Workshop 'Bepaal een effectieve web contentstrategie voor de belangrijkste pagina's van je website'

De workshop van GriDD customer experience is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Online Marketingstrategie

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
5 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Waarom groeien sommige bedrijven uit tot multinationals, en blijven andere steken in de start-upfase? Groot of klein, alle succesvolle orga…

check_box_outline_blank

Training Contentstrategie

Logo van Frankwatching Academy
|META_INFO|

Content is king. De voorbeelden van mooie content en contentmarketing vliegen je om de oren. Maar hoe pak je dat aan voor jouw organisatie:…

check_box_outline_blank

Customer Journey Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…

check_box_outline_blank

Helder zakelijk schrijven - Van Dale Taaltraining

Logo van Van Dale
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Taaltraining Helder zakelijk schrijven. Schrijft u regelmatig zakelijke teksten en wilt u leren om helder, aansprekend en klantgericht te s…

check_box_outline_blank

Customer Experience course

Logo van GriDD customer experience
|META_INFO|

Wil jij je volledig onderdompelen in het vakgebied van customer experience? Echt die specialist worden die weet hoe je goede klantervaringe…

check_box_outline_blank

CUSTOMER JOURNEY TRAINING INCOMPANY

Logo van U Digital
Startgarantie
|META_INFO|

Customer Journey Training Ontdek de gehele Customer Journey van je klant en leer daarop in te spelen met boodschappen via verschillende kan…

check_box_outline_blank

CUSTOMER JOURNEY PRIVÉ TRAINING - ook online!

Logo van U Digital
Startgarantie
|META_INFO|

Customer Journey Training Ontdek de gehele Customer Journey van je klant en leer daarop in te spelen met boodschappen via verschillende kan…

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Korte beschrijving: Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes combineert om holistische en crossm…

check_box_outline_blank

Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …