Training Medewerker klantcontact

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Training Medewerker klantcontact

IMK Opleidingen BV
Logo van IMK Opleidingen BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IMK Opleidingen BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 3.032 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Juridisch.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUTRECHT
29 jan. 2024 tot 12 feb. 2024
Toon rooster
event 29 januari 2024, 09:30-16:30, UTRECHT
event 12 februari 2024, 09:30-16:30, UTRECHT
place'S-HERTOGENBOSCH
21 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024
Toon rooster
event 21 maart 2024, 09:30-16:30, 'S-HERTOGENBOSCH
event 4 april 2024, 09:30-16:30, 'S-HERTOGENBOSCH
placeZWOLLE
24 apr. 2024 tot 8 mei. 2024
Toon rooster
event 24 april 2024, 09:30-16:30, ZWOLLE
event 8 mei 2024, 09:30-16:30, ZWOLLE

Beschrijving

  • Ongelimiteerd herhalen: u mag elke training of opleiding zo vaak herhalen als wenselijk, zonder extra lesgeld.

Ga via verschillende kanalen het gesprek aan met klanten. Doe-training met ruimte voor eigen inbreng

Klantcontact medewerkers zijn op verschillende manieren met klanten in gesprek. Via de telefoon, e-mail en chat. Deze kanalen hebben elk zo hun eigen manieren van communiceren en vragen daarom om verschillende vaardigheden.
Heb je moeite om de regie te houden tijdens klantgesprekken? Vind je het lastig met negatieve reacties of emoties om te gaan? In de training Klantcontact medewerker leer je op een effectieve manier schriftelijk en mondeling te communiceren met klanten.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social Media, LinkedIn, Facebook, Twitter en Social media strategie.

  • Ongelimiteerd herhalen: u mag elke training of opleiding zo vaak herhalen als wenselijk, zonder extra lesgeld.

Ga via verschillende kanalen het gesprek aan met klanten. Doe-training met ruimte voor eigen inbreng

Klantcontact medewerkers zijn op verschillende manieren met klanten in gesprek. Via de telefoon, e-mail en chat. Deze kanalen hebben elk zo hun eigen manieren van communiceren en vragen daarom om verschillende vaardigheden.
Heb je moeite om de regie te houden tijdens klantgesprekken? Vind je het lastig met negatieve reacties of emoties om te gaan? In de training Klantcontact medewerker leer je op een effectieve manier schriftelijk en mondeling te communiceren met klanten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.