Klantgericht denken en handelen

Type product
Niveau

Klantgericht denken en handelen

Hobp
Logo van Hobp
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Hobp heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 100 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Volg de online cursus Klantgericht denken en handelen gemakkelijk via Hobp! Je ontvangt hiernaast ook direct 1 jaar lang toegang tot alle andere 600+ leeritems van Hobp die gericht zijn op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Iedereen verdient het namelijk om zich, elke dag, gezond en gelukkig te voelen op het werk én daarbuiten. Onze leeritems dragen hieraan bij. Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven. Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Volg de online cursus Klantgericht denken en handelen gemakkelijk via Hobp! Je ontvangt hiernaast ook direct 1 jaar lang toegang tot alle andere 600+ leeritems van Hobp die gericht zijn op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Iedereen verdient het namelijk om zich, elke dag, gezond en gelukkig te voelen op het werk én daarbuiten. Onze leeritems dragen hieraan bij. Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven. Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie, in samenwerking met partner TNO. Heeft jouw organisatie een bestaand LMS/LXP en wil je ons aanbod koppelen of wens je een eigen leeromgeving in jouw huisstijl? Vraag dan naar onze mogelijkheden.

Managers en leidinggevenden in de retail stellen hoge eisen aan hun personeel als het gaat om klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Terecht, want het is de bedoeling dat klanten met plezier in jouw winkel terugkomen om inkopen te doen! Sommigen denken dat klantgerichtheid gewoon een kwestie van van het juiste gedrag is; wanneer jij als verkoopmedewerker het goede kunstje doet, gaat alles vanzelf. Niet dus! Klantgerichtheid begint bij goed nadenken, dus in je hoofd.

Doel van de cursus

In de online cursus 'Klantgericht denken en handelen' leer je hoe je met de juiste mentaliteit tevreden klanten maakt. Je leert klantgericht omgaan met de klanten in jouw winkel.  

Wat kan of ken je na de cursus

  • Verplaatsen in je klant en daardoor meer omzet genereren
  • Herkennen van soorten klanten
  • Je hebt kennisgemaakt met de eigenschappen van klantgerichte mentaliteit
  • Bewust zijn van diverse typen verkoopmedewerkers
  • Werken met de AdviesCirkel

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Klantgericht denken en handelen' duurt ongeveer 1 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 2 uur.

Doelgroep en vooropleiding

Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers en leidinggevenden in de retail. Advies vooropleiding: MBO2

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Vakdeskundigheid, Analyseren, Leren, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Ondernemend en commercieel handelen.

Lesmaterialen

De cursus 'Klantgericht denken en handelen' bestaat uit: VideoCollege, E-Book, Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), Slim formuleren-kaart, Leerjournaal, Samenvatting, Aanbevolen aanpak.

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 1 module.

Toetsing

De online cursus 'Klantgericht denken en handelen' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven.

Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie, in samenwerking met partner TNO. Hobp® is lid van de NRTO en CRKBO en partner van TNO en NPDI. 
__________________________________________________

Is duurzame inzetbaarheid en/of welzijn van medewerkers een speerpunt in jullie organisatie? Vraag dan vrijblijvend naar onze mogelijkheden!

Wij bieden o.a. een door TNO gecertificeerde Duurzame inzetbaarheidsscan dat het welzijn van jou en je medewerkers in kaart brengt. Hiermee kunnen medewerkers via het platform (online) tools geadviseerd krijgen op basis van de uitkomsten van hun test. Daarnaast kunnen we de productiviteitsverbetering en financiële impact van duurzame inzetbaarheid in je organisatie meten met de exclusieve rekentool van NPDI en TNO.

Ook als jouw organisatie al een bestaand LMS/LXP heeft dan kunnen we ons aanbod koppelen. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.