ITIL® 4 Foundation Bridge + examen [ILFN4B]

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 98 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeGroningen (Helperpark 296)
16 nov. 2021
Toon rooster
event 16 november 2021, 09:00-16:30, Groningen (Helperpark 296), NL193795.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
16 nov. 2021
Toon rooster
event 16 november 2021, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL193795V.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
14 jan. 2022
Toon rooster
event 14 januari 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL201297V.1
placeZoetermeer (Kinderen v Versteegplein 18)
14 jan. 2022
Toon rooster
event 14 januari 2022, 09:00-16:30, Zoetermeer (Kinderen v Versteegplein 18), NL201297.1
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
2 feb. 2022
Toon rooster
event 2 februari 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL201298.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
2 feb. 2022
Toon rooster
event 2 februari 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL201298V.1
placeGroningen (Helperpark 296)
11 mrt. 2022
Toon rooster
event 11 maart 2022, 09:00-16:30, Groningen (Helperpark 296), NL201299.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
11 mrt. 2022
Toon rooster
event 11 maart 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL201299V.1
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
19 apr. 2022
Toon rooster
event 19 april 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL201300.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
19 apr. 2022
Toon rooster
event 19 april 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL201300V.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
16 mei. 2022
Toon rooster
event 16 mei 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL201301V.1
placeZoetermeer (Kinderen v Versteegplein 18)
16 mei. 2022
Toon rooster
event 16 mei 2022, 09:00-16:30, Zoetermeer (Kinderen v Versteegplein 18), NL201301.1
placeAmsterdam (Hoogoorddreef 5)
7 jun. 2022
Toon rooster
event 7 juni 2022, 09:00-16:30, Amsterdam (Hoogoorddreef 5), NL201302.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
7 jun. 2022
Toon rooster
event 7 juni 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL201302V.1
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
15 jul. 2022
Toon rooster
event 15 juli 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL201303.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
15 jul. 2022
Toon rooster
event 15 juli 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL201303V.1
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
8 aug. 2022
Toon rooster
event 8 augustus 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL201304.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
8 aug. 2022
Toon rooster
event 8 augustus 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL201304V.1
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
8 dec. 2022
Toon rooster
event 8 december 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL201305.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
8 dec. 2022
Toon rooster
event 8 december 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL201305V.1

Beschrijving

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

Tijdens de ITIL® 4 Foundation Bridge training leert de deelnemer die al in het bezit is van een ITIL® V3/2011 Foundation certificaat begrippen als Service Value System, de Service Value Chain en de ITIL® ‘Guiding Principles’. Na het volgen van deze cursus is de deelnemer in staat om het ITIL®4 Foundation examen te maken en kan de deelnemer een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de eigen (IT) organisatie.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

OBJECTIVES

Gedurende de dag wordt de deelnemer in de ‘nieuwe’ wereld van Service Management ingevoerd, zodat de deelnemer in de eigen organisatie ee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Foundation examen, ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Foundation en ITIL v3.

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

Tijdens de ITIL® 4 Foundation Bridge training leert de deelnemer die al in het bezit is van een ITIL® V3/2011 Foundation certificaat begrippen als Service Value System, de Service Value Chain en de ITIL® ‘Guiding Principles’. Na het volgen van deze cursus is de deelnemer in staat om het ITIL®4 Foundation examen te maken en kan de deelnemer een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de eigen (IT) organisatie.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

OBJECTIVES

Gedurende de dag wordt de deelnemer in de ‘nieuwe’ wereld van Service Management ingevoerd, zodat de deelnemer in de eigen organisatie een belangrijke bijdrage kan leveren in de dienstverlening naar de eigen klant.

Naast deze praktische invulling is de deelnemer na het volgen van deze training in staat om voldoende voorbereid het officiële ITIL4 Foundation examen te maken.

AUDIENCE

Iedereen die in het bezit is van een ITIL v3/2011 Foundation certificaaten zich wil upgraden naar ITIL4.

CERTIFICATION

Met deze training, waarbinnen ook een proefexamen wordt afgelegd is de deelnemer optimaal voorbereid voor het officiële ITIL4 Foundation examen (Nederlands of Engels).

De deelnemer ontvangt een examenvoucher, waarmee hij/zij thuis het examen kan maken.

 

CONTENT

IT is al lang niet meer weg te denken uit onze samenleving. Daar waar IT vroeger ondersteunend was aan het primaire bedrijfsproces,  is IT nu geïntegreerd met het primaire bedrijfsproces. Om ervoor te zorgen dat de primaire bedrijfsprocessen optimaal functioneren moet ook de IT dienstverlening optimaal zijn.
De Best Practice ITIL® geeft een (IT) organisatie kansen en mogelijkheden om de IT dienstverlening perfect af te stemmen op de behoefte van en de mogelijkheden binnen de bedrijfsprocessen. ITIL® is al lang niet meer alleen maar toepasbaar op de IT dienstverlening. Ook andere vormen van dienstverlening kunnen gebruik maken van deze Best Practice. De volgende onderwerpen komen aan de orde in deze ITIL training:

De basisbegrippen en principes van ITIL4

  • Service en Value
  • Service Relationships

 De 4 dimensies van ITIL4:

  • Organisatie en mensen
  • Informatie en technologie
  • Value stream en processen
  • Partners en suppliers

De 7 ITIL Guiding Principles:

  • Focus on value
  • Start where you are
  • Progress iteratively with feedback
  • Collaborate and promote visibility
  • Think and work holistically
  • Keep it simple and practical
  • Optimize and automate

Service Value System

Service value chain elementen; Plan, Improve, Engage, Design & transition, Obtain / Build, Deliver & support

Service Value Chain

  • Inputs, Outputs en de rol in het ondersteunen van de Value Streams
  • ITIL practices die de service value chain ondersteunen: Continual Improvement (inclusief het continual improvement model); Change control; Incident management; Problem Management; Service request management;  Service desk; Service level management

Het doel van de volgende ITIL practices:

  • Information security management
  • Relationship management
  • Supplier management
  • Service configuration management
  • IT asset management
  • Business analysis
  • Deployment management
  • Monitoring and event management
  • Release management  

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.