Goede webteksten voor zorgsites

Niveau
Tijdsduur
Logo van Hendrikx Van der Spek
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Hendrikx Van der Spek heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Hendrikx Van der Spek biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Bezoekers van uw website zijn op zoek naar informatie. Het is dan belangrijk dat zij die informatie snel vinden én dat de informatie duidelijk en helder is geschreven. Beeldschermteksten worden anders gelezen dan papieren teksten. Hou daar rekening mee als u schrijft voor beeldschermmedia. Bovendien vertonen beeldschermlezers ander gedrag dan gewone lezers. Ook daar leert u in deze training op inspelen.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor communicatiemedewerkers, PR-medewerkers en marketingmanagers in de zorg die op verschillende niveaus hun beeldschermteksten beter willen structuren en formuleren. Ook als u voor het intranet of internet van een zorginstelling schrijft behoort u tot de…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Schrijven voor het web, SEO, Verhalen schrijven, Commercieel schrijven en Scenario schrijven.

Bezoekers van uw website zijn op zoek naar informatie. Het is dan belangrijk dat zij die informatie snel vinden én dat de informatie duidelijk en helder is geschreven. Beeldschermteksten worden anders gelezen dan papieren teksten. Hou daar rekening mee als u schrijft voor beeldschermmedia. Bovendien vertonen beeldschermlezers ander gedrag dan gewone lezers. Ook daar leert u in deze training op inspelen.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor communicatiemedewerkers, PR-medewerkers en marketingmanagers in de zorg die op verschillende niveaus hun beeldschermteksten beter willen structuren en formuleren. Ook als u voor het intranet of internet van een zorginstelling schrijft behoort u tot de doelgroep.

Inhoud en aanpak

U krijgt in de training Goede webteksten voor zorgsites inzicht in goede en slechte teksten. Er is veel aandacht voor de eisen die bezoekers stellen aan beeldschermteksten. Andere programmaonderdelen zijn:

  • procesmatig webteksten schrijven
  • schrijven voor uw doelgroep (patiënt of collega)
  • rekening houden met SEO (zoekmachineoptimalisatie)
  • omzetten van papier naar beeldscherm
  • tekstmodellen voor internet- en intranetteksten
  • structuuraanduiders voor de bezoeker
  • omgaan met links
  • genres op intranet en internet

Mocht u na de training nog vragen hebben of vastlopen met teksten die u schrijft, dan kunt u ook dan onze trainers nog gratis om advies vragen. Nazorg is volgens ons namelijk onlosmakelijk verbonden met de training zelf.

Hendrikx Van der Spek geeft trainingen op elk communicatiegebied: tekstschrijven (voor alle media), snellezen, presenteren, framing, argumenteren, gesprekstechniek, notuleren, spelling en grammatica. U kunt kiezen voor in-company, open training, e-learning of ander soort maatwerk. In elke training staan onze kernwaarden voorop:

  • No nonsense: communicatie moet duidelijk, helder en effectief zijn zonder overbodige franje. Zo communiceren we zelf ook.
  • Gedreven en enthousiast: we houden van ons vak en we zijn er goed in. We zijn bevlogen en enthousiast en een tikkeltje eigenwijs. Humor is vaak een verbindende factor.
  • Persoonlijk en betrokken: u staat centraal. We zoeken samen naar de vraag achter uw vraag en naar het passende antwoord. Dat kan bij elke klant anders zijn: maatwerk is standaard. Wij vinden persoonlijke binding met onze klanten belangrijk.
  • Veelzijdigheid en kwaliteit: we leveren kwaliteit, of het nu om trainingen, advies of teksten gaat. We hebben een compleet en veelzijdig pakket en hebben een antwoord op elke communicatievraag.
  • Deskundigheid en kennis: we zijn een kenniscentrum met ruimte voor verdieping en onderzoek. We streven ernaar binnen onze kerngebieden kennis te bundelen en publicaties tot stand te brengen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Hendrikx Van der Spek, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.