Online cursus Ontwikkel een persona in 4 stappen

De training van Frankwatching Academy is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Kerntalentenanalyse met aanvullend coachtraject

Logo van Wendy Haanschoten Coaching & Advies
|META_INFO|

Word wie je bent Wil jij worden wie je echt bent? Dat doen we door jouw kerntalenten zichtbaar te maken. Zo krijg jij een levenslang geldig…

check_box_outline_blank

Monteur met sociale vaardigheden

Logo van Bureau VRIS
Startgarantie
|META_INFO|

Ben jij praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent? Deze 1-daagse training geeft zicht op jouw rol als…

check_box_outline_blank

De Klant Centraal

Logo van Vendere
|META_INFO|

3 daagse training ‘De Klant Centraal’Onze keuzes worden meer en meer beïnvloed door onze verwachtingen en beleving. In een tijd waar produc…

check_box_outline_blank

FMEA (Failure Mode and Effects Analysis)

Logo van Bureau Tromp | Lean trainingen & Lean Six Sigma trainingen
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Het belangrijkste onderwerp van Lean Six Sigma is het beantwoorden van twee vragen, namelijk: ‘wie is de klant?’ en ‘wat wil de klant?’ Als…

check_box_outline_blank

Introductie van een nieuwe medewerker - Nieuw personeel coachen.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Hoe krijg je je nieuwe medewerker zo snel mogelijk op zijn of haar plek? Een slim inwerktraject, het liefst onder leiding van een ervaren k…

check_box_outline_blank

Betere teksten voor meer klanten

Logo van Webbouwenaan de keukentafel
|META_INFO|

Jij wilt een website die jouw bezoekers enthousiast maakt zodat ze klant bij je willen worden. Als ondernemer is het eerste wat je doet een…

check_box_outline_blank

Overtuigend Verkopen│Sales│Verkoop│Presenteren

Logo van Optimum Performance
|META_INFO|

Hoe krijgt u uw klant zover dat hij meer bij u wilt kopen? Hoe laat u een klant zien dat uw product het beste voor hem of haar is? Hoe gaat…

check_box_outline_blank

Klanttypen - Vergroot de verkoopvaardigheden en klantvriendelijkheid van winkelpersoneel in retail door je klanten te kennen.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Ken je ook dat machteloze gevoel wanneer je na een paar vervelende ervaringen alweer zo'n onbestemde klant de zaak binnen ziet komen? "Nee,…