Service Level Agreements (SLA's) voor niet-juristen

De training van Heliview Training is niet beschikbaar meer op Springest.

9
Gemiddeld cijfer voor Service Level Agreements (SLA's) voor niet-juristen
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Certified Outsourcing Specialist

Logo van International Management Forum (IMF)
|META_INFO|

De belangrijkste principes en concepten van outsourcing en regie Zonder een adequate regiefunctie is een efficiënte en effectieve outsourci…

check_box_outline_blank

ITIL® Capability Stream Service Offerings and Agreement (ook Live Online) examen verplicht!

Logo van D-ICT Solutions
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Inhoud van de trainingIn deze opleiding komen de volgende onderwerpen aan bod:Het plannen van de hoofdactiviteiten voor de processen Servic…

check_box_outline_blank

ITIL® Service Offerings and Agreements

Logo van Pink Elephant
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

De training ITIL® Service Offerings and Agreements is een module voor professionals die te maken hebben met (commerciële) aanbiedingen en o…

check_box_outline_blank

Masterclass Service Level Agreements (SLA)

Logo van IT Management Group
|META_INFO|

Masterclass Service Level Agreements (Masterclass SLA) In de Masterclass Service Level Agreements leert u hoe u een professionele Service L…

check_box_outline_blank

ITIL® Service Design

Logo van Pink Elephant
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Het ontwerpen van services is belangrijk voor organisaties die werken volgens ITIL. Het continu verbeteren van services binnen de Service L…

check_box_outline_blank

Service Level Agreement (SLA)

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

De contractvorm waarin de afspraken tussen een klant en een leverancier wordt vastgelegd is een Service Level Agreement (SLA). Hierin legge…

check_box_outline_blank

ITIL® 4 Foundation - e-learning

Logo van Pink Elephant
|META_INFO|

De ITIL® 4 Foundation e-learning biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap voorwaarts te maken bij de levering of onderste…

check_box_outline_blank

Masterclass Servicemonitoring

Logo van IT Management Group
|META_INFO|

Masterclass Servicemonitoring Centraal in deze masterclass staat het meten van uw IT organisatie op basis van uw bedrijfs- en beheerprocess…

check_box_outline_blank

SLA - service level agreements

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

Een SLA of “Service Level Agreement” formaliseert de afspraken tussen leverancier en klant. Deze afspraken omvatten de relevante kritische …

check_box_outline_blank

Maken van contracten

Logo van MarienburgGroep
|META_INFO|

Maken van contracten De cursus heeft tot doel de cursist inzicht te geven in de werking van het overeenkomstenrecht, specifiek voor de over…

starstarstarstarstar_half
Stien Jonker
Adviseur informatievoorziening
9
warning Service Level Agreements (SLA's) voor niet-juristen is niet meer beschikbaar

"Door de ruime ervaring van de trainers in 2 dagen goed inzicht gekregen in de "do's & don'ts" van SLA's. Goede opbouw van de cursus: op de eerste dag lag de nadruk meer op de theorie, de tweede dag meer op oefenen. Leuk, informatief en praktijkgericht." - 15-09-2016 11:42

"Door de ruime ervaring van de trainers in 2 dagen goed inzicht gekregen in de "do's & don'ts" van SLA's. Goede opbouw van de cursus: op de e… alles lezen - 15-09-2016 11:42