Training Results-driven marketing

Training Results-driven marketing

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 29 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

Weg met de marketingtrucs, het is tijd voor aantoonbaar resultaat!

Daar zit je dan: klaar om te starten met je online marketing. Je hebt een budget en een idee van je doelen. Maar dan komen de vragen die elke communicatie- en marketingdeskundige herkent: “Hoe weet ik of ik daadwerkelijk resultaat heb?”, “Hoe maak ik effectieve content?” en “Hoe vind ik het juiste publiek?”

Hoe werk je in een vluchtige wereld vol marketinggeweld aan structurele groei voor je bedrijf of organisatie? Niet door nóg meer banners in te kopen of door op ‘virals’ te hopen, maar door je marketing resultaatgericht te maken.In deze tweedaagse training hoor je van ervaringsdeskundigen welke fabels er bestaan over online…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Online marketing, Marketing en Sales, Campagnes en Adviesvaardigheden.

Weg met de marketingtrucs, het is tijd voor aantoonbaar resultaat!

Daar zit je dan: klaar om te starten met je online marketing. Je hebt een budget en een idee van je doelen. Maar dan komen de vragen die elke communicatie- en marketingdeskundige herkent: “Hoe weet ik of ik daadwerkelijk resultaat heb?”, “Hoe maak ik effectieve content?” en “Hoe vind ik het juiste publiek?”

Hoe werk je in een vluchtige wereld vol marketinggeweld aan structurele groei voor je bedrijf of organisatie? Niet door nóg meer banners in te kopen of door op ‘virals’ te hopen, maar door je marketing resultaatgericht te maken.In deze tweedaagse training hoor je van ervaringsdeskundigen welke fabels er bestaan over online succes, waarom schreeuwerige campagnes niet meer werken en hoe je resultaat centraal stelt.

Resultaat

  • Je hebt een duidelijk beeld van het online speelveld voor campagnes: wat zijn de trends, wat zijn de mythes, en wat kunnen we in de toekomst verwachten?
  • Je hebt nieuw inzicht in de behoeften van de consument en je weet waar communicatie aan moet voldoen.
  • Je hebt een eigentijdse aanpak voor online marketing die je direct in je eigen projecten kunt toepassen.
  • Je weet hoe je concrete doelen formuleert en hoe je deze koppelt aan meetbare resultaten.
  • Je snapt hoe je deze nieuwe methodiek toepast op online kanalen als Facebook, Instagram, LinkedIn en Youtube.
  • Je weet waar online content aan moet voldoen om succesvol bij te dragen aan je campagnedoelstellingen.

Voor wie

Deze training is bedoeld voor professionals die zich bezighouden met online communiceren, overtuigen en activeren. Denk aan marketing-experts, communicatiemedewerkers en -adviseurs, online managers en campaigners. Ook als je zelf bij een bureau werkt en anderen adviseert, is deze training een aanrader.

Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.

Programma

In de training Results-driven marketing ga je met experts Patrick Klerks en Peter Mohnen aan de slag en leer je deze resultaatgedreven methodiek toepassen.

Dag 1:

  • Trends en mythes over internet anno nu.
  • Data overload! Hoe online content exponentieel groeit en hoe dat marketing beïnvloedt.
  • De nieuwe methodiek: Always On! Een manier om om te gaan met een lawaaierig internet en een vluchtig publiek. We gaan leren hoe je gedrag meet, inzichtelijk maakt en gebruikt om je marketing te verbeteren.

Na dag 1 krijg je een opdracht mee die je voor de tweede trainingsdag gaat voorbereiden.

 

Dag 2:

  • Het online ecosysteem: welke online kanalen zet je in, en hoe bereik je een relevante doelgroep met behulp van doelgroepdata, relatiedata en eventdata.
  • Cases: voorbeelden van de methodiek in de praktijk (voor B2C en B2B), onder andere voor Milieu Centraal, de Consumentenbond, en Kingspan.
  • De uitwerking: hoe pas je dit nu toe op je eigen organisatie, en jouw specifieke uitdagingen?

Praktisch

De training kent startmomenten op locatie en in de virtual classroom. Benieuwd naar de praktische informatie over jouw (online) deelname?

Op locatie
  •  De training op locatie is een 2-daagse training
  •  Nodig tijdens training: een laptop of tablet.
  •  Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes zijn inbegrepen.
  •  De groep bestaat uit maximaal 12 personen.
  •  Studiemateriaal inbegrepen.
  •  Al onze trainingslocaties voldoen uiteraard aan de RIVM-richtlijnen.
  •  In het geval van nieuwe of strengere coronamaatregelen vindt deze training online plaats in een virtual classroom.
Virtual classroom
  •  De training in de virtual classroom wordt verdeeld over 4 dagdelen
  •  Je profiteert van €200 virtual classroom-voordeel.
  •  Nodig tijdens training: een laptop of tablet met een stabiele internetverbinding die geschikt is voor videobellen. Het is aan te raden een headset te gebruiken met een goed werkende microfoon.
  •  De groep bestaat uit maximaal 12 personen.
  •  Interactief: voldoende gelegenheid om vragen te stellen, cases in te brengen en mee te denken met je medecursisten.
  •  Studiemateriaal inbegrepen.

Erkenning accreditatie

  • Digitaal certificaat van deelname
  • 12 e-Academy-punten
  • Geregistreerd dienstverlener Kmo-portefeuille Vlaanderen
  • Cedeo-erkend

Deze training is bedoeld voor professionals die zich bezighouden met online communiceren, overtuigen en activeren. Denk aan marketing-experts, communicatiemedewerkers en -adviseurs, online managers en campaigners. Ook als je zelf bij een bureau werkt en anderen adviseert, is deze training een aanrader.

Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.

  • Je hebt een duidelijk beeld van het online speelveld voor campagnes: wat zijn de trends, wat zijn de mythes, en wat kunnen we in de toekomst verwachten?
  • Je hebt nieuw inzicht in de behoeften van de consument en je weet waar communicatie aan moet voldoen.
  • Je hebt een eigentijdse aanpak voor online marketing die je direct in je eigen projecten kunt toepassen.
  • Je weet hoe je concrete doelen formuleert en hoe je deze koppelt aan meetbare resultaten.
  • Je snapt hoe je deze nieuwe methodiek toepast op online kanalen als Facebook, Instagram, LinkedIn en Youtube.
  • Je weet waar online content aan moet voldoen om succesvol bij te dragen aan je campagnedoelstellingen.

In de training Results-driven marketing ga je met experts Patrick Klerks en Peter Mohnen aan de slag en leer je deze resultaatgedreven methodiek toepassen.

Dag 1:

  • Trends en mythes over internet anno nu.
  • Data overload! Hoe online content exponentieel groeit en hoe dat marketing beïnvloedt.
  • De nieuwe methodiek: Always On! Een manier om om te gaan met een lawaaierig internet en een vluchtig publiek. We gaan leren hoe je gedrag meet, inzichtelijk maakt en gebruikt om je marketing te verbeteren.

Na dag 1 krijg je een opdracht mee die je voor de tweede trainingsdag gaat voorbereiden.

 

Dag 2:

  • Het online ecosysteem: welke online kanalen zet je in, en hoe bereik je een relevante doelgroep met behulp van doelgroepdata, relatiedata en eventdata.
  • Cases: voorbeelden van de methodiek in de praktijk (voor B2C en B2B), onder andere voor Milieu Centraal, de Consumentenbond, en Kingspan.
  • De uitwerking: hoe pas je dit nu toe op je eigen organisatie, en jouw specifieke uitdagingen?

Praktisch

De training kent startmomenten op locatie en in de virtual classroom. Benieuwd naar de praktische informatie over jouw (online) deelname?

Op locatie
  •  De training op locatie is een 2-daagse training
  •  Nodig tijdens training: een laptop of tablet.
  •  Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes zijn inbegrepen.
  •  De groep bestaat uit maximaal 12 personen.
  •  Studiemateriaal inbegrepen.
  •  Al onze trainingslocaties voldoen uiteraard aan de RIVM-richtlijnen.
  •  In het geval van nieuwe of strengere coronamaatregelen vindt deze training online plaats in een virtual classroom.
Virtual classroom
  •  De training in de virtual classroom wordt verdeeld over 4 dagdelen
  •  Je profiteert van €200 virtual classroom-voordeel.
  •  Nodig tijdens training: een laptop of tablet met een stabiele internetverbinding die geschikt is voor videobellen. Het is aan te raden een headset te gebruiken met een goed werkende microfoon.
  •  De groep bestaat uit maximaal 12 personen.
  •  Interactief: voldoende gelegenheid om vragen te stellen, cases in te brengen en mee te denken met je medecursisten.
  •  Studiemateriaal inbegrepen.

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Marketing.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Frankwatching Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.