Marketing en Ondernemerschap
Startdata en plaatsen
HanzePro, Hanzehogeschool Groningen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Assen, Groningen, Zwolle
Beschrijving
Competenties zijn een samenspel tussen vaardigheden en kennis. Voor het vergroten van uw competenties kunt u terecht bij HanzePro, Hanzehogeschool Groningen.
Uitgebreid
De eerste pijler, het ondernemen zelf, wordt uitgevoerd onder begeleiding van twee ervaren docenten op het gebied van ondernemerschap, online marketing en social media marketing. Eindproduct is de vormgeving van het concept, de promotie (met name door social media) naar markt en potentiële investeerders, al dan niet via crowdfunding.
De tweede pijler de ondersteunende vaardigheden komen door de gehele module aan de orde en worden door verschillende docenten verzorgd. Deze vaardigheden, zoals Sales, Commerciële Calculaties en Customer Relation Management zijn direct toe te passen in eigen werksituatie.
Aan het eind van de module presenteren de cursisten hun eindopdracht, het zelf on…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Competenties zijn een samenspel tussen vaardigheden en kennis. Voor het vergroten van uw competenties kunt u terecht bij HanzePro, Hanzehogeschool Groningen.
Uitgebreid
De eerste pijler, het ondernemen zelf, wordt uitgevoerd onder
begeleiding van twee ervaren docenten op het gebied van
ondernemerschap, online marketing en social media marketing.
Eindproduct is de vormgeving van het concept, de promotie (met name
door social media) naar markt en potentiële investeerders, al dan
niet via crowdfunding.
De tweede pijler de ondersteunende vaardigheden komen door de
gehele module aan de orde en worden door verschillende docenten
verzorgd. Deze vaardigheden, zoals Sales, Commerciële Calculaties
en Customer Relation Management zijn direct toe te passen in eigen
werksituatie.
Aan het eind van de module presenteren de cursisten hun
eindopdracht, het zelf ontwikkelde concept en bijbehorend
implementatie, op video (inclusief rapportage) aan medecursisten en
docenten.
Doelgroep
Werknemers die een gezonde ambitie hebben om hun carrière verder vorm te geven en zich verder willen ontwikkelen tot commercieel manager, marketing-, productmanager en/of salesmanager, social media manager. Ook is deze module geschikt voor ondernemers.
Instroomniveau
Havo/MBO, bij voorkeur HBO werk- en denkniveau.
Overige data
Jaarlijks in februari
Tijden
De collegetijden zijn elke dinsdag van 16.30 - 22.00 uur met een halfuur pauze.
Duur
De gehele module beslaat 20 weken, exclusief vakanties. De laatste twee weken zijn bedoeld voor eventuele herkansingen van tentamens of opdrachten.
Tijdsinvestering
Naast de college-uren zal een gemiddelde student ongeveer 10 tot 15 uur per week besteden aan deze module.
ECTS credits
30.
Kosten
€2000,- excl. studiemateriaal ten bedrage van plm. € 350 en ex. BTW.
Locatie
Hanzehogeschool Groningen, Zernike campus, Van OlstToren.
Aantal deelnemers
Max. 30 studenten.
Afronding
De Moduleopdracht wordt getoetst middels een video presentatie en een rapportage. Daarnaast zijn er een aantal kleinere opdrachten en enkele schriftelijke toetsingen.
Vervolg of verdieping
Na de module Marketing en Ondernemerschap kan de module Marktanalyse gevolgd worden. Die module start in september en duurt eveneens 20 weken.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.