Training commerciële binnendienst

Tijdsduur

Training commerciële binnendienst

IPV Training & Advies
Logo van IPV Training & Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 IPV Training & Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 123 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

IPV geeft een startgarantie.

IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.

In deze training verwerf je als commercieel medewerker nieuwe inzichten en vaardigheden op het gebied van sales en klantgerichtheid. Schrijf je in!

In deze training verwerf je als commercieel medewerker nieuwe inzichten en vaardigheden op het gebied van sales en klantgerichtheid. Schrijf je in!

Als commerciEle binnendienst medewerker ben je de spil tussen klanten, leveranciers en collegas. Klantgerichtheid, alertheid op kansen en herkennen van verkoopsignalen zijn essentieel. In de praktijkgerichte training CommerciEle binnendienst ga je aan de slag met commerciEle gesprekstechnieken, commerciEle vaardigheden, de verschillende fases in het verkoopproces en de samenwerking tussen binnen- en…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, Commerciële vaardigheden, NIMA A Sales, Verkoopgesprek en Verkoopvaardigheden.

IPV geeft een startgarantie.

IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.

In deze training verwerf je als commercieel medewerker nieuwe inzichten en vaardigheden op het gebied van sales en klantgerichtheid. Schrijf je in!

In deze training verwerf je als commercieel medewerker nieuwe inzichten en vaardigheden op het gebied van sales en klantgerichtheid. Schrijf je in!

Als commerciEle binnendienst medewerker ben je de spil tussen klanten, leveranciers en collegas. Klantgerichtheid, alertheid op kansen en herkennen van verkoopsignalen zijn essentieel. In de praktijkgerichte training CommerciEle binnendienst ga je aan de slag met commerciEle gesprekstechnieken, commerciEle vaardigheden, de verschillende fases in het verkoopproces en de samenwerking tussen binnen- en buitendienst. Hierdoor ontwikkelt je je tot een proactieve en klantgerichte duizendpoot. Sluit dit aan bij uw leerwensen? Schrijf je dan direct in. Resultaten Na de training Commercieel medewerker Binnendienst heeft u een breed inzicht in alle belangrijke aspecten die zich op de werkvloer van de commerciEle binnendienst voordoen. Bovendien zijn de commerciEle slagkracht, de klantgerichtheid en de alertheid op commerciEle kansen sterk toegenomen. Voor wie De training CommerciEle binnendienst is speciaal ontworpen voor binnendienst medewerkers met commerciEle taken en verantwoordelijkheden in hun functieomschrijving, zoals medewerkers verkoop binnendienst. Voor iedereen binnen het bedrijf die (persoonlijk) contacten heeft met klanten is deze commerciEle training absoluut een aanrader. Over de training CommerciEle binnendienst De training CommerciEle binnendienst wordt gegeven door praktijkgerichte trainers met uitgebreide kennis en ervaring op commercieel terrein.

Organisatie en planning Organisatie en bedrijfsprocessen Positie en rol van de binnendienst in het verkoopproces en relatiebeheer Wat zijn onze producten, diensten en service Hoe koopt onze klant Samenwerken met interne en externe klanten Proactief werken en verbetervoorstellen Klantgerichte en commerciEle vaardigheden Het communicatieproces Gesprekstechnieken: vragen, luisteren, samenvatten en doorvragen Structuur in de telefonische service- en verkoopgesprekken Inzicht in gedrag door middel van de Q4 DISC gedragsanalyse Omgaan met verschillend gedrag van klanten Oefenen en rollenspel a.d.h.v. eigen praktijkcases: bijvoorbeeld nabellen van offertes, maken van bezoekafspraken, opvolgen van informatie en mailingen, omgaan met klachten. Certificaat Je ontvangt het NSA-certificaat wanneer je de hele training volgt. Nederlandse Sales Academie Deze opleiding wordt verzorgd door onze partner Nederlandse Sales Academie

Leren doe je volgens ons niet alleen in een leslokaal. Daarom ga je meteen na jouw inschrijving aan de slag met lesmateriaal en voorbereidingsopdrachten, via ons online leerplatform. De training zelf is bijzonder interactief. Zelfanalyses, oefeningen, discussies en ervaringsuitwisseling maken het leerproces persoonlijk en zeer praktijkgericht. Om de nieuwe inzichten en vaardigheden te borgen, kun je tussentijds en tot twaalf maanden na afloop contact onderhouden met de trainer en andere deelnemers. Als onderdeel van de training maak je digitaal de Q4 DISC gedragsanalyse. Deze analyse geeft je op eenvoudige wijze inzicht in je eigen gedrag en dat van anderen. Wat het Q4 DISC gedragsprofiel waardevoller maakt dan de gemiddelde gedragstest, is dat het een verschil meet tussen ons natuurlijke en ons aangepaste gedrag. Het is dus niet zomaar een momentopname.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.