Serviceverlening aan de telefoon
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Serviceverlening aan de telefoon
Deze microtraining is bedoeld voor die medewerkers die voortdurend telefonisch klantencontact hebben en meer klantgericht willen handelen en m.b.v. een gerichte gespreksaanpak een hogere klanttevredenheid willen bereiken.
Leerdoelen
- Het verkrijgen van de juiste instelling t.b.v. telefonisch klantcontact.
- Actief luisten, onderkennen en inspelen op klantwensen.
- Effectief feedback geven n.a.v. Klantwensen.
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Serviceverlening aan de telefoon
Deze microtraining is bedoeld voor die medewerkers die voortdurend telefonisch klantencontact hebben en meer klantgericht willen handelen en m.b.v. een gerichte gespreksaanpak een hogere klanttevredenheid willen bereiken.
Leerdoelen
- Het verkrijgen van de juiste instelling t.b.v. telefonisch klantcontact.
- Actief luisten, onderkennen en inspelen op klantwensen.
- Effectief feedback geven n.a.v. Klantwensen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.