MBO Beroepsopleiding Medewerker Contactcenter (niveau 3)

Type product
Niveau

MBO Beroepsopleiding Medewerker Contactcenter (niveau 3)

Holland Opleidingen - Virtual Classroom
Logo van Holland Opleidingen - Virtual Classroom

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Een contactcenter medewerker werkt in een commerciële omgeving en heeft via verschillende kanalen contact met de klanten. Je bent stressbestendig, werkt nauwkeurig en je hebt een goed inlevingsvermogen. Je onderzoekt de markt, verzamelt informatie en doet verbetervoorstellen om de verkoop te verhogen. Je hebt algemene kennis op het gebied van commercie, sales en customer service. Als contactcenter medewerker heb je een uitvoerende rol. Je bent verantwoordelijk voor je eigen takenpakket en je voert dit zelfstandig uit. Je legt verantwoording af aan je leidinggevende.

Doelgroep


Deze opleiding is bedoeld voor cursisten die zich willen ontwikkelen binnen het beschreven vakgebied. Deze MBO Beroe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een contactcenter medewerker werkt in een commerciële omgeving en heeft via verschillende kanalen contact met de klanten. Je bent stressbestendig, werkt nauwkeurig en je hebt een goed inlevingsvermogen. Je onderzoekt de markt, verzamelt informatie en doet verbetervoorstellen om de verkoop te verhogen. Je hebt algemene kennis op het gebied van commercie, sales en customer service. Als contactcenter medewerker heb je een uitvoerende rol. Je bent verantwoordelijk voor je eigen takenpakket en je voert dit zelfstandig uit. Je legt verantwoording af aan je leidinggevende.

Doelgroep


Deze opleiding is bedoeld voor cursisten die zich willen ontwikkelen binnen het beschreven vakgebied. Deze MBO Beroepsopleiding omvat alleen de beroep specifieke onderdelen van de opleiding. De BPV-opdrachten, de talen, rekenvaardigheden en burgerschap vallen buiten de scope van deze opleiding.


Leerwijze


Bij Holland Opleidingen - Virtual Classroom studeer je online in kleine groepen. Via een videoverbinding zoals Zoom/Skype of Microsoft Teams volg je de studiebijeenkomsten. De groepen zijn niet groter dan 8 personen waardoor er voor iedere cursist voldoende aandacht is. Via de online verbinding geven onze bevlogen en ervaren vakdocenten de studiebijeenkomsten met veel enthousiasme. Je maakt opdrachten, cases en wanneer je vragen hebt, kun je deze stellen aan de desbetreffende docent.


Voorbereiding


Wanneer je kiest voor de dagopleiding, bereid je 2 studiebijeenkomsten per keer voor. Voor de avondopleiding bereid je 1 studiebijeenkomst per keer voor. Iedere studiebijeenkomst vergt ongeveer 3 tot 5 uren voorbereiding. Je dient je ook voor de eerste bijeenkomst voor te bereiden.


Diploma


Tijdens de opleiding worden de meeste modules afgerond met een schriftelijke toets. Voor bepaalde modules schrijf je een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële Holland Opleidingen Groep-diploma digitaal.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.