Training Medewerker klantcontact
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats


Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Juridisch.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeUTRECHT 29 jan. 2024 tot 12 feb. 2024Toon rooster event 29 januari 2024, 09:30-16:30, UTRECHT event 12 februari 2024, 09:30-16:30, UTRECHT |
place'S-HERTOGENBOSCH 21 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024Toon rooster event 21 maart 2024, 09:30-16:30, 'S-HERTOGENBOSCH event 4 april 2024, 09:30-16:30, 'S-HERTOGENBOSCH |
placeZWOLLE 24 apr. 2024 tot 8 mei. 2024Toon rooster event 24 april 2024, 09:30-16:30, ZWOLLE event 8 mei 2024, 09:30-16:30, ZWOLLE |
Beschrijving
- Ongelimiteerd herhalen: u mag elke training of opleiding zo vaak herhalen als wenselijk, zonder extra lesgeld.
Ga via verschillende kanalen het gesprek aan met klanten. Doe-training met ruimte voor eigen inbreng
Klantcontact medewerkers zijn op verschillende manieren met klanten in gesprek. Via de telefoon, e-mail en chat. Deze kanalen hebben elk zo hun eigen manieren van communiceren en vragen daarom om verschillende vaardigheden.
Heb je moeite om de regie te houden tijdens klantgesprekken? Vind je het lastig met negatieve reacties of emoties om te gaan? In de training Klantcontact medewerker leer je op een effectieve manier schriftelijk en mondeling te communiceren met klanten.

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
- Ongelimiteerd herhalen: u mag elke training of opleiding zo vaak herhalen als wenselijk, zonder extra lesgeld.
Ga via verschillende kanalen het gesprek aan met klanten. Doe-training met ruimte voor eigen inbreng
Klantcontact medewerkers zijn op verschillende manieren met
klanten in gesprek. Via de telefoon, e-mail en chat. Deze kanalen
hebben elk zo hun eigen manieren van communiceren en vragen daarom
om verschillende vaardigheden.
Heb je moeite om de regie te houden tijdens klantgesprekken? Vind
je het lastig met negatieve reacties of emoties om te gaan? In de
training Klantcontact medewerker leer je op een effectieve manier
schriftelijk en mondeling te communiceren met klanten.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.