Serviceverlening aan de telefoon

Tijdsduur

Serviceverlening aan de telefoon

MicroTraining BV
Logo van MicroTraining BV

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Serviceverlening aan de telefoon

Deze microtraining is bedoeld voor die medewerkers die voortdurend telefonisch klantencontact hebben en meer klantgericht willen handelen en m.b.v. een gerichte gespreksaanpak een hogere klanttevredenheid willen bereiken.

Leerdoelen

  • Het verkrijgen van de juiste instelling t.b.v. telefonisch klantcontact.
  • Actief luisten, onderkennen en inspelen op klantwensen.
  • Effectief feedback geven n.a.v. Klantwensen.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Serviceverlening aan de telefoon

Deze microtraining is bedoeld voor die medewerkers die voortdurend telefonisch klantencontact hebben en meer klantgericht willen handelen en m.b.v. een gerichte gespreksaanpak een hogere klanttevredenheid willen bereiken.

Leerdoelen

  • Het verkrijgen van de juiste instelling t.b.v. telefonisch klantcontact.
  • Actief luisten, onderkennen en inspelen op klantwensen.
  • Effectief feedback geven n.a.v. Klantwensen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Telefoneren.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.