Big Data - The Marketing Perspective
Beschrijving
In deze Big Data training / cursus maakt u kennis met big data vanuit een marketingsperspectief.
U leert onder andere hoe big data wordt gebruikt in marketing, de verschillende marketingstrategieën, hoe koopgewoontes zijn veranderd en welke effecten datafying op consumentengedrag heeft.
Voor een compleet overzicht van de inhoud van deze training kunt u terecht onder het kopje inhoud.
Uw Resultaat:
U bent bekend met big data vanuit een marketingsperspectief.
Voorkennis:
Er is geen specifieke kennis nodig vereist.
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
In deze Big Data training / cursus maakt u kennis met big data vanuit een marketingsperspectief.
U leert onder andere hoe big data wordt gebruikt in marketing,
de verschillende marketingstrategieën, hoe koopgewoontes zijn
veranderd en welke effecten datafying op consumentengedrag
heeft.
Voor een compleet overzicht van de inhoud van deze training kunt u
terecht onder het kopje inhoud.
Uw Resultaat:
U bent bekend met big data vanuit een marketingsperspectief.
Voorkennis:
Er is geen specifieke kennis nodig vereist.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.