Online cursus Slimme online campagnes opzetten

Tijdsduur

Online cursus Slimme online campagnes opzetten

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 40 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

In 1 uur een vernieuwende methode: results driven marketing

Stiekem heeft iedereen een hekel aan reclame. En de campagnes en mooie content die jij online plaatst, verdwijnen zo goed als zeker in de lawine aan informatie die elke seconde op het internet verschijnt. Hoe kun je in zo’n wereld toch nog een publiek vinden, betrekken en overtuigen?

In deze online cursus leert expert Patrick Klerks je om slimme online campagnes op te zetten. Kom erachter hoe je ‘always on’ bent én blijft. Leer hoe je die manier van werken gebruikt om online je organisatiedoelstellingen te behalen. Meetbaar, kosteneffectief en snel!

Resultaat

  • Je ziet het verschil tussen internet anno 2012 en anno nu.
  • Je weet hoe je…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagnes, Social Media, E-mail marketing, Google Ads en Marketing.

In 1 uur een vernieuwende methode: results driven marketing

Stiekem heeft iedereen een hekel aan reclame. En de campagnes en mooie content die jij online plaatst, verdwijnen zo goed als zeker in de lawine aan informatie die elke seconde op het internet verschijnt. Hoe kun je in zo’n wereld toch nog een publiek vinden, betrekken en overtuigen?

In deze online cursus leert expert Patrick Klerks je om slimme online campagnes op te zetten. Kom erachter hoe je ‘always on’ bent én blijft. Leer hoe je die manier van werken gebruikt om online je organisatiedoelstellingen te behalen. Meetbaar, kosteneffectief en snel!

Resultaat

  • Je ziet het verschil tussen internet anno 2012 en anno nu.
  • Je weet hoe je in dit tijdperk online communiceert en overtuigt.
  • Je kent het theoretisch kader bij campagne voeren volgens de ‘Always on’-methode.
  • Je kunt met online campagnes concrete doelstellingen behalen tegen lagere kosten.
  • Je hebt handvatten voor het opzetten van jouw online campagnes.

Voor wie

Deze online cursus is voor iedereen die zich bezighoudt met online communiceren, overtuigen en activeren. Naast medewerkers van organisaties en bedrijven en zzp’ers, is deze online cursus ook aan te raden als je bij een bureau werkt en anderen adviseert.

Niveau: basis

Programma

Tijdens de online cursus komen onder meer de volgende onderwerpen voorbij:

  • Campagnevoeren: oude stijl & nieuwe stijl
  • Authentieke kenmerken van campagne voeren anno nu
  • ‘Always on’-methodiek: een andere manier van denken
  • Online overtuigen & activeren
  • Plannen, uitvoeren, meten, monitoren & optimaliseren
  • Inspirerende voorbeelden van online campagnes

Praktisch

On demand

  • De online cursus duurt 1 uur
  • Je ontvangt de presentatie van de trainer en de opname van de cursus in je mailbox
  • Te bekijken waar en wanneer jij wil
  • Dit heb je nodig: een pc, laptop of tablet met internetverbinding
  • De online cursus is persoonsgebonden en blijft 12 maanden lang beschikbaar
  • Geen reistijd: volg de cursus op kantoor of lekker thuis op de bank

Deze online cursus is voor iedereen die zich bezighoudt met online communiceren, overtuigen en activeren. Naast medewerkers van organisaties en bedrijven en zzp’ers, is deze online cursus ook aan te raden als je bij een bureau werkt en anderen adviseert.

Niveau: basis

  • Je ziet het verschil tussen internet anno 2012 en anno nu.
  • Je weet hoe je in dit tijdperk online communiceert en overtuigt.
  • Je kent het theoretisch kader bij campagne voeren volgens de ‘Always on’-methode.
  • Je kunt met online campagnes concrete doelstellingen behalen tegen lagere kosten.
  • Je hebt handvatten voor het opzetten van jouw online campagnes.

Tijdens de online cursus komen onder meer de volgende onderwerpen voorbij:

  • Campagnevoeren: oude stijl & nieuwe stijl
  • Authentieke kenmerken van campagne voeren anno nu
  • ‘Always on’-methodiek: een andere manier van denken
  • Online overtuigen & activeren
  • Plannen, uitvoeren, meten, monitoren & optimaliseren
  • Inspirerende voorbeelden van online campagnes

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Campagnes.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.