MBO Beroepsopleiding Leidinggevende Travel & Hospitality (niveau 4)
Beschrijving
Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van klant-/gastgerichte dienstverlening en voor het realiseren van commercieel resultaat. Je werkzaamheden kun je uitvoeren bij de frontoffice van een (internationaal) hotel of recreatiebedrijf en bij bedrijven in de reisbranche, of gericht op toeristische informatie. Als eerste aanspreekpunt voor je collega's voer je coördinerende taken uit. In die hoedanigheid ben je alert op ontwikkelingen, trends en commerciële mogelijkheden in de omgeving. Je kunt een commercieel aanbod maken, producten aanscherpen en verkopen, en de (internationale) klant/gast optimaal helpen bij het maken van een juiste keuze.Doelgroep
Deze opleiding is bedoeld voor curs…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doelgroep
Deze opleiding is bedoeld voor cursisten die zich willen ontwikkelen binnen het beschreven vakgebied. Deze MBO Beroepsopleiding omvat alleen de beroep specifieke onderdelen van de opleiding. De BPV-opdrachten, de talen, rekenvaardigheden en burgerschap vallen buiten de scope van deze opleiding.
Leerwijze
Bij Holland Opleidingen - Virtual Classroom studeer je online in kleine groepen. Via een videoverbinding zoals Zoom/Skype of Microsoft Teams volg je de studiebijeenkomsten. De groepen zijn niet groter dan 8 personen waardoor er voor iedere cursist voldoende aandacht is. Via de online verbinding geven onze bevlogen en ervaren vakdocenten de studiebijeenkomsten met veel enthousiasme. Je maakt opdrachten, cases en wanneer je vragen hebt, kun je deze stellen aan de desbetreffende docent.
Voorbereiding
Wanneer je kiest voor de dagopleiding, bereid je 2 studiebijeenkomsten per keer voor. Voor de avondopleiding bereid je 1 studiebijeenkomst per keer voor. Iedere studiebijeenkomst vergt ongeveer 3 tot 5 uren voorbereiding. Je dient je ook voor de eerste bijeenkomst voor te bereiden.
Diploma
Tijdens de opleiding worden de meeste modules afgerond met een schriftelijke toets. Voor bepaalde modules schrijf je een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële Holland Opleidingen Groep-diploma digitaal.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.