Klachtenafhandeling aan de telefoon

Tijdsduur

Klachtenafhandeling aan de telefoon

MicroTraining BV
Logo van MicroTraining BV

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Klachtenafhandeling aan de telefoon

“Bezwaren zijn de kansen bij uitstek om de klantrelatie te verstevigen en zelfs te versterken”. In deze training leert u waarom en op welke wijze uw organisatie en medewerkers hieraan invulling geven. Ook wordt er aandacht besteed aan de (soorten)) klantverwachting in relatie tot de bezwaren en krijgt u formats aangereikt waarmee u daadwerkelijk de bezwaren van de klant kunt ombuigen naar kansen. Deze training is bedoeld voor medewerkers van en verantwoordelijken voor de telefonische klachtenafhandeling van uw organisatie.

Leerdoelen

  • Positieve attitude ontwikkelen t.o.v. klachten: klacht als kans.
  • Telefoneren als middel om klachten actief te op te lo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Klachtenafhandeling aan de telefoon

“Bezwaren zijn de kansen bij uitstek om de klantrelatie te verstevigen en zelfs te versterken”. In deze training leert u waarom en op welke wijze uw organisatie en medewerkers hieraan invulling geven. Ook wordt er aandacht besteed aan de (soorten)) klantverwachting in relatie tot de bezwaren en krijgt u formats aangereikt waarmee u daadwerkelijk de bezwaren van de klant kunt ombuigen naar kansen. Deze training is bedoeld voor medewerkers van en verantwoordelijken voor de telefonische klachtenafhandeling van uw organisatie.

Leerdoelen

  • Positieve attitude ontwikkelen t.o.v. klachten: klacht als kans.
  • Telefoneren als middel om klachten actief te op te lossen.
  • Technieken+ methodes voor optimale telefonische klachtenafhandeling.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.