Online cursus User generated content in je marketingstrategie

Online cursus User generated content in je marketingstrategie

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 49 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

Authentieke content in het AI-tijdperk

User generated content (UGC) is content die jouw klanten zelf maken en delen, zoals reviews, foto’s, video’s en socialmedia-berichten. Het biedt authenticiteit, verhoogt betrokkenheid en bouwt vertrouwen op bij je publiek. Eigenlijk is het een onmisbaar onderdeel van jouw marketingstrategie! Maar waar start je?

In deze cursus leer je hoe je gebruikers op een eerlijke en transparante manier kunt stimuleren om user generated content te maken, hoe je effectief gebruikmaakt van UGC en het op verschillende manieren hergebruikt aan de hand van praktische use cases. 

Resultaat

  • Je weet hoe je klanten kunt stimuleren om user generated content te maken en te del…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketingstrategie, Content Marketing, NIMA Marketing-A, NIMA Marketing-B en Online marketing.

Authentieke content in het AI-tijdperk

User generated content (UGC) is content die jouw klanten zelf maken en delen, zoals reviews, foto’s, video’s en socialmedia-berichten. Het biedt authenticiteit, verhoogt betrokkenheid en bouwt vertrouwen op bij je publiek. Eigenlijk is het een onmisbaar onderdeel van jouw marketingstrategie! Maar waar start je?

In deze cursus leer je hoe je gebruikers op een eerlijke en transparante manier kunt stimuleren om user generated content te maken, hoe je effectief gebruikmaakt van UGC en het op verschillende manieren hergebruikt aan de hand van praktische use cases. 

Resultaat

  • Je weet hoe je klanten kunt stimuleren om user generated content te maken en te delen
  • Je hebt inspiratie voor verschillende user generated content use cases
  • Je begrijpt wat de voordelen en uitdagingen van user generated content zijn en weet hoe je er zo effectief mogelijk mee omgaat.
  • Je kunt user generated content een vaste plek in je marketingstrategie geven
  • Je weet hoe je het effect van user generated content kan meten

Programma

Tijdens de online cursus User generated content in je marketingstrategie komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • De vormen van user generated content 
  • Wat jouw bedrijf aan UGC heeft
  • Voor- en nadelen en uitdagingen van user generated content
  • Klanten stimuleren om user generated content te maken
  • Effectief gebruikmaken van user generated content
  • User generated content onderdeel maken van je marketingstrategie
  • Wat user generated content je oplevert en het effect ervan meten

Praktisch

On demand
  • De online cursus duurt 1 uur
  • Je ontvangt de presentatie van de trainer en de opname van de cursus in je mailbox
  • Te bekijken waar en wanneer jij wil
  • Dit heb je nodig: een pc, laptop of tablet met internetverbinding
  • De online cursus is persoonsgebonden en blijft 12 maanden lang beschikbaar
  • Geen reistijd: volg de cursus op kantoor of lekker thuis op de bank

Erkenning accreditatie

De online cursus User generated content in je marketingstrategie is voor iedereen die werkt met content.

Voor deze training gaan we uit van Mbo+ / Hbo-denkniveau.

 

  • Je weet hoe je klanten kunt stimuleren om user generated content te maken en te delen
  • Je hebt inspiratie voor verschillende user generated content use cases
  • Je begrijpt wat de voordelen en uitdagingen van user generated content zijn en weet hoe je er zo effectief mogelijk mee omgaat.
  • Je kunt user generated content een vaste plek in je marketingstrategie geven
  • Je weet hoe je het effect van user generated content kan meten

Tijdens de online cursus User generated content in je marketingstrategie komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • De vormen van user generated content 
  • Wat jouw bedrijf aan UGC heeft
  • Voor- en nadelen en uitdagingen van user generated content
  • Klanten stimuleren om user generated content te maken
  • Effectief gebruikmaken van user generated content
  • User generated content onderdeel maken van je marketingstrategie
  • Wat user generated content je oplevert en het effect ervan meten

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.