Resultaat gerichte commerciële binnendienst

Tijdsduur
Logo van Institute of MicroTraining

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Institute of MicroTraining biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Den Haag, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Intro

Als medewerker binnendienst ben jij de spil in het web tussen klant en organisatie. Dit betekent dat je veel ballen hoog moet houden en steeds de balans moet zoeken in jouw eigen persoonlijke presteren. In de training Resultaatgerichte Commerciële Binnendienst leer je hoe je de regie houdt over jouw werk en hoe je klanten aan je bindt door een klantgerichte manier van werken en het toepassen van de juiste commerciële vaardigheden.

Voor wie is deze training?

De training Resultaatgerichte Commerciële Binnendienst is bestemd voor binnendienstmedewerkers die het verschil willen maken voor zowel hun klanten als hun eigen organisatie.

Wat gaat u leren in deze training?

In de training Re…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, Commerciële vaardigheden, NIMA A Sales, Verkoopstrategie en Verkoopgesprek.

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Intro

Als medewerker binnendienst ben jij de spil in het web tussen klant en organisatie. Dit betekent dat je veel ballen hoog moet houden en steeds de balans moet zoeken in jouw eigen persoonlijke presteren. In de training Resultaatgerichte Commerciële Binnendienst leer je hoe je de regie houdt over jouw werk en hoe je klanten aan je bindt door een klantgerichte manier van werken en het toepassen van de juiste commerciële vaardigheden.

Voor wie is deze training?

De training Resultaatgerichte Commerciële Binnendienst is bestemd voor binnendienstmedewerkers die het verschil willen maken voor zowel hun klanten als hun eigen organisatie.

Wat gaat u leren in deze training?

In de training Resultaatgerichte Commerciële Binnendienst leer je hoe je jouw klanten op een zo effectief mogelijke manier kunt bedienen.
Dit doen wij aan de hand van de volgende punten:

  • Je krijgt inzicht in jouw taken en verantwoordelijkheden als medewerker binnendienst
  • Je leert klantgericht te denken en te handelen door het toepassen van de juiste commerciële vaardigheden
  • Je leert resultaatgericht commercieel te handelen waarbij je moeilijke gesprekken kunt ombuigen in win-winsituaties

Wat kunt u nadat deze training is afgerond?

Na afloop van de training Resultaatgerichte Commerciële Binnendienst ben je in staat om:

  • Jouw werkzaamheden zo te organiseren dat je zowel voor je interne als voor je externe klanten van waarde bent
  • Klanten op een vriendelijke en effectieve manier te woord te staan
  • De juiste vraag- en luistertechnieken toe te passen om te weten wat jouw klant precies verwacht
  • Mensen te beïnvloeden op basis van hun eigen gedragsprofiel en dat van jou
  • Moeilijke situaties om te buigen in kansen
  • Van jouw klanten ambassadeurs te maken

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.