkkennis. Stoelen waren niet goed.… alles lezen - 24-03-2012 13:59

starstarstarstarstar_half
H. Rietkerk
8,8
ITIL Operational Support & Analysis

"Algemene indruk van de training is goed. De training heeft een goed tempo, aan het eind is de stof een beetje droog. Faciliteiten, trainer, inhoud en organisatie allemaal prima." - 24-03-2012 13:52

"Algemene indruk van de training is goed. De training heeft een goed tempo, aan het eind is de stof een beetje droog. Faciliteiten, trainer, … alles lezen - 24-03-2012 13:52

starstarstarstarstar_border
O. Hesp
8,4
ITIL Operational Support & Analysis

"Een prima training. De laatste trainingsdag was de stof wat droog. Mooi dat er veel extra documenten worden meegegeven." - 24-03-2012 13:44

"Een prima training. De laatste trainingsdag was de stof wat droog. Mooi dat er veel extra documenten worden meegegeven. " - 24-03-2012 13:44

starstarstarstar_halfstar_border
David
7,4
ITIL Operational Support & Analysis

"Prima; goede balans tussen theorie en voorbereiding op het examen. Prima tempo; prettig dat het programma in overleg kan worden aangepast/ingekort." - 24-03-2012 13:33

"Prima; goede balans tussen theorie en voorbereiding op het examen. Prima tempo; prettig dat het programma in overleg kan worden aangepast/in… alles lezen - 24-03-2012 13:33

starstarstarstarstar_border
M. Schill
8
ITIL Operational Support & Analysis

"Goed: Algemene indruk (8), Waardering trainer (8), Waardering inhoud (8), Waardering organisatie (8)." - 24-04-2011 09:11

"Goed: Algemene indruk (8), Waardering trainer (8), Waardering inhoud (8), Waardering organisatie (8). " - 24-04-2011 09:11

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)