Microsoft Dynamics 365 Business Central Service

Tijdsduur
Trainer
Hans Verhoeven
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van GAC Business Solutions
Opleiderscore: starstarstar_halfstar_borderstar_border 5 GAC Business Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 5 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Microsoft Teams
25 mrt. 2021

Beschrijving

Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.

Deze training is bedoeld voor gebruikers die verantwoordelijk zijn voor het inrichten en gebruik van de servicemodule in Dynamics 365 Business Central. In deze training bekijken we service-artikelen met bekwaamheden, voorkeurs resources, stuklijsten en historische en statistiek informatie. Ook service-offertes,-orders en -facturen. Het gebruik van de werkbon door de service technicus. De planningsmodule en het maken en beheren van Servicecontracten. Het werken met correctieve- en preventieve serviceorders komt ook aan bod.

De training bevat naast een theoretisch gedeelte ook een praktisch gedeelte waarin de cursist aan de hand van opdrachten zelfstandig met Dynamics 365 Business Central aan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Microsoft CRM/ Dynamics, Microsoft Dynamics AX (ERP), Microsoft Office 365, Business intelligence en Excel.

Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.

Deze training is bedoeld voor gebruikers die verantwoordelijk zijn voor het inrichten en gebruik van de servicemodule in Dynamics 365 Business Central. In deze training bekijken we service-artikelen met bekwaamheden, voorkeurs resources, stuklijsten en historische en statistiek informatie. Ook service-offertes,-orders en -facturen. Het gebruik van de werkbon door de service technicus. De planningsmodule en het maken en beheren van Servicecontracten. Het werken met correctieve- en preventieve serviceorders komt ook aan bod.

De training bevat naast een theoretisch gedeelte ook een praktisch gedeelte waarin de cursist aan de hand van opdrachten zelfstandig met Dynamics 365 Business Central aan de slag gaat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Nederlandstalige handleidingen die in eigen beheer ontwikkeld zijn.

Onderwerpen:

  • Instellingen
  • Serviceartikelen
  • Serviceprijzen
  • Serviceoffertes en -orders
  • Servicecontracten
  • Servicefacturen
  • Serviceplanning

Duur: 1 dag

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met GAC Business Solutions, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.