Service Level Agreements in juridisch perspectief voor Contract Managers [SLA-CM]

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 16 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Nieuwegein NBC (Blokhoeve 1)
6 mrt. 2019
Nieuwegein NBC (Blokhoeve 1)
25 sep. 2019

Beschrijving

OVERVIEW

Bij veel contracten behoren ook Service Level Agreements (SLA’s). De kwaliteit van die SLA’s is vaak wisselend. Ook per sector (b.v. IT, facilitair, bouw) verschillen SLA’s. Een goede kennis van de juridische aspecten van SLA’s is voor u als contractmanager van groot belang, om deze SLA’s als onderdeel van een contract goed te kunnen managen. In deze eendaagse training krijgt u de juridische kennis waarmee u SLA’s kunt opstellen, beoordelen en managen, en de complicaties en risico’s kunt herkennen.

In de training worden de achtergrond en functies van SLA’s uiteengezet, wordt Service Level Management behandeld en het contractueel en juridisch kader van SLA’s uitgediept. Vervolgens be…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

OVERVIEW

Bij veel contracten behoren ook Service Level Agreements (SLA’s). De kwaliteit van die SLA’s is vaak wisselend. Ook per sector (b.v. IT, facilitair, bouw) verschillen SLA’s. Een goede kennis van de juridische aspecten van SLA’s is voor u als contractmanager van groot belang, om deze SLA’s als onderdeel van een contract goed te kunnen managen. In deze eendaagse training krijgt u de juridische kennis waarmee u SLA’s kunt opstellen, beoordelen en managen, en de complicaties en risico’s kunt herkennen.

In de training worden de achtergrond en functies van SLA’s uiteengezet, wordt Service Level Management behandeld en het contractueel en juridisch kader van SLA’s uitgediept. Vervolgens behandelen we systematisch de belangrijkste onderwerpen uit de SLA, zodat u de benodigde juridische kennis heeft om SLA's te kunnen opstellen en beoordelen. U krijgt checklists en voorbeeld SLA's uitgereikt.

De training biedt een gedegen basis voor het werken met SLA’s.

 

OBJECTIVES

Na deelname aan deze training
• bent u bekend met de belangrijkste begrippen in en rond SLA’s en Service Level Management
• bent u in staat om juridische complicaties en risico’s in een SLA te onderkennen
• heeft u juridische kennis om SLA’s op te stellen, te beoordelen en als contractmanager te managen

 

AUDIENCE

Contractmanagers en anderen die in korte tijd willen leren om, vanuit juridische perspectief, SLA’s op te stellen, te beoordelen en te managen.

 

NEXT STEP

  • Contractmanagement CATS CM Foundation
  • Contractmanagement CATS CM Practitioner
  • Juridische zaken voor contractmanagers

CONTENT

Inleiding SLA en Service Level Management
• Achtergrond en functies van SLA’s
• Service level management: begrippen en werkwijze
• SLA’s in de context van de contractuele relatie tussen de partijen

De inhoud van de SLA
• Onderwerpen die in een SLA dienen te zijn opgenomen
• Monitoring, auditing, rapportage en evaluatie
• Geschillen

Stappenplan voor implementatie en managen van Service Level Agreements

 

Bij Global Knowledge worden de klassikale trainingen gegeven door trainers die ook werkelijk expertise hebben: hooggekwalificeerde instructeurs die allen een pedagogische achtergrond hebben en hun praktijkervaring meenemen naar het klaslokaal. Trainers bij Global Knowledge hebben oog voor de persoonlijke leerstijlen om zo de trainingservaring van de cursisten te optimaliseren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.