Klantgericht telefoneren basis

Type product
Tijdsduur
Logo van INEZ Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 INEZ Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 26 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

De training 'Klantgericht telefoneren basis' leert medewerkers met regelmatig of veel klantcontact de basis van een klantgericht gesprek. De training is praktijkgericht door de vele oefeningen en eigen ontdekkingen die de deelnemers doen. In een individueel coachingsgesprek wordt de deelnemer gecoacht in zijn eigen omgeving.

Het gehele traject 'Klantgericht telefoneren' bestaat uit deze basistraining en aanvullende vervolgmodules.

De basistraining bevat:

  • basis theorie communicatie
  • communicatiekanalen
  • referentiekader
  • wat is klantgericht voor jouw organisatie?
  • de waarde van een glimlach
  • 4 fases van een klantgericht gesprek
  • luisteren
  • samenvatten
  • vraagsoorten
  • individueel coachingsg…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

De training 'Klantgericht telefoneren basis' leert medewerkers met regelmatig of veel klantcontact de basis van een klantgericht gesprek. De training is praktijkgericht door de vele oefeningen en eigen ontdekkingen die de deelnemers doen. In een individueel coachingsgesprek wordt de deelnemer gecoacht in zijn eigen omgeving.

Het gehele traject 'Klantgericht telefoneren' bestaat uit deze basistraining en aanvullende vervolgmodules.

De basistraining bevat:

  • basis theorie communicatie
  • communicatiekanalen
  • referentiekader
  • wat is klantgericht voor jouw organisatie?
  • de waarde van een glimlach
  • 4 fases van een klantgericht gesprek
  • luisteren
  • samenvatten
  • vraagsoorten
  • individueel coachingsgesprek na 2 weken

Na het volgen van deze training staan deelnemers steviger in hun schoenen bij het voeren van telefoongesprekken, voeren alle medewerkers gesprekken volgens de gestelde richtlijnen en kennen ze het belang van een klantgerichte aanpak en kunnen dit ook in de praktijk brengen.

De vervolgtraining 'Klantgericht telefoneren voor gevorderden' bestaat uit:

  • Workshop verbeterpunten en plan van aanpak (1 dagdeel)
  • Inzicht in gedrag - omgaan met moeilijke gesprekken (2 dagdelen)

Zie hiervoor de training 'Klantgericht telefoneren voor gevorderden' 

Wij passen de training aan aan de wensen en behoeften van uw organisatie. Vrijblijvend maken we een offerte op maat. Interesse? Neem gerust contact op.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.