Microsoft Dynamics 365 Business Central Service
Startdata en plaatsen
computer Online: Microsoft Teams 25 mrt. 2021 |
Beschrijving
Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.
Deze training is bedoeld voor gebruikers die verantwoordelijk zijn voor het inrichten en gebruik van de servicemodule in Dynamics 365 Business Central. In deze training bekijken we service-artikelen met bekwaamheden, voorkeurs resources, stuklijsten en historische en statistiek informatie. Ook service-offertes,-orders en -facturen. Het gebruik van de werkbon door de service technicus. De planningsmodule en het maken en beheren van Servicecontracten. Het werken met correctieve- en preventieve serviceorders komt ook aan bod.
De training bevat naast een theoretisch gedeelte ook een praktisch gedeelte waarin de cursist aan de hand van opdrachten zelfstandig met Dynamics 365 Business Central aan…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.
Deze training is bedoeld voor gebruikers die verantwoordelijk zijn voor het inrichten en gebruik van de servicemodule in Dynamics 365 Business Central. In deze training bekijken we service-artikelen met bekwaamheden, voorkeurs resources, stuklijsten en historische en statistiek informatie. Ook service-offertes,-orders en -facturen. Het gebruik van de werkbon door de service technicus. De planningsmodule en het maken en beheren van Servicecontracten. Het werken met correctieve- en preventieve serviceorders komt ook aan bod.
De training bevat naast een theoretisch gedeelte ook een
praktisch gedeelte waarin de cursist aan de hand van opdrachten
zelfstandig met Dynamics 365 Business Central aan de slag
gaat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van
Nederlandstalige handleidingen die in eigen beheer ontwikkeld
zijn.
Onderwerpen:
- Instellingen
- Serviceartikelen
- Serviceprijzen
- Serviceoffertes en -orders
- Servicecontracten
- Servicefacturen
- Serviceplanning
Duur: 1 dag
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.