Big Data - The Marketing Perspective

Type product
Niveau
Logo van icttrainingen.nl
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 icttrainingen.nl heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 7 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

In deze Big Data training / cursus maakt u kennis met big data vanuit een marketingsperspectief. U leert onder andere hoe big data wordt gebruikt in marketing, de verschillende marketingstrategieën, hoe koopgewoontes zijn veranderd en welke effecten datafying op consumentengedrag heeft.

Voor een compleet overzicht van de inhoud van deze training kunt u terecht onder het kopje inhoud.

Uw resultaat

U bent bekend met big data vanuit een marketingsperspectief.

Doelgroep

Deze cursus is bedoeld voor IT Professionals die hun kennis willen uitbreiden op het gebied van big data gericht vanuit het marketingsperspectief.

Inhoud cursus

De training / cursus Big Data - The Marketing Perspective is opgebou…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Data Driven Marketing, Consumentengedrag, Big Data, Google Analytics en Marketingstrategie.

In deze Big Data training / cursus maakt u kennis met big data vanuit een marketingsperspectief. U leert onder andere hoe big data wordt gebruikt in marketing, de verschillende marketingstrategieën, hoe koopgewoontes zijn veranderd en welke effecten datafying op consumentengedrag heeft.

Voor een compleet overzicht van de inhoud van deze training kunt u terecht onder het kopje inhoud.

Uw resultaat

U bent bekend met big data vanuit een marketingsperspectief.

Doelgroep

Deze cursus is bedoeld voor IT Professionals die hun kennis willen uitbreiden op het gebied van big data gericht vanuit het marketingsperspectief.

Inhoud cursus

De training / cursus Big Data - The Marketing Perspective is opgebouwd uit verschillende lessen:

  • Describe the value of repeat shoppers
  • Describe how marking strategies need to change with technology
  • Describe how the mobile effect has changed marketing
  • Describe how technology has changed the way that product discovery and product research is done
  • Describe how big data is used in marketing
  • Describe the new market research methods
  • Describe different ways that companies can misuse the new technology
  • Describe how big data has datafied consumer behavior
  • Describe technique changes in split testing and cross-channel marketing
  • Describe how using user profiling can assist in advertising
  • Understand how big data affects marketing, as well as various marketing techniques

Meer informatie?

Kijk op onze website voor gedetailleerde lesinhoud en schermafbeeldingen van deze training.

Onbeperkt leren voor een vast bedrag per maand?

Naast losse trainingen bieden wij ook IT kennisabonnementen aan waarmee je onbeperkt kan trainen voor een vast laag bedrag per maand. Zie voor meer informatie onze website onder Onbeperkt Leren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.