Workshop Klantgericht werken in de Zorg

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Holland Opleidingen Groep BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Holland Opleidingen Groep BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 18 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAlkmaar
7 sep. 2020 tot 14 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 1
event 14 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 2
placeArnhem
7 sep. 2020 tot 14 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 1
event 14 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 2
placeBreda
7 sep. 2020 tot 14 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 1
event 14 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 2
placeDen Haag
7 sep. 2020 tot 14 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 1
event 14 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 2
placeEnschede
7 sep. 2020 tot 14 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 1
event 14 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 2
placeGroningen
7 sep. 2020 tot 14 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 1
event 14 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 2
placeLeeuwarden
7 sep. 2020 tot 14 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 1
event 14 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 2
placeMaastricht
7 sep. 2020 tot 14 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 1
event 14 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 2
placeVenlo
7 sep. 2020 tot 14 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 1
event 14 september 2020, 19:00-22:00, Maandagavond Les 2
placeAmsterdam
8 sep. 2020 tot 15 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 september 2020, 19:00-22:00, Dinsdagavond Les 1
event 15 september 2020, 19:00-22:00, Dinsdagavond Les 2
placeEindhoven
8 sep. 2020 tot 15 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 september 2020, 19:00-22:00, Dinsdagavond Les 1
event 15 september 2020, 19:00-22:00, Dinsdagavond Les 2
placeEindhoven
8 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 september 2020, 10:00-16:00, Dinsdag Les 1
placeRotterdam
8 sep. 2020 tot 15 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 september 2020, 19:00-22:00, Dinsdagavond Les 1
event 15 september 2020, 19:00-22:00, Dinsdagavond Les 2
placeUtrecht
8 sep. 2020 tot 15 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 september 2020, 19:00-22:00, Dinsdagavond Les 1
event 15 september 2020, 19:00-22:00, Dinsdagavond Les 2
placeUtrecht
8 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 september 2020, 10:00-16:00, Dinsdag Les 1
placeZwolle
8 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 september 2020, 10:00-16:00, Dinsdag Les 1
placeZwolle
8 sep. 2020 tot 15 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 september 2020, 19:00-22:00, Dinsdagavond Les 1
event 15 september 2020, 19:00-22:00, Dinsdagavond Les 2
placeAlkmaar
9 sep. 2020 tot 16 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 9 september 2020, 19:00-22:00, Woensdagavond Les 1
event 16 september 2020, 19:00-22:00, Woensdagavond Les 2
placeAlkmaar
9 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 9 september 2020, 10:00-16:00, Woensdag Les 1
placeArnhem
9 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 9 september 2020, 10:00-16:00, Woensdag Les 1

Beschrijving

NU leren op afstand!

Het coronavirus heeft een grote impact op onze samenleving. Als opleidingsinstituut nemen ook wij onze verantwoordelijkheid en zullen in ieder geval tot september aanstaande geen groepslessen meer aanbieden. Hierin volgen wij het advies van de overheid.

Om je toch verder te kunnen ontwikkelen, bieden wij onze opleidingen nu ook in andere lesvormen aan, te weten:

  • Individueel op afstand,
  • via Skype, Facetime etc met een docent (privé-les). Door individueel te leren behandel je de lesstof sneller en zal de lesduur gehalveerd worden.
  • E-learning,
  • waar en wanneer het jou uitkomt, met een persoonlijke StudieCoach die jou begeleidt tijdens de opleiding (op afstand). Door je in te schrijven voor deze vorm van studeren, ontvang jij 40% korting op je opleiding!

Bovenstaande is enkel geldig op nieuwe inschrijvingen en geldt niet voor trainingen en workshops. Trainingen en workshops lenen zich niet voor lessen op afstand.

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en zullen bijschakelen indien nodig.

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding

Zorginstellingen zijn verplicht om de kwaliteit van de zorg zichtbaar en meetbaar te maken. Er zijn verschillende aspecten mogelijk om kwaliteit en klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen. Tijdens deze workshop behandelen we de basis van het klantgericht werken in de zorg. Zo stel je tijdens de workshop vast wat de behoefte is van klanten in de zorg en leer je te sturen op deze klantbehoefte. Tijdens de workshop ben je ook zelf actief met het onderwerp door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van kl…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

NU leren op afstand!

Het coronavirus heeft een grote impact op onze samenleving. Als opleidingsinstituut nemen ook wij onze verantwoordelijkheid en zullen in ieder geval tot september aanstaande geen groepslessen meer aanbieden. Hierin volgen wij het advies van de overheid.

Om je toch verder te kunnen ontwikkelen, bieden wij onze opleidingen nu ook in andere lesvormen aan, te weten:

  • Individueel op afstand,
  • via Skype, Facetime etc met een docent (privé-les). Door individueel te leren behandel je de lesstof sneller en zal de lesduur gehalveerd worden.
  • E-learning,
  • waar en wanneer het jou uitkomt, met een persoonlijke StudieCoach die jou begeleidt tijdens de opleiding (op afstand). Door je in te schrijven voor deze vorm van studeren, ontvang jij 40% korting op je opleiding!

Bovenstaande is enkel geldig op nieuwe inschrijvingen en geldt niet voor trainingen en workshops. Trainingen en workshops lenen zich niet voor lessen op afstand.

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en zullen bijschakelen indien nodig.

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding

Zorginstellingen zijn verplicht om de kwaliteit van de zorg zichtbaar en meetbaar te maken. Er zijn verschillende aspecten mogelijk om kwaliteit en klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen. Tijdens deze workshop behandelen we de basis van het klantgericht werken in de zorg. Zo stel je tijdens de workshop vast wat de behoefte is van klanten in de zorg en leer je te sturen op deze klantbehoefte. Tijdens de workshop ben je ook zelf actief met het onderwerp door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van klantgericht werken in de zorg. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met het onderwerp door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van klantgericht te werken in de zorg.

Doelgroep

Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die wil leren om klantgericht in de zorg te werken.

Voorbereiding

Het is raadzaam om je vooraf in het onderwerp te verdiepen, zodat je tijdens workshop de tijd optimaal kunt benutten om beschikbare theorie en je eigen praktijkvoorbeelden te kunnen opnemen. Ook is het belangrijk vooraf je persoonlijke leerdoelen te bepalen zodat je deze mee kunt nemen naar de workshop. 

Suggestie voor vervolgopleiding:

De Workshop Klantgericht werken in de Zorg biedt een uitstekende basis voor onderstaande vervolgopleidingen:

  • MBO Zorgassistent 
  • MHBO Effectief Leidinggeven in Zorg en Welzijn
  • Post-HBO Senior Strategic Management Zorg & Welzijn

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.