Digital to physical customer journey - trek meer klanten naar je winkel toe

Tijdsduur

Digital to physical customer journey - trek meer klanten naar je winkel toe

HBtraining
Logo van HBtraining
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 HBtraining heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

HBtraining biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Brugge, Gent

Beschrijving

HBtraining geeft bewezen succesvolle prestatie verhogende trainingen in [r]etail. Met onze trainingen zorgen we voor een positieve invloed op het succes van de deelnemers. Dit doen we middels onze unieke en eigen ontwikkelde methode waarbij gebruik gemaakt wordt van de meest effectieve inzet van onze drie kerncomponenten: the perfect blend, smart use of tools & performance result reporting.

Online klanten aantrekken voor conversieoptimalisatie in de winkel

De online klantreis in kaart

Met de training digital to physical customer journey breng je de online klantreis in kaart en onderzoek je wat de klant drijft, om hen een onvergetelijke ervaring mee te geven. Deze training geeft jou als deelnemer de belangrijkste concepten, termen en technieken mee. Zo weet jij precies wat je kunt doen om klanten vanuit het online kanaal aan te trekken naar je winkel en voor een succesvolle verkoop te zorgen. 

Deze training is voor iedereen die werkzaam is in een fysieke winkel en zich graag online wilt positioneren om de klant een onvergetelijke klantreis aan te bieden.

In het kort:

Leer hoe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Customer Experience.

HBtraining geeft bewezen succesvolle prestatie verhogende trainingen in [r]etail. Met onze trainingen zorgen we voor een positieve invloed op het succes van de deelnemers. Dit doen we middels onze unieke en eigen ontwikkelde methode waarbij gebruik gemaakt wordt van de meest effectieve inzet van onze drie kerncomponenten: the perfect blend, smart use of tools & performance result reporting.

Online klanten aantrekken voor conversieoptimalisatie in de winkel

De online klantreis in kaart

Met de training digital to physical customer journey breng je de online klantreis in kaart en onderzoek je wat de klant drijft, om hen een onvergetelijke ervaring mee te geven. Deze training geeft jou als deelnemer de belangrijkste concepten, termen en technieken mee. Zo weet jij precies wat je kunt doen om klanten vanuit het online kanaal aan te trekken naar je winkel en voor een succesvolle verkoop te zorgen. 

Deze training is voor iedereen die werkzaam is in een fysieke winkel en zich graag online wilt positioneren om de klant een onvergetelijke klantreis aan te bieden.

In het kort:

Leer hoe je klanten online naar je winkel toe kunt trekken voor een succesvolle verkoop.

Tijdsduur: 2 dagen (9.00 - 16.30 u)
Prijs: € 870,- per persoon, excl. BTW
Trainingsvorm: Online (virtual classroom)
Klassikaal (op locatie of in Asten)

Wat kun je na de training?

Na deze training weet jij welke tools en methodes er zijn om een online naar offline customer journey te creëren. Je weet hoe je meer klanten naar je winkel toe krijgt en optimaliseert de conversie.

De resultaten
Na het succesvol afronden van deze training:

  • Weet je welke digitale communicatiemethoden er zijn en hoe je deze kunt inzetten
  • Kun je zelfstandig een customer journey map opbouwen
  • Weet je welke valkuilen er zijn en hoe je deze voorkomt
  • Begrijp je het belang van de visie en de digitale strategie van de organisatie
  • Weet je welke tools je kunt inzetten om je diensten te verbeteren
  • Kun je de conversie in de winkel optimaliseren

Het programma 

De training bestaat uit een goede mix tussen de theorie en de praktijk. Gedurende de training worden hulpmaterialen uitgereikt en kun je meteen aan de slag met het creëren van jouw eigen online klantreis. Ook krijg je toegang tot de online omgeving waarin je opdrachten kunt maken en terug kunt kijken naar alle informatie. 

Wat je gaat leren

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Het bepalen van de customer journey
  • Ontwerpen van een landingspagina
  • Analyseren van data
  • Gevonden worden op Google
  • Key performance indicatoren identificeren
  • Testprioriteiten bepalen
  • De klant in de winkel helpen
  • Resultaten analyseren
  • Succesvolle sales behalen

Praktische info

Deze training bieden wij aan als virtual classroom én op locatie in Asten. Er wordt een digitale reader aangeboden en gedurende de training worden hulpmaterialen uitgereikt.

Informatie over de trainingsdag

  • De maximale groepsgrootte van deze training bestaat uit 12 personen
  • Tijdens deze dagen worden er voldoende korte pauze momenten gehouden
  • De training beslaat 2 x 2 aaneengesloten dagdelen
  • De training wordt (online) via virtual classroom gegeven of op locatie in Asten
  • De kosten voor deze training bedragen € 870,- per persoon, exclusief BTW
  • Na afronding van de training ontvang je een certificaat van HBtraining



Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.