Community Conversatie & Activatie training

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van How & Knower
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 How & Knower heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 275 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
8 apr. 2019 tot 23 apr. 2019
check_circle Start gegarandeerd
Arnhem
8 apr. 2019 tot 23 apr. 2019
check_circle Start gegarandeerd
Eindhoven
8 apr. 2019 tot 23 apr. 2019
check_circle Start gegarandeerd
Groningen
8 apr. 2019 tot 23 apr. 2019
check_circle Start gegarandeerd
Rotterdam
8 apr. 2019 tot 23 apr. 2019
check_circle Start gegarandeerd
Tilburg
8 apr. 2019 tot 23 apr. 2019
check_circle Start gegarandeerd
Zwolle
8 apr. 2019 tot 23 apr. 2019
check_circle Start gegarandeerd

Beschrijving

Ben je op zoek naar een andere startdatum? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Hoe werf je structureel nieuwe leden? Hoe worden zij fans van jouw bedrijf en zet je hen aan tot actie? Wat moet je doen bij off-topic discussies en klagers die alle aandacht opeisen? Als online community manager loop je tegen veel uitdagingen aan. Hoe je die te lijf gaat leer je tijdens de Community conversatie & activatie training.

Tijdens de Community conversatie & activatie training kijk je kritisch naar je huidige aanpak en optimaliseer je deze. Je gaat werken aan een Community kalender zodat je handvatten en structuur hebt om het netwerk op een strategische en proactieve manier te laten groeien. Je leert hoe je gesprekken op gang helpt, behoudt en welke content je kunt inzetten om led…

Lees de volledige beschrijving

Default

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Ben je op zoek naar een andere startdatum? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Hoe werf je structureel nieuwe leden? Hoe worden zij fans van jouw bedrijf en zet je hen aan tot actie? Wat moet je doen bij off-topic discussies en klagers die alle aandacht opeisen? Als online community manager loop je tegen veel uitdagingen aan. Hoe je die te lijf gaat leer je tijdens de Community conversatie & activatie training.

Tijdens de Community conversatie & activatie training kijk je kritisch naar je huidige aanpak en optimaliseer je deze. Je gaat werken aan een Community kalender zodat je handvatten en structuur hebt om het netwerk op een strategische en proactieve manier te laten groeien. Je leert hoe je gesprekken op gang helpt, behoudt en welke content je kunt inzetten om leden optimaal aan elkaar te verbinden en aan te zetten tot actie. 

Wat kun je na deze training? 

  • Je kan nieuwe leden werven
  • Je kan conversaties op gang brengen en houden
  • Je kan elke uitdaging in het steeds veranderende social media landschap doelgericht aanpakken

Wat weet je na deze training? 

  • Je weet hoe je een goede community kalender maakt
  • Je weet hoe je moeizame off-topic discussies kan begeleiden
  • Je weet hoe je leden bindt en activeert

Programma: 

Dag 1 

  • Je huidige community strategie en positionering
  • Community activatie- en contentkalender
  • Creatie van waardevolle content
  • Hoe stimuleer je interactiviteit en krijg je meer content?
  • Bewaken kwaliteit
  • De community lifecycle en organische groei
  • Realiseren groei traffic en bereik
  • Aantrekken ambassadeurs
  • Werven van nieuwe leden

Dag 2 

  • Online conversatie begeleiding
  • Toetsen van eigen fase en valkuilen
  • Beheren van de kerngroep
  • Omgaan met feedback, klachten en weerstand
  • Het activeren, (ver)binden en belonen van community leden door gamification
  • Conversaties op gang brengen
  • Begeleiden (off-topic) discussies
  • Verschillende type leden
  • Meten, analyseren, evalueren en optimaliseren


Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met How & Knower, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.