ITIL® Service Operation (SO) - incl. examen

Type product
Niveau
Logo van icttrainingen.nl
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 icttrainingen.nl heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 7 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

In deze online ITIL Service Operation training doe je de kennis op over de praktijk als het gaat over servicebeheer zoals deze beschreven is in de publicatie ITIL Service Operation.

De training geeft je een gedetailleerde kennis van de Service Operation principes, de processen en andere aspecten van dit onderdeel van de ITIL lifecycle.

Bij deze cursus is inbegrepen:

  • 6 maanden onbeperkt toegang
  • Examenvoucher
  • Proefexamen

Uw resultaat

Na succesvolle afronding van deze training ben je optimaal voorbereid op het ITIL® Service Operation (SO) examen.

Doelgroep

Helpdeskmedewerker, Manager, Projectmanager

Inhoud cursus

Hoofdstukken:

  • Module 1: Introduction to Service Operation
  • Module 2: Service Ope…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Service Manager, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, PRINCE2 Foundation en PRINCE2 Practitioner.

In deze online ITIL Service Operation training doe je de kennis op over de praktijk als het gaat over servicebeheer zoals deze beschreven is in de publicatie ITIL Service Operation.

De training geeft je een gedetailleerde kennis van de Service Operation principes, de processen en andere aspecten van dit onderdeel van de ITIL lifecycle.

Bij deze cursus is inbegrepen:

  • 6 maanden onbeperkt toegang
  • Examenvoucher
  • Proefexamen

Uw resultaat

Na succesvolle afronding van deze training ben je optimaal voorbereid op het ITIL® Service Operation (SO) examen.

Doelgroep

Helpdeskmedewerker, Manager, Projectmanager

Inhoud cursus

Hoofdstukken:

  • Module 1: Introduction to Service Operation
  • Module 2: Service Operation Principles
  • Module 3: Service Operation Processes
  • Module 4: Common Service Operation Activities
  • Module 5: Organizing for Service Operation
  • Module 6: Technology Considerations
  • Module 7: Implementation of Service Operation
  • Module 8: Challenges, CSFs and Risks
  • Module 9: Exam Preparation

Meer informatie?

Kijk op onze website voor gedetailleerde lesinhoud en schermafbeeldingen van deze training.

Onbeperkt leren voor een vast bedrag per maand?

Naast losse trainingen bieden wij ook IT kennisabonnementen aan waarmee je onbeperkt kan trainen voor een vast laag bedrag per maand. Zie voor meer informatie onze website onder Onbeperkt Leren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.