Training de monteur als adviseur

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van IPV Training & Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 IPV Training & Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 112 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Training de monteur als adviseur
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Bjorn Dijk
8
Training de monteur als adviseur

"leuke training voor het verbeteren van je vaardigheden op het gebied van klant gerichtheid en positieve benadering van klanten een goed verkoop advies te geven die matcht aan de behoefte van de klant.

" - 06-12-2017 14:59

"leuke training voor het verbeteren van je vaardigheden op het gebied van klant gerichtheid en positieve benadering van klanten een goed verk… alles lezen - 06-12-2017 14:59

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, DTV21-1 dag 1
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, DTV21-1 dag 2
placeRotterdam
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Rotterdam, DTV21-2 dag 1
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Rotterdam, DTV21-2 dag 2
placeDen Bosch
18 mrt. 2021 tot 1 apr. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTV21-3 dag 1
event 1 april 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTV21-3 dag 2
placeAmsterdam
17 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 17 september 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, DTV21-4 dag 1
event 1 oktober 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, DTV21-4 dag 2
placeRotterdam
17 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 17 september 2021, 09:30-16:30, Rotterdam, DTV21-5 dag 1
event 1 oktober 2021, 09:30-16:30, Rotterdam, DTV21-5 dag 2
placeDen Bosch
24 sep. 2021 tot 8 okt. 2021
Toon rooster
event 24 september 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTV21-6 dag 1
event 8 oktober 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTV21-6 dag 2

Beschrijving

IPV geeft een startgarantie.

IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.

In de training de moneur als adviseur leer je als servicemonteur of fieldservice engineer meer commercieel profijt uit je contact met klanten te halen

In de training de moneur als adviseur leer je als servicemonteur of fieldservice engineer meer commercieel profijt uit je contact met klanten te halen

Servicemonteurs zijn het visitekaartje van hun organisatie. Zij trekken steeds vaker samen op met de verkoop binnen- en buitendienst. Wil je als servicemonteur meer commercieel profijt halen uit je contacten met klanten? Schrijf je dan in voor de training de monteur als adviseur! Resultaten Na het volgen van deze training de monteur als adviseur: Ben je in staat om het bedrijf waar je werkt goed…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Monteur, Adviesvaardigheden, Installatietechniek, Flensmonteur en Fietsenmaker.

IPV geeft een startgarantie.

IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.

In de training de moneur als adviseur leer je als servicemonteur of fieldservice engineer meer commercieel profijt uit je contact met klanten te halen

In de training de moneur als adviseur leer je als servicemonteur of fieldservice engineer meer commercieel profijt uit je contact met klanten te halen

Servicemonteurs zijn het visitekaartje van hun organisatie. Zij trekken steeds vaker samen op met de verkoop binnen- en buitendienst. Wil je als servicemonteur meer commercieel profijt halen uit je contacten met klanten? Schrijf je dan in voor de training de monteur als adviseur! Resultaten Na het volgen van deze training de monteur als adviseur: Ben je in staat om het bedrijf waar je werkt goed te vertegenwoordigen Kun je klanten naast een persoonlijke en klantgerichte benadering professioneel adviseren over onderhoud, verbetering en innovatie op korte en lange termijn Heb je inzicht in het besluitvormingsproces van de klant Kun je verbale en non-verbale koopsignalen van een klant herkennen Ben je in staat de juiste informatie bij een klant te achterhale Kun je met een juiste presentatie, adviserend inspelen op koopsignalen Kun je een gesprek afsluiten met een duidelijke afspraak Denk je mee met collega’s en management over innovatie en verbetering van het serviceconcept Voor wie Voor monteurs, ICT-ers, engineers en technici field service die werken in de technische service verlening. Je verstaat het vak en bent specialist in onderhoud en reparatie. Je wilt jouw rol als adviseur verder ontwikkelen en daarmee jouw loopbaan een professionele boost geven! Het niveau van deze training is MBO/MBO+; er is geen specifieke voorkennis of ervaring nodig. Over de training de monteur als adviseur Als monteur heb je direct contact met de klant en hoor je vaak veel meer dan de verkoper tijdens een verkoopgesprek. Wanneer een klant jou vertelt over zijn plan om machines te vervangen of over eventuele toekomstige investeringen wil hij ook graag van jou advies. En niet van een verkoper die ‘zijn taal niet spreekt’ en 'zijn zorgen niet echt deelt'. In deze praktische training leer je deze rol van vertrouwd adviseur succesvol in te vullen. De training is een vervolg op de training de monteur als ambassadeur.

Na het volgen van deze training de monteur als adviseur: Ben je in staat om het bedrijf waar je werkt goed te vertegenwoordigen Kun je klanten naast een persoonlijke en klantgerichte benadering professioneel adviseren over onderhoud, verbetering en innovatie op korte en lange termijn Heb je inzicht in het besluitvormingsproces van de klant Kun je verbale en non-verbale koopsignalen van een klant herkennen Ben je in staat de juiste informatie bij een klant te achterhale Kun je met een juiste presentatie, adviserend inspelen op koopsignalen Kun je een gesprek afsluiten met een duidelijke afspraak Denk je mee met collega’s en management over innovatie en verbetering van het serviceconcept

Dag 1: Service en communicatie Inzicht in service en klantbeleving Bewustwording van eigen rol en situationeel handelen Effectief omgaan met verschillende type klanten De eerste indruk en (samen)werken vanuit contact met de klant Persoonlijke uitstraling monteur. Dag 2: Service en adviseren

De training start met het formuleren van je leerdoelen in de digitale Ieeromgeving. Daarna heb je telefonisch contact met de trainer over je persoonlijke leervragen en wat je vooral wil bereiken. In de training werk je gericht aan het verbeteren van je persoonlijke presentatie en je adviesvaardigheden. Dat doen we met afwisselende praktijkgerichte oefeningen, rollenspellen en persoonlijke feedback op je werkwijze en gedrag. Tijdens de training besteden we veel aandacht aan jouw persoonlijke ontwikkeling en ontvang je tips om ook na afloop van de training met leren aan de gang te blijven. Studiebelasting De beide trainingsdagen duren ieder één dag. Daarnaast moet je rekening houden met ongeveer twee uur zelfstudie per week gedurende de doorlooptijd van de training. Certificaat Je ontvangt het IPV-certificaat De technicus als adviseur als je beide trainingsdagen aanwezig bent geweest en actief hebt meegedaan. Competenties Je versterkt de volgende competenties: Klantgerichtheid GespreksvaardigheidSamenwerken

8
Gemiddeld cijfer voor Training de monteur als adviseur
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Bjorn Dijk
8
Training de monteur als adviseur

"leuke training voor het verbeteren van je vaardigheden op het gebied van klant gerichtheid en positieve benadering van klanten een goed verkoop advies te geven die matcht aan de behoefte van de klant.

" - 06-12-2017 14:59

"leuke training voor het verbeteren van je vaardigheden op het gebied van klant gerichtheid en positieve benadering van klanten een goed verk… alles lezen - 06-12-2017 14:59

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPV Training & Advies, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.