Klantgericht e-mailen

Type product
Tijdsduur
Logo van INEZ Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 INEZ Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 26 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Onderscheid je e-mails: schrijf klantgerichte en leesbaar

Doelgroep

Medewerkers die regelmatig e-mails naar klanten sturen. Teamleden leren eenduidig te e-mailen volgens de richtlijnen van uw organisatie.

Inhoud

  • Mondelinge vs schriftelijke communicatie;
  • Klantgericht schrijven
  • De criteria voor klantgericht schrijven van jouw bedrijf;
  • Structuur van een klantgerichte e-mail
  • Gevoelsreflecties opschrijven;
  • Korte en bondige schrijfstijl;
  • Actief schrijven;
  • Schrijftips...

Duur

2 dagdelen

Deze training focust op de structuur en stijl van een klantgerichte e-mail. Op aanvraag worden aanbevolen boeken over spelling- en grammatica aanvullend opgenomen in het lesmateriaal.

Optioneel wo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Onderscheid je e-mails: schrijf klantgerichte en leesbaar

Doelgroep

Medewerkers die regelmatig e-mails naar klanten sturen. Teamleden leren eenduidig te e-mailen volgens de richtlijnen van uw organisatie.

Inhoud

  • Mondelinge vs schriftelijke communicatie;
  • Klantgericht schrijven
  • De criteria voor klantgericht schrijven van jouw bedrijf;
  • Structuur van een klantgerichte e-mail
  • Gevoelsreflecties opschrijven;
  • Korte en bondige schrijfstijl;
  • Actief schrijven;
  • Schrijftips...

Duur

2 dagdelen

Deze training focust op de structuur en stijl van een klantgerichte e-mail. Op aanvraag worden aanbevolen boeken over spelling- en grammatica aanvullend opgenomen in het lesmateriaal.

Optioneel wordt de training voorafgegaan aan een interactieve sessie voor het opstellen van richtlijnen voor e-mail contact.

Deze trainingen geven wij in-company of op een externe locatie. Het programma ipassen wij aan de opleidingswensen van uw bedrijf en medewerkers aan. Voor meer informatie over deze training of een offerte op maat, neem vrijblijvend contact op.

Wij passen de training aan aan de wensen en behoeften van uw organisatie. Vrijblijvend maken we een offerte op maat. Interesse? Neem gerust contact op.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.