Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement Sales

Tijdsduur
Trainer
Hans Verhoeven
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van GAC Business Solutions
Opleiderscore: starstarstar_halfstar_borderstar_border 5 GAC Business Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 5 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Microsoft Teams
16 mrt. 2021

Beschrijving

Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.

Deze training geeft u een overzicht van het proces van Potentiële klant (Lead) naar Verkoopkans (Opportunity), Prijsopgave (offerte), Order en Factuur.

Het maken en (dis)kwalificeren van Potentiële klanten. Het maken van een Verkoopkans. Hoe gebruik je de Business Proces Flow in de Verkoopkans. Het toevoegen van producten en diensten aan de verkoopkans. Wanneer breng ik een Prijsopgave (offerte) uit. Het aanmaken en gebruik van Producten met prijslijsten wordt in deze training besproken.

Hoe werken Marketinglijsten en Campagnes.

Onderwerpen:

  • Potentiële klanten (Leads)
  • Producten
  • Valuta's
  • Verkoopkansen (Opportunities)
  • Offertes
  • Orders
  • Facturen
  • Activiteiten
  • Kanban weergave Verkoopk…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.

Deze training geeft u een overzicht van het proces van Potentiële klant (Lead) naar Verkoopkans (Opportunity), Prijsopgave (offerte), Order en Factuur.

Het maken en (dis)kwalificeren van Potentiële klanten. Het maken van een Verkoopkans. Hoe gebruik je de Business Proces Flow in de Verkoopkans. Het toevoegen van producten en diensten aan de verkoopkans. Wanneer breng ik een Prijsopgave (offerte) uit. Het aanmaken en gebruik van Producten met prijslijsten wordt in deze training besproken.

Hoe werken Marketinglijsten en Campagnes.

Onderwerpen:

  • Potentiële klanten (Leads)
  • Producten
  • Valuta's
  • Verkoopkansen (Opportunities)
  • Offertes
  • Orders
  • Facturen
  • Activiteiten
  • Kanban weergave Verkoopkansen
  • Sales Insight
  • Marketing Lijsten en Campagnes

Duur: 1 dag  

Gewenst ingangsniveau: Customer Engagement Introductie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met GAC Business Solutions, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.