Managing & coaching van uw commerciële binnendienst

Tijdsduur
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

IFBD - Institute for Business Development biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Antwerpen, Brussel, Gent

Beschrijving

De eerste dag van deze unieke sessie leert u hoe u een commerciële binnendienst vorm geeft en aanstuurt. Als verantwoordelijk manager geeft u leiding aan dit team en moet u zowel mensen aansturen, motiveren als evalueren. U moet doelstellingen kwantificeren en mensen bijsturen indien nodig.

De tweede dag is een praktijkdag. Als “Verantwoordelijke Binnendienst” bent u immers in eerste instantie een coach die zijn/haar medewerkers moet begeleiden in de concrete uitvoering van de opdracht. Deze dag leert u hoe u “on the job” kunt coachen.  Aan de hand van zeer concrete oefeningen en cases (passief of actief verkopen, maken van afspraken, afhandeling van klachten, onderhandelen van levertermijn…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, Commerciële vaardigheden, Coaching, NIMA A Sales en Verkoopstrategie.

De eerste dag van deze unieke sessie leert u hoe u een commerciële binnendienst vorm geeft en aanstuurt. Als verantwoordelijk manager geeft u leiding aan dit team en moet u zowel mensen aansturen, motiveren als evalueren. U moet doelstellingen kwantificeren en mensen bijsturen indien nodig.

De tweede dag is een praktijkdag. Als “Verantwoordelijke Binnendienst” bent u immers in eerste instantie een coach die zijn/haar medewerkers moet begeleiden in de concrete uitvoering van de opdracht. Deze dag leert u hoe u “on the job” kunt coachen.  Aan de hand van zeer concrete oefeningen en cases (passief of actief verkopen, maken van afspraken, afhandeling van klachten, onderhandelen van levertermijnen, …) krijgt u scenario’s en oefent u die in. Zo bent u in staat het geleerde morgen over te brengen naar uw eigen binnendienst.

Leermethodiek

Deze training is uniek. Aan de hand van concrete oefeningen en direct bruikbare tips, technieken en tools leert u hoe u uw binnendienst optimaal aanstuurt en coacht.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.