Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst

Tijdsduur
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

IFBD - Institute for Business Development biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Antwerpen, Brussel, Gent

Beschrijving

JIJ BENT EVEN WAARDEVOL ALS DE ACCOUNTMANAGER …

Als medewerker commerciële binnendienst ben je verantwoordelijk voor het initiële klantcontact. Je bent het eerste én directe aanspreekpunt van de klant en vervult hierin een adviserende en begeleidende rol. Hiernaast ondersteun je het accountteam. Voor deze cruciale functie zijn excellente communicatieve vaardigheden een absolute must. Bovendien is een proactieve houding gekoppeld aan commercieel inzicht essentieel. In deze training ontwikkel je deze vaardigheden. Je leert klantgericht handelen en ontwikkelt uitstekende commerciële vaardigheden. Kortom: deze workshop leert je in slechts 2 dagen alle noodzakelijke kennis en vaardigheden om suc…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, Commerciële vaardigheden, Klantgerichtheid, NIMA A Sales en Verkoopstrategie.

JIJ BENT EVEN WAARDEVOL ALS DE ACCOUNTMANAGER …

Als medewerker commerciële binnendienst ben je verantwoordelijk voor het initiële klantcontact. Je bent het eerste én directe aanspreekpunt van de klant en vervult hierin een adviserende en begeleidende rol. Hiernaast ondersteun je het accountteam. Voor deze cruciale functie zijn excellente communicatieve vaardigheden een absolute must. Bovendien is een proactieve houding gekoppeld aan commercieel inzicht essentieel. In deze training ontwikkel je deze vaardigheden. Je leert klantgericht handelen en ontwikkelt uitstekende commerciële vaardigheden. Kortom: deze workshop leert je in slechts 2 dagen alle noodzakelijke kennis en vaardigheden om succesvol te zijn binnen uw commerciële binnendienst.

MAAK JE PERSOONLIJK ACTIE- EN COMMUNICATIEPLAN OP

In deze boeiende training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat tijdens de training concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle oefeningen en cases vertrekken van uw praktijk als medewerker commerciële binnendienst. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert up-selling én cross-selling technieken met succes toe te passen. Je leert wat je klant nu echt irriteert. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen tegen je klant. Je leert om te gaan met emotionele klanten, boze klanten, veeleisende klanten … Je leert begrip te tonen voor je klant en toch neen te zeggen. Je leert afspraken te maken en commerciële acties op te volgen. Kortom, je leert hoe je het maximale commerciële rendement haalt uit je opdracht als commerciële medewerker. 

VAN KLANTENTEVREDENHEID NAAR KLANTENTROUW … 

Wil je gemakkelijker en met meer vertrouwen nog meer resultaat uit je gesprekken met klanten en prospects halen? Wil jij jezelf verder ontwikkelen in je commerciële rol? Wil je meer resultaat halen uit het opvolgen van leads, mailings en offertes en leren van anderen? Wil je niet alleen tevreden klanten, maar  ook trouwe klanten? Dan is dit programma op jouw lijf geschreven … Want als commerciële binnendienstmedewerker ben je pro-actief, zelfstandig en initiatiefrijk en altijd alert voor commerciële kansen.  

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.