Telefonische acquisitie
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Intro
Altijd weer lastig, telefonische acquisitie! Of toch niet? Kan het ook leuk zijn? Ja dat kan! Nog steeds worden veel (zo niet de meeste) nieuwe klanten geworven door simpelweg de telefoon te pakken en hen te bellen. Telefonische acquisitie is niet dood, telefonische acquisitie is springlevend! Weet daarnaast ook dat klanten het helemaal niet zo vervelend vinden als u ze via de telefoon benadert. Mits u met een goed verhaal komt. Een punt van aandacht is dat men meer op kwaliteit dan op kwantiteit zou moeten mikken. En daarom deze interessante training telefonische acquisitie. De training geeft u structuur, praktische tips, inspiratie en motivatie. De training helpt u meer afspraken te…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Intro
Altijd weer lastig, telefonische acquisitie! Of toch niet? Kan het ook leuk zijn? Ja dat kan! Nog steeds worden veel (zo niet de meeste) nieuwe klanten geworven door simpelweg de telefoon te pakken en hen te bellen. Telefonische acquisitie is niet dood, telefonische acquisitie is springlevend! Weet daarnaast ook dat klanten het helemaal niet zo vervelend vinden als u ze via de telefoon benadert. Mits u met een goed verhaal komt. Een punt van aandacht is dat men meer op kwaliteit dan op kwantiteit zou moeten mikken. En daarom deze interessante training telefonische acquisitie. De training geeft u structuur, praktische tips, inspiratie en motivatie. De training helpt u meer afspraken te maken met nieuwe klanten omdat u effectiever wordt, (her)nieuwd plezier gaat beleven en leert omgaan met angst voor afwijzing.
Wat gaat u leren in deze training?
In de training telefonische acquisitie leer je meer resultaat en plezier te halen uit jouw telefonische acquisitie. Door inzicht en flair bent u in staat specifieke doelen te behalen (bv. aantal afspraken of directe verkopen). Met andere woorden,
- Je beleeft meer plezier aan telefonische acquisitie en voor je effectiever en klantgerichter telefoongesprekken,
- Je kent en beheerst de fasen van een telefonisch acquisitiegesprek en weet daar waar nodig op te anticiperen,
- Je bent in staat om aan de hand van gesprekstechnieken en regels het gesprek te sturen en lastige gesprekken om te buigen naar een positief resultaat.
Wat kunt u nadat deze training is afgerond?
Deze training leert u initiatief nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Door een praktijkgerichte aanpak verhoogt u uw commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.
- U heeft uw telefonische verkoop- en acquisitievaardigheden naar een hoger niveau gebracht,
- U bent in staat om op een effectieve manier telefonisch contact te leggen,
- U bent in staat om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren,
- U ontwikkelt uw commerciële gespreksvaardigheden en vraagtechnieken
- U voert gesprekken in een voor u natuurlijke stijl die aansluit op de klant
- U stelt een persoonlijk actieplan op
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.