Tweedaagse training neuromarketing voor onbewuste online beïnvloeding

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Tweedaagse training neuromarketing voor onbewuste online beïnvloeding

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 41 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
27 aug. 2024 tot 3 sep. 2024
Toon rooster
event 27 augustus 2024, 09:30-16:30, Utrecht
event 3 september 2024, 09:30-16:30, Utrecht
placeUtrecht
21 nov. 2024 tot 28 nov. 2024
Toon rooster
event 21 november 2024, 09:30-16:30, Utrecht
event 28 november 2024, 09:30-16:30, Utrecht

Beschrijving

Verhoog online conversies en klanttevredenheid met neuromarketing

Schaarste, sociale bewijskracht, consistentie… Als marketing- of communicatieprofessional ben je ongetwijfeld bekend met de krachtige principes van Cialdini. Die principes vormen slechts een fractie van de kracht van neuromarketing. Wat is neuromarketing dan precies? Neuromarketing helpt je om inzicht te krijgen in het besluitvormingsproces van potentiële klanten. In deze training ontdek je de juiste inzichten om dit proces bij jouw doelgroep te kunnen beïnvloeden.

Je leert hoe je inspeelt op intrinsieke motivaties, emoties en voorkeuren van je doelgroep. Kruip in de huid van een neuromarketeer en breng op basis van data ver…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Neuromarketing, Beïnvloeden, Effectief beïnvloeden, Online marketing en SEO.

Verhoog online conversies en klanttevredenheid met neuromarketing

Schaarste, sociale bewijskracht, consistentie… Als marketing- of communicatieprofessional ben je ongetwijfeld bekend met de krachtige principes van Cialdini. Die principes vormen slechts een fractie van de kracht van neuromarketing. Wat is neuromarketing dan precies? Neuromarketing helpt je om inzicht te krijgen in het besluitvormingsproces van potentiële klanten. In deze training ontdek je de juiste inzichten om dit proces bij jouw doelgroep te kunnen beïnvloeden.

Je leert hoe je inspeelt op intrinsieke motivaties, emoties en voorkeuren van je doelgroep. Kruip in de huid van een neuromarketeer en breng op basis van data verschillende klantreizen in kaart. Ook leer je om neuromarketingprincipes in te zetten om conversie en klanttevredenheid van je belangrijkste pagina’s te verhogen. Jouw eigen website realtime testen? Ook daar wordt in deze training aandacht aan besteed. Ga naar huis met nieuwe kennis, voorbeelden, waardevolle inzichten en praktische handvatten om zelf op genuanceerde wijze doelgericht aan de slag te gaan met neuromarketing.

Resultaat

  • Je weet hoe en waarom neuromarketing werkt
  • Je kunt neuromarketingprincipes toepassen op je eigen website
  • Je hebt handvatten om conversies te verhogen en de website ervaring te verbeteren
  • Je kunt nuances aanbrengen bij doorgaans succesvolle theorieën
  • Je kunt vanuit neuromarketing hypotheses opstellen om concreet de impact van verbeteringen te testen

Voor wie

Deze training is voor professionals en marketeers die hun website willen optimaliseren door de inzet van neuromarketing.

Let op: om het meeste uit deze training te halen adviseren we een website te hebben die al enige tijd bestaat en/of die een respectabel aantal bezoekers heeft. Er is namelijk voldoende data nodig om oplossingen te kunnen valideren.

Er is geen voorgaande kennis van neuromarketing nodig en in deze training gaan we ervan uit dat er geen neuromarketingonderzoek uitgevoerd zal worden.

Programma

Dag 1:

  • Hoe werkt neuromarketing (fMRI vs EEG)
  • Wat is de klantreis van mijn persona?
  • Waarmee kan neuromarketing verrijkt worden
  • Hoe werkt een neuromarketingonderzoek en wat is de betrouwbaarheid
  • Hoe kan je de bezoekers en doelgroep in kaart brengen
  • We gaan het hebben over Bayes, Halo-effect en causaliteit
  • Hoe werkt Cialdini in de praktijk (en hoe werkt het soms juist nìèt)
  • Wat is de invloed van kleurgebruik op gedrag en conversie

Dag 2:

  • Hoe kan je personaliseren toepassen op je eigen website
  • Hoe kan je zelf aan de slag met je website verbeteren dankzij neuromarketing
  • Hoe kan je mousetracking gebruiken en hoe kan je data interpreteren
  • Realtime websites (van deelnemers) bekijken en testen
  • Aannames valideren (A/B-testen bedenken)

Praktisch

  • Deze training bestaat uit 2 dagen training op locatie
  • Voorafgaand aan de training vindt een intakegesprek plaats
  • Dit heb je nodig: een laptop of tablet met internetverbinding
  • Studiemateriaal inbegrepen
  • Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes inbegrepen

Erkenning accreditatie

  • Beste opleider: in 2022 voor het 8e jaar op rij
  • NRTO-keurmerk
  • Geregistreerd dienstverlener Kmo-portefeuille
  • NIMA Education Partner
  • UWV-partner

Deze training is voor professionals en marketeers die hun website willen optimaliseren door de inzet van neuromarketing.

Let op: om het meeste uit deze training te halen adviseren we een website te hebben die al enige tijd bestaat en/of die een respectabel aantal bezoekers heeft. Er is namelijk voldoende data nodig om oplossingen te kunnen valideren.

Er is geen voorgaande kennis van neuromarketing nodig en in deze training gaan we ervan uit dat er geen neuromarketingonderzoek uitgevoerd zal worden.

  • Je weet hoe en waarom neuromarketing werkt
  • Je kunt neuromarketingprincipes toepassen op je eigen website
  • Je hebt handvatten om conversies te verhogen en de website ervaring te verbeteren
  • Je kunt nuances aanbrengen bij doorgaans succesvolle theorieën
  • Je kunt vanuit neuromarketing hypotheses opstellen om concreet de impact van verbeteringen te testen

Dag 1:

  • Hoe werkt neuromarketing (fMRI vs EEG)
  • Wat is de klantreis van mijn persona?
  • Waarmee kan neuromarketing verrijkt worden
  • Hoe werkt een neuromarketingonderzoek en wat is de betrouwbaarheid
  • Hoe kan je de bezoekers en doelgroep in kaart brengen
  • We gaan het hebben over Bayes, Halo-effect en causaliteit
  • Hoe werkt Cialdini in de praktijk (en hoe werkt het soms juist nìèt)
  • Wat is de invloed van kleurgebruik op gedrag en conversie

Dag 2:

  • Hoe kan je personaliseren toepassen op je eigen website
  • Hoe kan je zelf aan de slag met je website verbeteren dankzij neuromarketing
  • Hoe kan je mousetracking gebruiken en hoe kan je data interpreteren
  • Realtime websites (van deelnemers) bekijken en testen
  • Aannames valideren (A/B-testen bedenken)

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.