Verkopen met EQ; Emotionele intelligentie
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Verkopen met EQ; Emotionele intelligentie
Deze training richt zich op de zgn. “Soft Skills” van de verkoper om succesvol te kunnen zijn. Met name wordt er stilgestaan bij de noodzakelijke, juiste instelling en houding van de verkoper. U leert hoe deze bewust te onderkennen en in te zetten, om ze vervolgens “onbewust bekwaam” toe te passen. Deze training is voor verkopers/accountmanager die elk aspect van het verkoop vak willen beheersen om nog succesvoller te worden.
Leerdoelen
- De invoed van de juiste instelling op het verkoopgesprek
- Hoe uw houding per verkoopfase optimaal in te zetten
- Klanttevredenheid als onderdeel van het verkoopresultaat.
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Verkopen met EQ; Emotionele intelligentie
Deze training richt zich op de zgn. “Soft Skills” van de verkoper om succesvol te kunnen zijn. Met name wordt er stilgestaan bij de noodzakelijke, juiste instelling en houding van de verkoper. U leert hoe deze bewust te onderkennen en in te zetten, om ze vervolgens “onbewust bekwaam” toe te passen. Deze training is voor verkopers/accountmanager die elk aspect van het verkoop vak willen beheersen om nog succesvoller te worden.
Leerdoelen
- De invoed van de juiste instelling op het verkoopgesprek
- Hoe uw houding per verkoopfase optimaal in te zetten
- Klanttevredenheid als onderdeel van het verkoopresultaat.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.