Online cursus Betere klantbeleving met customer feedback

Online cursus Betere klantbeleving met customer feedback

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 35 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

Methoden en technieken om klantfeedback te verzamelen

Een betere klantbeleving begint bij het luisteren naar wat klanten vinden van jouw organisatie, wat ze zeggen over je producten/diensten, je medewerkers en je service. Hoe verzamel je klantfeedback? Hoe vertaal je klantdata naar klantinzichten? En hoe gebruik je die inzichten voor het optimaliseren van bijv. customer journeys?

Tijdens deze online cursus leer je welke methodieken je kunt inzetten om te ontdekken wat klanten écht van je vinden. Denk aan klantinterviews, klantarena’s, klantsafari’s, text mining en social listening. Ook leer je hoe je uit deze enorme hoeveelheid data in 5 stappen de juiste klantinzichten haalt..

Resultaat

  • Je…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Methoden en technieken om klantfeedback te verzamelen

Een betere klantbeleving begint bij het luisteren naar wat klanten vinden van jouw organisatie, wat ze zeggen over je producten/diensten, je medewerkers en je service. Hoe verzamel je klantfeedback? Hoe vertaal je klantdata naar klantinzichten? En hoe gebruik je die inzichten voor het optimaliseren van bijv. customer journeys?

Tijdens deze online cursus leer je welke methodieken je kunt inzetten om te ontdekken wat klanten écht van je vinden. Denk aan klantinterviews, klantarena’s, klantsafari’s, text mining en social listening. Ook leer je hoe je uit deze enorme hoeveelheid data in 5 stappen de juiste klantinzichten haalt..

Resultaat

  • Je weet hoe je inzicht krijgt in de klantbeleving
  • Je hebt handvatten om de customer experience en customer journey te verbeteren
  • Je hebt kennisgemaakt met diverse methodieken om klantfeedback te verzamelen
  • Je hebt een 5-stappenplan voor het vertalen van klantdata en -feedback naar klantinzichten
  • Je hebt een stevige basis om direct aan de slag te gaan

Voor wie

Deze online cursus is bestemd voor iedereen die verantwoordelijk is voor en/of betrokken is bij klantcontact, customer service en het verbeteren van de klantbeleving.

Denk aan: marketingmanagers, online marketeers, communicatieprofessionals en customer experience-professionals.

Niveau: basis

Programma

  • Inzicht krijgen in de klantbeleving
  • Klantinzichten verzamelen
  • Klantinzichten gebruiken om de klantbeleving te verbeteren
  • Customer insights
  • Welke klantdata heb je nodig?
  • Klantdata vertalen naar klantinzichten
  • Voorbeelden van tekstanalyse (text mining)
  • Social listening

Praktisch

  • De online cursus bestaat uit 1 sessie van 1 uur.
  • Volg de online cursus live (indien beschikbaar) of ontvang direct de opname.
  • Je ontvangt ook de presentatie van de trainer
  • Nodig tijdens cursus: een laptop, tablet of pc met internetverbinding
  • Tijdens de online cursus ben je niet in beeld, je hebt dus geen camera nodig.
  • De online cursus is persoonsgebonden en blijft een jaar beschikbaar
  • Geen reistijd: je volgt de online cursussen gewoon thuis of op kantoor

Deze online cursus is bestemd voor iedereen die verantwoordelijk is voor en/of betrokken is bij klantcontact, customer service en het verbeteren van de klantbeleving.

Denk aan: marketingmanagers, online marketeers, communicatieprofessionals en customer experience-professionals.

Niveau: basis

  • Je weet hoe je inzicht krijgt in de klantbeleving
  • Je hebt handvatten om de customer experience en customer journey te verbeteren
  • Je hebt kennisgemaakt met diverse methodieken om klantfeedback te verzamelen
  • Je hebt een 5-stappenplan voor het vertalen van klantdata en -feedback naar klantinzichten
  • Je hebt een stevige basis om direct aan de slag te gaan
  • Inzicht krijgen in de klantbeleving
  • Klantinzichten verzamelen
  • Klantinzichten gebruiken om de klantbeleving te verbeteren
  • Customer insights
  • Welke klantdata heb je nodig?
  • Klantdata vertalen naar klantinzichten
  • Voorbeelden van tekstanalyse (text mining)
  • Social listening

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.