Training Medewerker klantcontact

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Training Medewerker klantcontact

IMK Opleidingen BV
Logo van IMK Opleidingen BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IMK Opleidingen BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 3.032 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Juridisch.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAMSTERDAM
11 feb. 2025 tot 25 feb. 2025
Toon rooster
event 11 februari 2025, 09:30-16:30, AMSTERDAM
event 25 februari 2025, 09:30-16:30, AMSTERDAM
placeBREDA
10 apr. 2025 tot 24 apr. 2025
Toon rooster
event 10 april 2025, 09:30-16:30, BREDA
event 24 april 2025, 09:30-16:30, BREDA
placeAMERSFOORT
4 jun. 2025 tot 18 jun. 2025
Toon rooster
event 4 juni 2025, 09:30-16:30, AMERSFOORT
event 18 juni 2025, 09:30-16:30, AMERSFOORT

Beschrijving

  • Ongelimiteerd herhalen: u mag elke training of opleiding zo vaak herhalen als wenselijk, zonder extra lesgeld.

Ga via verschillende kanalen het gesprek aan met klanten. Doe-training met ruimte voor eigen inbreng

Klantcontact medewerkers zijn op verschillende manieren met klanten in gesprek. Via de telefoon, e-mail en chat. Deze kanalen hebben elk zo hun eigen manieren van communiceren en vragen daarom om verschillende vaardigheden.
Heb je moeite om de regie te houden tijdens klantgesprekken? Vind je het lastig met negatieve reacties of emoties om te gaan? In de training Klantcontact medewerker leer je op een effectieve manier schriftelijk en mondeling te communiceren met klanten.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social Media, LinkedIn, Facebook, Twitter en Social media strategie.

  • Ongelimiteerd herhalen: u mag elke training of opleiding zo vaak herhalen als wenselijk, zonder extra lesgeld.

Ga via verschillende kanalen het gesprek aan met klanten. Doe-training met ruimte voor eigen inbreng

Klantcontact medewerkers zijn op verschillende manieren met klanten in gesprek. Via de telefoon, e-mail en chat. Deze kanalen hebben elk zo hun eigen manieren van communiceren en vragen daarom om verschillende vaardigheden.
Heb je moeite om de regie te houden tijdens klantgesprekken? Vind je het lastig met negatieve reacties of emoties om te gaan? In de training Klantcontact medewerker leer je op een effectieve manier schriftelijk en mondeling te communiceren met klanten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.