Online training de monteur als ambassadeur

Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats
Logo van IPV Training & Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 IPV Training & Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 112 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: online - virtual classroom
17 nov. 2020 tot 30 nov. 2020
Toon rooster
event 17 november 2020, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA20-10VC dag 1
event 24 november 2020, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA20-10VC dag 2
event 30 november 2020, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA20-10VC dag 3
computer Online: online - virtual classroom
1 dec. 2020 tot 15 dec. 2020
Toon rooster
event 1 december 2020, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA20-11VC dag 1
event 8 december 2020, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA20-11VC dag 2
event 15 december 2020, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA20-11VC dag 3
computer Online: online - virtual classroom
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-1VC dag 1
event 18 maart 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-1VC dag 2
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-1VC dag 3
computer Online: online - virtual classroom
9 apr. 2021 tot 23 apr. 2021
Toon rooster
event 9 april 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-2VC dag 1
event 16 april 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-2VC dag 2
event 23 april 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-2VC dag 3
computer Online: online - virtual classroom
17 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 17 september 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-3VC dag 1
event 24 september 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-3VC dag 2
event 1 oktober 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-3VC dag 3
computer Online: online - virtual classroom
8 okt. 2021 tot 22 okt. 2021
Toon rooster
event 8 oktober 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-4VC dag 1
event 15 oktober 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-4VC dag 2
event 22 oktober 2021, 09:30-16:30, online - virtual classroom, DTA21-4VC dag 3

Beschrijving

IPV geeft een startgarantie.

IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.

Volg online in een virtual classroom de training voor (service)monteur op het gebied van communicatie, klantgerichtheid en serviceverbetering.

Volg online in een virtual classroom de training voor (service)monteur op het gebied van communicatie, klantgerichtheid en serviceverbetering.

Technische kennis alleen is tegenwoordig niet meer voldoende om klanten te winnen en behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service kunnen bieden en uitstekend klantgericht kunnen handelen? Schrijf je dan in voor de online training 'de monteur als ambassadeur'! Resultaten …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Monteur, Installatietechniek, Flensmonteur, Fietsenmaker en MBV & TBV (Monteur / Technicus Beveiligingssystemen).

IPV geeft een startgarantie.

IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.

Volg online in een virtual classroom de training voor (service)monteur op het gebied van communicatie, klantgerichtheid en serviceverbetering.

Volg online in een virtual classroom de training voor (service)monteur op het gebied van communicatie, klantgerichtheid en serviceverbetering.

Technische kennis alleen is tegenwoordig niet meer voldoende om klanten te winnen en behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service kunnen bieden en uitstekend klantgericht kunnen handelen? Schrijf je dan in voor de online training 'de monteur als ambassadeur'! Resultaten Na het volgen van de online training 'de monteur als ambassadeur': Heb je inzicht in je ambassadeursrol en de invloed van jouw gedrag op de tevredenheid van de klant Weet je wat je persoonlijke kwaliteiten en verbeterpunten zijn Ben je in staat om het bedrijf waar je werkt in diverse situaties goed te vertegenwoordigen Voer je jouw ambassadeursrol met plezier en enthousiasme uit Ken je de belangrijkste aandachtspunten voor het ambassadeurschap tijdens een klantbezoek Kun je in uiteenlopende situaties klantgesprekken voeren die voldoen aan de klantverwachting of deze zelfs overtreffen Kun je klantgericht omgaan met klachten, ongenoegen en weerstanden bij klanten. Voor wie?Je bent werkzaam als (service) monteur en je wilt jouw vaardigheden op het gebied van klantgerichtheid en service verbeteren en adequaat reageren op (lastige) klantsituaties. Het niveau van deze training is MBO/HBO, maar er is geen specifieke voorkennis of ervaring nodig. Over de training de monteur als ambassadeur Deze praktische online cursus is voor monteurs en engineers met klantcontact. Technisch verstaan zij hun vak volledig. De uitdaging zit veel meer in het professioneel omgaan met klanten en de persoonlijke vaardigheden die daarvoor nodig zijn. Hoe achterhaal je de verwachtingen van de klant en toets je of de klant tevreden is? Hoe stel je de klant gerust en wat draagt bij in het vertrouwen? Dit zijn typische vragen die monteurs in de praktijk tegenkomen. De trainers kennen deze praktijk en spreken de taal van de monteurs. Deze training is speciaal ontwikkeld voor een virtuele leeromgeving. Leer je liever offline? Schrijf je dan in voor de training 'de monteur als ambassadeur' op een locatie bij jou in de buurt.

De training bestaat uit drie dagdelen waarin je praktisch aan de slag gaat. De verschillende modellen en theorieën krijg je uitgelegd tijdens het realistisch oefenen met de onderwerpen. Dagdeel 1: Inzicht in service en klantbeleving Bewustwording van de ambassadeursrol en situationeel handelen Effectief omgaan met verschillende type klanten: Platina-model De A.O.R.T.A. bezoekprocedure bij de klant. Dagdeel 2: De eerste indruk en (samen)werken vanuit contact met de klant Je persoonlijke uitstraling als monteur Verbale en non-verbale communicatieve vaardigheden Richtlijnen en etiquette In de schoenen van de klant: empathie Dagdeel 3: Repareren van klant en techniek: klachten en lastige situaties Besluitvorming bij klanten Uitvragen van de ontwikkeling bij bedrijven en klantbehoeften Persoonlijk plan van technicus naar ambassadeur voor je bedrijf. CompetentiesJe versterkt de volgende competenties: Klantgerichtheid Gespreksvaardigheid Samenwerken CertificaatJe ontvangt het IPV-certificaat wanneer je de gehele training volgt.

De training start met het formuleren van je leerdoelen in de IPV digitale Ieeromgeving. Daarna heb je telefonisch contact met de trainer over jouw persoonlijke leervragen en wat je vooral wilt bereiken. In de virtuele classroom werk je gericht aan het verbeteren van je gespreksvaardigheden en je persoonlijke stijl van klantgericht werken. Dat doen we met afwisselende praktijkgerichte oefeningen, rollenspellen en persoonlijke feedback op je werkwijze en gedrag. Gedurende de training is er aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en ontvang je tips om je klantgerichte communicatie te blijven verbeteren. In de leeromgeving staan tal van praktijkgerichte oefeningen waar je gedeeltelijk tijdens de sessie maar vooral na de online bijeenkomst mee aan de slag gaat. Houd rekening met ongeveer 2 uur zelfstudie per week gedurende de doorlooptijd van de training.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Monteur.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPV Training & Advies, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.