Praktijktraining Servicedesk Management

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van IIR Trainingen & Conferenties
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 IIR Trainingen & Conferenties heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 66 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Praktijktraining Servicedesk Management
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Mevr van de Kamp
8
Praktijktraining Servicedesk Management

"Ik ben al paar jaar manager van een servicedesk en heb dus al wat ervaring. Maar door training toch veel belangrijke nieuwe handvatten en inzichten gehad, vooral ook door inbreng van de trainer die theorie ‘levend’ maakte.

Complimenten voor de trainer!
" - 22-05-2020 14:07

"Ik ben al paar jaar manager van een servicedesk en heb dus al wat ervaring. Maar door training toch veel belangrijke nieuwe handvatten en in… alles lezen - 22-05-2020 14:07

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
21 sep. 2020 tot 6 okt. 2020
Toon rooster
event 21 september 2020, 09:00-17:00, Strategie bepalen voor uw servicedesk
event 22 september 2020, 09:00-17:00, Analyseren en inrichten van uw servicedesk
event 28 september 2020, 09:00-17:00, Uw meest waardevolle bezit: de medewerkers
event 29 september 2020, 09:00-17:00, Afspraken en grip op de prestaties van uw servicedesk
event 5 oktober 2020, 09:00-17:00, Tools, technieken en omgaan met weerstand
event 6 oktober 2020, 09:00-17:00, Presentatie van het verbeterplan voor uw servicedesk

Beschrijving

IIR biedt als kennis- en netwerkorganisatie al ruim 30 jaar de meest actuele vakinhoudelijke kennis voor professionals. Resultaat? Hoog gewaardeerde en praktijkgerichte conferenties, trainingen en netwerk bijeenkomsten die u verder helpen in uw carrière.

Geef succesvol leiding aan uw servicedesk
De missie van de servicedesk verandert sterk. Mede door vernieuwde technologie en ontwikkelingen als shared service centers, smartoffices en soft services komt u voor nieuwe
uitdagingen te staan. De servicedesk moet sneller, flexibeler en proactiever reageren. Niet alleen op de druk vanuit het management, maar ook vanuit medewerkers en de organisatie als geheel. De praktijktraining Servicedesk Management biedt u extra vaardigheden en kennis om uw servicedesk nog beter te organiseren.

Uw resultaat
» U gaat naar huis met een compleet verbeterplan gericht op uw eigen organisatie.
» U heeft (met praktische oplossingen van de docent) uw persoonlijke en organ…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

IIR biedt als kennis- en netwerkorganisatie al ruim 30 jaar de meest actuele vakinhoudelijke kennis voor professionals. Resultaat? Hoog gewaardeerde en praktijkgerichte conferenties, trainingen en netwerk bijeenkomsten die u verder helpen in uw carrière.

Geef succesvol leiding aan uw servicedesk
De missie van de servicedesk verandert sterk. Mede door vernieuwde technologie en ontwikkelingen als shared service centers, smartoffices en soft services komt u voor nieuwe
uitdagingen te staan. De servicedesk moet sneller, flexibeler en proactiever reageren. Niet alleen op de druk vanuit het management, maar ook vanuit medewerkers en de organisatie als geheel. De praktijktraining Servicedesk Management biedt u extra vaardigheden en kennis om uw servicedesk nog beter te organiseren.

Uw resultaat
» U gaat naar huis met een compleet verbeterplan gericht op uw eigen organisatie.
» U heeft (met praktische oplossingen van de docent) uw persoonlijke en organisatorische doelen benoemd.
» U kunt uw ideeën goed onderbouwen naar uw collega’s en het management.
» U realiseert directe groei in de output van uw team.
» U tilt uw eigen management skills naar een hoger niveau.

Wat komt er aan bod?
» Analyseren van uw eigen servicedesk
» Helder verwoorden van de aandachtspunten voor uw servicedesk
» Inzichtelijk maken van de capaciteit en prestaties d.m.v. SLA’s en prestatie indicatoren
» Verbeteren van uw kennismanagementsysteem
» Leren omgaan met weerstand & motivatie
» Vergroten van uw effectiviteit als manager

Waarom deze training?
» Praktijkgericht; na zes dagen heeft u een toepasbaar verbeterplan voor uw servicedesk
» Interactief; de inhoud wordt afgestemd op uw persoonlijke situatie
» Kennisdeling; leer van uw vakgenoten door het uitwisselen van ervaringen
» Certificering; na afloop ontvangt u een kenniscertificaat ‘Servicedeskmanager’
» Toegankelijk; d.m.v. de digitale leeromgeving heeft u op elk moment toegang tot het lesmateriaal
» Professioneel; de docent is beoordeeld met een 9!

Programma
Module 1: Ontvangst
Module 2: Instrumenten voor de strategie van uw servicedesk
Module 3: Servicedesk-analyse
Module 4: Welke verschillende organisatievormen zijn er om uw servicedesk in te richten?
Module 5: Het aansturen en werven van uw medewerkers
Module 6: Krijg inzicht in de capaciteit en prestaties van uw servicedesk
Module 7: Krijg inzicht in de prestaties van uw servicedesk
Module 8: Krijg grip op projecten vanuit het perspectief van de servicedesk
Module 9: Tools en technieken voor uw servicedesk
Module 10: Omgaan met weerstand
Module 11: Presentatie van uw verbeterplan: Zet uw servicedesk op de kaart!

Docent: Henny Kerkvliet-Terpstra

Ruim 15 jaar een gewaardeerde opleiding binnen IIR

8
Gemiddeld cijfer voor Praktijktraining Servicedesk Management
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Mevr van de Kamp
8
Praktijktraining Servicedesk Management

"Ik ben al paar jaar manager van een servicedesk en heb dus al wat ervaring. Maar door training toch veel belangrijke nieuwe handvatten en inzichten gehad, vooral ook door inbreng van de trainer die theorie ‘levend’ maakte.

Complimenten voor de trainer!
" - 22-05-2020 14:07

"Ik ben al paar jaar manager van een servicedesk en heb dus al wat ervaring. Maar door training toch veel belangrijke nieuwe handvatten en in… alles lezen - 22-05-2020 14:07

starstarstarstarstar_border
Dhr. Verstappen
8
Praktijktraining Servicedesk Management

"Goede training, veel handvatten en tools gekregen om deze in de praktijk te gebruiken.

Ja zeker, er was een goed verband tussen de modules

Ook een handige online leeromgeving waar alle documenten en informatie op 1 plek staat
" - 22-05-2020 14:05

"Goede training, veel handvatten en tools gekregen om deze in de praktijk te gebruiken. Ja zeker, er was een goed verband tussen de module… alles lezen - 22-05-2020 14:05

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IIR Trainingen & Conferenties, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.