Microsoft Dynamics 365 Business Central Marketing
Startdata en plaatsen
GAC Business Solutions biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Eindhoven
Beschrijving
Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.
De cursus Marketing is bedoeld voor kern- en eind gebruikers die verantwoordelijk zijn voor het beheer van Relaties (Contacten) en het versturen en vastleggen van de correspondentie met relaties binnen het bedrijf.
Aan bod komen het vastleggen, wijzigen en verwijderen van contacten en het indelen in groepen, het segmenteren en aanmaken van campagnes en de bijbehorende opvolging daarvan. Tevens wordt de inrichting en het gebruik van opportunities behandeld.
De training bevat naast een theoretisch gedeelte ook een praktisch gedeelte waarin de cursist aan de hand van opdrachten zelfstandig met Microsoft Dynamics NAV aan de slag gaat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Nederlandstalige handleid…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.
De cursus Marketing is bedoeld voor kern- en eind gebruikers die verantwoordelijk zijn voor het beheer van Relaties (Contacten) en het versturen en vastleggen van de correspondentie met relaties binnen het bedrijf.
Aan bod komen het vastleggen, wijzigen en verwijderen van contacten en het indelen in groepen, het segmenteren en aanmaken van campagnes en de bijbehorende opvolging daarvan. Tevens wordt de inrichting en het gebruik van opportunities behandeld.
De training bevat naast een theoretisch gedeelte ook een praktisch gedeelte waarin de cursist aan de hand van opdrachten zelfstandig met Microsoft Dynamics NAV aan de slag gaat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Nederlandstalige handleidingen die in eigen beheer ontwikkeld zijn.
Onderwerpen:
- Toevoegen van contacten (bedrijven en personen)
- Aanmaken klanten, leveranciers en banken
- Synchronisatie tussen Contacten en klanten, leveranciers en banken.
- Traceren (en verwijderen) van dubbele contacten
- Het handmatig en automatisch indelen van contacten
- Het aanmaken van interacties (bijv. Word-sjablonen)
- Het gebruik van interacties bij een individueel contact
- Het aanmaken en gebruiken van campagnes en segmenten en de koppeling tussen beide
- Het gebruik van interacties in combinatie met een segment
- Het aanmaken en verwerken van taken (activiteiten) voor een individueel contact en voor een compleet segment
- De koppeling en synchronisatie van contacten, taken en agenda met Outlook
- Het doel, de instellingen en het gebruik van opportunities
Vereist ingangsniveau:
- Mcrosoft Dynamics 365 Business Central introductie
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.