Online training de monteur als ambassadeur
Startdata en plaatsen
computer Online: online - virtual classroom 11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021Toon rooster event 11 maart 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-2VC dag 1 event 18 maart 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-2VC dag 2 event 25 maart 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-2VC dag 3 |
computer Online: online - virtual classroom 9 apr. 2021 tot 23 apr. 2021Toon rooster event 9 april 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-3VC dag 1 event 16 april 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-3VC dag 2 event 23 april 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-3VC dag 3 |
computer Online: online - virtual classroom 17 sep. 2021 tot 1 okt. 2021Toon rooster event 17 september 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-4VC dag 1 event 24 september 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-4VC dag 2 event 1 oktober 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-4VC dag 3 |
placeonline - virtual classroom 8 okt. 2021 tot 22 okt. 2021Toon rooster event 8 oktober 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-5VC dag 1 event 15 oktober 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-5VC dag 2 event 22 oktober 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-5VC dag 3 |
Beschrijving
IPV geeft een startgarantie.
IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.
Volg online in een virtual classroom de training voor (service)monteur op het gebied van communicatie, klantgerichtheid en serviceverbetering.
Volg online in een virtual classroom de training voor (service)monteur op het gebied van communicatie, klantgerichtheid en serviceverbetering.
Technische kennis alleen is tegenwoordig niet meer voldoende om klanten te winnen en behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service kunnen bieden en uitstekend klantgericht kunnen handelen? Schrijf je dan in voor de online training 'de monteur als ambassadeur'! Resultaten …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
IPV geeft een startgarantie.
IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.
Volg online in een virtual classroom de training voor (service)monteur op het gebied van communicatie, klantgerichtheid en serviceverbetering.
Volg online in een virtual classroom de training voor (service)monteur op het gebied van communicatie, klantgerichtheid en serviceverbetering.
Technische kennis alleen is tegenwoordig niet meer voldoende om klanten te winnen en behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service kunnen bieden en uitstekend klantgericht kunnen handelen? Schrijf je dan in voor de online training 'de monteur als ambassadeur'! Resultaten Na het volgen van de online training 'de monteur als ambassadeur': Heb je inzicht in je ambassadeursrol en de invloed van jouw gedrag op de tevredenheid van de klant Weet je wat je persoonlijke kwaliteiten en verbeterpunten zijn Ben je in staat om het bedrijf waar je werkt in diverse situaties goed te vertegenwoordigen Voer je jouw ambassadeursrol met plezier en enthousiasme uit Ken je de belangrijkste aandachtspunten voor het ambassadeurschap tijdens een klantbezoek Kun je in uiteenlopende situaties klantgesprekken voeren die voldoen aan de klantverwachting of deze zelfs overtreffen Kun je klantgericht omgaan met klachten, ongenoegen en weerstanden bij klanten. Voor wie? Je bent werkzaam als (service) monteur en je wilt jouw vaardigheden op het gebied van klantgerichtheid en service verbeteren en adequaat reageren op (lastige) klantsituaties. Het niveau van deze training is MBO/HBO, maar er is geen specifieke voorkennis of ervaring nodig. Over de training de monteur als ambassadeur Deze praktische online cursus is voor monteurs en engineers met klantcontact. Technisch verstaan zij hun vak volledig. De uitdaging zit veel meer in het professioneel omgaan met klanten en de persoonlijke vaardigheden die daarvoor nodig zijn. Hoe achterhaal je de verwachtingen van de klant en toets je of de klant tevreden is? Hoe stel je de klant gerust en wat draagt bij in het vertrouwen? Dit zijn typische vragen die monteurs in de praktijk tegenkomen. De trainers kennen deze praktijk en spreken de taal van de monteurs. Deze training is speciaal ontwikkeld voor een virtuele leeromgeving. Leer je liever offline? Schrijf je dan in voor de training 'de monteur als ambassadeur' op een locatie bij jou in de buurt.
De training bestaat uit drie dagdelen waarin je praktisch aan de slag gaat. De verschillende modellen en theorieEn krijg je uitgelegd tijdens het realistisch oefenen met de onderwerpen. Dagdeel 1: Inzicht in service en klantbeleving Bewustwording van de ambassadeursrol en situationeel handelen Effectief omgaan met verschillende type klanten: Platina-model De A.O.R.T.A. bezoekprocedure bij de klant. Dagdeel 2: De eerste indruk en (samen)werken vanuit contact met de klant Je persoonlijke uitstraling als monteur Verbale en non-verbale communicatieve vaardigheden Richtlijnen en etiquette In de schoenen van de klant: empathie Dagdeel 3: Repareren van klant en techniek: klachten en lastige situaties Besluitvorming bij klanten Uitvragen van de ontwikkeling bij bedrijven en klantbehoeften Persoonlijk plan van technicus naar ambassadeur voor je bedrijf. Competenties Je versterkt de volgende competenties: Klantgerichtheid Gespreksvaardigheid Samenwerken Certificaat Je ontvangt het IPV-certificaat wanneer je de gehele training volgt.
De training start met het formuleren van je leerdoelen in de IPV digitale Ieeromgeving. Daarna heb je telefonisch contact met de trainer over jouw persoonlijke leervragen en wat je vooral wilt bereiken. In de virtuele classroom werk je gericht aan het verbeteren van je gespreksvaardigheden en je persoonlijke stijl van klantgericht werken. Dat doen we met afwisselende praktijkgerichte oefeningen, rollenspellen en persoonlijke feedback op je werkwijze en gedrag. Gedurende de training is er aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en ontvang je tips om je klantgerichte communicatie te blijven verbeteren. In de leeromgeving staan tal van praktijkgerichte oefeningen waar je gedeeltelijk tijdens de sessie maar vooral na de online bijeenkomst mee aan de slag gaat. Houd rekening met ongeveer 2 uur zelfstudie per week gedurende de doorlooptijd van de training.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.