ISO20000 Foundation

Niveau
Tijdsduur
Logo van IT Management Group
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IT Management Group heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 531 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor ISO20000 Foundation
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
W. van den Berg
8
ISO20000 Foundation

"De training ISO20000 van de IT Management Group is een training die bijbrengt wat ISO20000 inhoudt en hoe je het gebruikt. Er worden toepasselijke voorbeelden gegeven. De training is goed bevallen. " - 31-08-2014 16:44

"De training ISO20000 van de IT Management Group is een training die bijbrengt wat ISO20000 inhoudt en hoe je het gebruikt. Er worden toepass… alles lezen - 31-08-2014 16:44

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

TRAININGEN

Wij verzorgen deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een BTW-correctie van 10% toegepast. 

ISO/IEC 20000 Foundation

De norm ISO/IEC 20000 geeft u richtlijnen waarmee u de kwaliteit van servicemanagement processen van een ICT-organisatie kunt beoordelen en verbeteren. De norm is een objectieve meetlat op basis waarvan u kunt aantonen dat uw processen goed zijn georganiseerd.

De norm bestaat uit twee documenten:

1. ISO 20000-1 de specificatie
2. ISO 20000-2 de praktijk code

In het eerste document worden de eisen gesteld waaraan een ICT-dienstverlener moet voldoen om een met de klant afgesproken ICT-dienstverlening te leveren tegen een afgesproken kwaliteit. Het tweede document bevat de alom aanvaarde “best practices” van de kwaliteitsnormen met betrekking tot de IT servicemanagem…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ISO/ IEC 20000, Service management, Kwaliteitsmanagement, HACCP en ISO 27001.

TRAININGEN

Wij verzorgen deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een BTW-correctie van 10% toegepast. 

ISO/IEC 20000 Foundation

De norm ISO/IEC 20000 geeft u richtlijnen waarmee u de kwaliteit van servicemanagement processen van een ICT-organisatie kunt beoordelen en verbeteren. De norm is een objectieve meetlat op basis waarvan u kunt aantonen dat uw processen goed zijn georganiseerd.

De norm bestaat uit twee documenten:

1. ISO 20000-1 de specificatie
2. ISO 20000-2 de praktijk code

In het eerste document worden de eisen gesteld waaraan een ICT-dienstverlener moet voldoen om een met de klant afgesproken ICT-dienstverlening te leveren tegen een afgesproken kwaliteit. Het tweede document bevat de alom aanvaarde “best practices” van de kwaliteitsnormen met betrekking tot de IT servicemanagement processen (ITIL®). Deze processen leveren de best mogelijke ICT-diensten teneinde te voldoen aan de bedrijfsmatige behoefte van de klant.

Uw profiel
De doelgroep bestaat uit medewerkers van zowel (bedrijfs)interne- als externe dienstverleners die betrokken zijn bij of belang hebben bij ISO/IEC 20000, ook indien (nog) geen sprake is van certificering.

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training komen de volgende onderwerpen aan bod:

1. Kwaliteitssystemen en kwaliteit van processen;
2. De opbouw, de begrippen en het doel van ISO20000;
3. De specificatie (deel 1);
4. De praktijk (deel 2);
5. De stappen om te komen tot een implementatie van een kwaliteitssysteem;
6. Examentraining.

Trainingsduur en kosten
De training ISO 20000 Foundation duurt 2 dagen. De kosten voor de training bedragen € 800,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld bedraagt € 175,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

8
Gemiddeld cijfer voor ISO20000 Foundation
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
W. van den Berg
8
ISO20000 Foundation

"De training ISO20000 van de IT Management Group is een training die bijbrengt wat ISO20000 inhoudt en hoe je het gebruikt. Er worden toepasselijke voorbeelden gegeven. De training is goed bevallen. " - 31-08-2014 16:44

"De training ISO20000 van de IT Management Group is een training die bijbrengt wat ISO20000 inhoudt en hoe je het gebruikt. Er worden toepass… alles lezen - 31-08-2014 16:44

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.